- Katılım
- 26 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,134
Emre hamlıktan olsa gerek dağılmış görünüyorsun 
hayatıma gırdıgınden beri başta erginabi olmak üzere emre ve diger vfr baslıgı sakınlerının motora & motorcuya bakıs acımdakı degısıklıkte payı var.ıyıkı varsınız.ıyıkı tanısmısım sızınle
bellık olarak benım de 30tl lık 4riders var.sımdıye kadar 5" gibi oldukca soguk havalarda bıle belımı korudu.
http://www.motomaxonlineshop.com/pictures/20117181822_bellik.jpg
vizelerim başladı 3 gün forma giremedim çok şey kaçırmışımöncelikle emre abi doğum günün kutlu olsun yeni yaşında ailenle birlikte sağlıklı mutlu güzel ve vfr lı günler geçirmen dileğiyle
aynı zamanda geçmiş olsun bellik şart bendede speedi nin belliği var ama gereksiz pahalı tavsiye etmem
![]()
Emre hamlıktan olsa gerek dağılmış görünüyorsun![]()
hayatıma gırdıgınden beri başta erginabi olmak üzere emre ve diger vfr baslıgı sakınlerının motora & motorcuya bakıs acımdakı degısıklıkte payı var.ıyıkı varsınız.ıyıkı tanısmısım sızınle
bellık olarak benım de 30tl lık 4riders var.sımdıye kadar 5" gibi oldukca soguk havalarda bıle belımı korudu.
http://www.motomaxonlineshop.com/pictures/20117181822_bellik.jpg
Şu makineye çanta ne yakışıyor arkadaş :sunny: Ben taktırmaya utanıyorum adı "Çüke"'e dönüşecek diye
Güle güle, kazasız belasız, güzel gezilerde kullanman dileğiyle :thumleft:
Abooouuuwwww alet yanıyorFeci yakışmış, öyle böyle değil :thumleft: