Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
hayatıma gırdıgınden beri başta erginabi olmak üzere emre ve diger vfr baslıgı sakınlerının motora & motorcuya bakıs acımdakı degısıklıkte payı var.ıyıkı varsınız.ıyıkı tanısmısım sızınle :)


bellık olarak benım de 30tl lık 4riders var.sımdıye kadar 5" gibi oldukca soguk havalarda bıle belımı korudu.

20117181822_bellik.jpg
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
hayatıma gırdıgınden beri başta erginabi olmak üzere emre ve diger vfr baslıgı sakınlerının motora & motorcuya bakıs acımdakı degısıklıkte payı var.ıyıkı varsınız.ıyıkı tanısmısım sızınle :)


bellık olarak benım de 30tl lık 4riders var.sımdıye kadar 5" gibi oldukca soguk havalarda bıle belımı korudu.

http://www.motomaxonlineshop.com/pictures/20117181822_bellik.jpg

Canımsın, canım kardeşim, sen de iyi ki varsın iyi ki o gün beraber Riva'ya gidip tanışmışız... Hep buralarda ol, her zamanki gibi aklı başında dikkatli sür, sensiz olmaz buralar...
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
26
vizelerim başladı 3 gün forma giremedim çok şey kaçırmışım :( öncelikle emre abi doğum günün kutlu olsun yeni yaşında ailenle birlikte sağlıklı mutlu güzel ve vfr lı günler geçirmen dileğiyle :) aynı zamanda geçmiş olsun bellik şart bendede speedi nin belliği var ama gereksiz pahalı tavsiye etmem :)

ve barış ellerine sağlık çok uğraşmışsın belli ki fonda çalan şarkılar bomba gaza geldim gece gece tşkler tekrar :)

ergin abi kusura bakma kaç gündür giremedim forma facebook adım tc ufuk semih dündar :)

herkese iyi geceler :)
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
Biraz geç olsa da Ergin ve Muzaffer abi sizlere de "Günaydın"

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:15 ----------

vizelerim başladı 3 gün forma giremedim çok şey kaçırmışım :( öncelikle emre abi doğum günün kutlu olsun yeni yaşında ailenle birlikte sağlıklı mutlu güzel ve vfr lı günler geçirmen dileğiyle :) aynı zamanda geçmiş olsun bellik şart bendede speedi nin belliği var ama gereksiz pahalı tavsiye etmem :)

Ufuk arkadaşım iyi dileklerin için teşekkürler.

Bana da fazlası ile pahalı geldi işin açıkçası sadece marka diye bir ürüne bu kadar para vermek biraz acı veriyor bana.

Forumdan uzaklaşmayın belki sezonu kapatmış olabiliriz ama burası 7/24 açık. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

Emre hamlıktan olsa gerek dağılmış görünüyorsun :)

Ergin; pazartesi gününden beri halimi görsen hakikaten dağılmış durumdayım.Fena halde yengeç gibi yürüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

hayatıma gırdıgınden beri başta erginabi olmak üzere emre ve diger vfr baslıgı sakınlerının motora & motorcuya bakıs acımdakı degısıklıkte payı var.ıyıkı varsınız.ıyıkı tanısmısım sızınle :)


bellık olarak benım de 30tl lık 4riders var.sımdıye kadar 5" gibi oldukca soguk havalarda bıle belımı korudu.

http://www.motomaxonlineshop.com/pictures/20117181822_bellik.jpg

Barışçım teşekkür ederim. Başlığımız senin sayende daha bir neşeli hale geldi.

Gerek geceni gündüze katarak videolar için uğraşman gerek diğer konularda desteğin ve paylaşımlarınla.

En basiti bu hafta sonu belki kareografi konularında acemi olsak da en basiti, bu pazar günü olan geziyi bir şekilde hep hatırlayacağız ve anılarımız olacak sayende.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------

Emrah,termal mi aldın içliğini?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Evet Emre abi termal içlik aldım. Bugün gelecekti ama adresi yanlış girmişler artık yarına kaldı :) Fiyatıda uygun eğer iyi birşey ise tabi. Beğenirsem öneride bulunurum. Birde kışlık eldiven almam lazım :( bu kışı 4riders alıp geçirsem mi diyorum?
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
Emrah ben kışın binmiyorum. Motomax'te uygun fiyatlı eldivenler vardı oraya bakmakta da fayda var.

Ergin,yaz kış işe gidip gelirken biniyordu sanırım onun vereceği bilgiler daha iyi olabilir.
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Bende motomax daki 4riders kışlık eldivenleri gözüme kestirdim ama bakalım. Müsait bir zamanda gidip bakıcam.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Evet arkadaşlar çantalar ve jantlar boyandıktan sonra son durum bu :cherry:

rYlP.jpg

GhRUj.jpg

oqKga.jpg

lDqG.jpg

ALyYM.jpg

qtNE0.jpg

cCbkx.jpg

S9hbV.jpg

1FDXy.jpg

YDt9q.jpg



Akü, bujiler, K&N hava filtresi, zincir dişli set, jantlar çantalar derken yol yok mu yolllll... :queen: Yola gidesim var.:queen:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Şu makineye çanta ne yakışıyor arkadaş :sunny: Ben taktırmaya utanıyorum adı "Çüke"'e dönüşecek diye
Güle güle, kazasız belasız, güzel gezilerde kullanman dileğiyle :thumleft:
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
281
Evet bizde sezon oncesi boyatalim jantlari ergin abinin jantlari calanicaz baktik anlasma imzaladik olcummetremiz olacak jantlari:d
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Murat Hocam, tekrardan hayırlı olsun Allah yan çantalarına çizik nasip etmesin :rendeer:
-- Değerli dostlarım siz motoru birde canlı görseniz dibiniz düşer, benimki düştü hala arıyorum :thumleft:
---- VFR800 zaten yakışıklı, karizmatik bir makina birde renkleri canlı olunca bakmamak elde değil...:cat:
------ Biraz daha VFR den övgüyle bahsedersem VFR almaya düşüneceğim ama yeni kasasından :cherry: :cherry: :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst