Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Merhaba, mayıs ayından beri Klx kullanıyorum. Yaklaşık 9 bin km oldu. Genel görüşüm şöyle;
-Performans olarak arazide üzmedi hiç. Çok girmedim ama ufak ufak bazen denemeler yaptım memnun kaldım.

-Yakıt tüketimi CRF,KLX ve WR arasında ciddi bir fark olduğunu sanmıyorum. Yalnız benim ölçümlerimde genelde 3 litre ortalamayla gittim. 3,5 litreye hiç çıkmadım. Yani kitapçıkta yazandan biraz daha az.

-Sağlamlık konusunda ise bu motoru çocuğum görür diye düşünüyorum. Şu ana kadar bana ön amortisör keçesi dışında hiçbir masraf çıkarmadı.

-Bakımları standart zaten kolay işte yağ,yağ filtresi,hava filtresi vırt zırt. 10 bin km bakım aralığı.

-Maksimum hız ise 130 civarı belki 135. Hafif eğimde 145e kadar çıkmıştı. Pek denemedim.

-Uzun yolda 80 90 arası kullanılırsa minimum yakıt tüketimini sağlıyor.

-100 120 arası, ağır bi artçı, yan çantalar, topcase onun dışında tepesine kadar yükle dolu giderken bile performans çok farketmedi ve yakıtıda şehir içinde tükettiğim kadardı.

Klx'te memnun olmadığım tek şey ki bu değişmez birşeydir. Selesi rahatsız. Buda ortak kusurdur.

WR klx'ten daha güçlü, bu yüzden WR'yi tercih ederim. Diğer komponentler zaten birbirine çok benziyor. Fakat arada araziye girmek için hoplayıp zıplamak için bence KLX'e 12.500 lira WR'ye 15.000 lira vermeye değmez gibi geliyor. O paraya bir dual sport değil sağlam bir enduro alınabilir.

Ben şahsen hard enduro girmeyeceksem ufak tefek arazi, dağ bayır gezinti yapmayacaksam xt660 gibi bi motor alırım. İkinci el 10-13 bine alınıyor.

Sağlam bir enduro 25 30.000 TL civarında :) Saygılar Bnkz: Husqvarna - KTM fiyatları
Fakat gözden kaçan gerçekten kaliteli ve uygun bir enduro var. GASGAS :)
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Kaanaca Çok teşekkür ederim size, aradığım da bu tarzda yorumlardı.
Üşenmeyip yazdınız. Aslında rakamlar konusunda haklısınız, ama artık biraz arazi yapmak istiyorum, birde ona bakayım nasıl bir şey diye. Ha sarmaz ise satar xtz660 tenere alırım. Niyetim bu şimdilik. Ama büyük konuşmayım 4 silindir almam. Gerek yok artık, hıza mıza. Teşekkürler Murat
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Sağlam bir enduro 25 30.000 TL civarında :) Saygılar Bnkz: Husqvarna - KTM fiyatları
Fakat gözden kaçan gerçekten kaliteli ve uygun bir enduro var. GASGAS :)

Bu pazar günü Konya Tekerizi Enduro Motor ve Doğa Sporları Kulübü olarak sezon açılışı vardı. Eğlenceli güzel bi etkinlik oldu. Yarışa bende katıldım. Fmf i taktım, arka dişliyi değiştirdim, dişli lastikleri taktım vs. bu modifikasyonlarla ciddi manada tatmin edici bi seviyeye geldi.

Belirttiğim fiyatada tabiki sıfır bir enduro zor. Sıfır motoru hayal bile edemediğimden oluyor bunlar :D Yarışta GasGas'ta vardı.

12.500 lira 4 zamanlı bişey alacak olsam 250EXC gibi bişey alırdım heralde.

O rakamlara GasGas'ta alınabiliyor tabi. Saatlik olması beni hep korkuturdu ama Gasgasın sahibi Ali abi ben bakım yapıyorumda ne yapıyorum sanki yağını suyunu değiştiriyorum anca diyordu.


857214_269058383219068_1836802630_o.jpg


:D:D:D:D:D
1265646_269056383219268_1763683380_o.jpg


1264756_269056723219234_275902045_o.jpg


1291525_269058793219027_455057294_n.jpg
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Ben motor alacak olsam kesinlikle GASGAS alırım. Süspansiyon olarak Öhlins arka amortisör motor olarakda Yamaha nın efsane 5 sübaplı YZF250 motor var. Bu 4 zamanlı için geçerli. 2 zamanlıları ise accayipp agresif hafif ve keyifli. Fiyat/Performans olarak en iyisi.

250EXC sürme şansım oldu :( :( Üzülerek söylüyorum bizim KLX yanında çok çok suskun ve slow kalıyor.

Bakımları çok zor çok masraflı diyorlar fakat. Ben yarı ölü bir YZ125 aldım 2 zamanlı bi makina. Adam tek piston ile 240 saat yaptım diyor. Buda kaba hesaplama ile,
6 ay boyunca her hafta sonu 5 saat binmen gerekiyor. Buda zaten bir sezonu kapsıyor diyebilirim. Sen adam gibi yağ kullan çok titiz olmasan da motoruna biraz bak sonra arkana bakma :D
 
Katılım
23 Ağu 2013
Mesajlar
347
gasgas'ın 250 cc 4zamanlı plakalı modeli var mı bildiğiniz?

---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:28 ----------

kendim sordum kendim cvp vereyim bunların tr de plakalıları da var

http://www.gasgasmotos.es/en/enduro/446-ec-250-f.html

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-gas-gas-ec-250-f-six-days-2012-35-saatte-131877951/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

4 zamanlı plakalı Gas Gas araştırıyoruz.bizim gruba alacağız.
 
Katılım
23 Ağu 2013
Mesajlar
347
İstanbul İğneada yapmayı planlıyoruz,ama kros lastiklerle denize en yakın yollardan.
tabii gidecek yol varsa.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

Yok hocam bu oyle degil yol caprazlama gitmeye basladi toprakta kil mi derler yumusak mi derler o cinstendi motor altimdan kacip gidiyordu az daha zor toparladim

geçmiş olsun
bir gün önce yağmur yağmış arazide daha rahat edersin.
tekrar aynı duruma düşersen iyice öne otur.
önde olduğun için arka savrulmalardan etkilenmezsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dün eve giderken "yolu biraz uzatayım" dedim:)







Gezen tilki aç kalmazmış :)


 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Yarın Belgrad ormanlarındayız. Yeni lastikler yeni dişliler bekle beni belgrad sana geliyorum....
 
Katılım
23 Ağu 2013
Mesajlar
347
Yarın Belgrad ormanlarındayız. Yeni lastikler yeni dişliler bekle beni belgrad sana geliyorum....

selamlar.
bizde uygun zamanda Belgrad turu yapmak istiyoruz.Ayazağa danmı ormana gireceksiniz.
güzergah konusunda paylaşımda bulunurmusunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

Ben motor alacak olsam kesinlikle GASGAS alırım. Süspansiyon olarak Öhlins arka amortisör motor olarakda Yamaha nın efsane 5 sübaplı YZF250 motor var. Bu 4 zamanlı için geçerli. 2 zamanlıları ise accayipp agresif hafif ve keyifli. Fiyat/Performans olarak en iyisi.

250EXC sürme şansım oldu :( :( Üzülerek söylüyorum bizim KLX yanında çok çok suskun ve slow kalıyor.

Bakımları çok zor çok masraflı diyorlar fakat. Ben yarı ölü bir YZ125 aldım 2 zamanlı bi makina. Adam tek piston ile 240 saat yaptım diyor. Buda kaba hesaplama ile,
6 ay boyunca her hafta sonu 5 saat binmen gerekiyor. Buda zaten bir sezonu kapsıyor diyebilirim. Sen adam gibi yağ kullan çok titiz olmasan da motoruna biraz bak sonra arkana bakma :D

tatilden sonra bizim guruba bir tane Gas Gas alıyoruz.kullanıp yorum yapma imkanım olacak.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
selamlar.
bizde uygun zamanda Belgrad turu yapmak istiyoruz.Ayazağa danmı ormana gireceksiniz.
güzergah konusunda paylaşımda bulunurmusunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------



tatilden sonra bizim guruba bir tane Gas Gas alıyoruz.kullanıp yorum yapma imkanım olacak.


Merhabalar ayazağadan girmiyoruz ama tabi oradanda girilebilir. Bahçeköy yolundan gidip direk girdik. Daha doğrusu giremedik :D Geliyorum diyen kimse gelmedi. Katakulliye geldik. Ufak bir tur yapıp geri döndüm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

atilas bu videoda sen aklıma geldin :D Vucut pozisyonu falan :D

[YT]gBSZb4qIsF8[/YT]
 
Katılım
23 Ağu 2013
Mesajlar
347
Merhabalar ayazağadan girmiyoruz ama tabi oradanda girilebilir. Bahçeköy yolundan gidip direk girdik. Daha doğrusu giremedik :D Geliyorum diyen kimse gelmedi. Katakulliye geldik. Ufak bir tur yapıp geri döndüm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

atilas bu videoda sen aklıma geldin :D Vucut pozisyonu falan :D

[YT]gBSZb4qIsF8[/YT]

Yeni tanıştığım bir gurubun motorları Ayazağa da bir depoda,ordan Belgrad a giriyorlar.içlerinde yarışçıda var.
bende piknik için Gümüşdere den girerim Belgrad a.Gümüşdere tarafı daha müsait gibi.
videodaki senmisin
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Yeni tanıştığım bir gurubun motorları Ayazağa da bir depoda,ordan Belgrad a giriyorlar.içlerinde yarışçıda var.
bende piknik için Gümüşdere den girerim Belgrad a.Gümüşdere tarafı daha müsait gibi.
videodaki senmisin

Evet benim. Ayazağa grubundan baya arkadaşım var benim de. Ortak tanıdık bile çıkabilir.
 
Katılım
23 Ağu 2013
Mesajlar
347
Evet benim. Ayazağa grubundan baya arkadaşım var benim de. Ortak tanıdık bile çıkabilir.

blamir
bana enduro ve cross sürüşü yüzde doksan ayakta olur demişlerdi.
son iki sürüşte parkur dışına araziye çıktım,çok az oturarak kullandım.
ayakta gitmek oturarak gitmekten çok daha rahat,daha az yoruyor.
anladımki oturmak gerekmedikçe arazide sürekli ayakta olmak doğruymuş.
ayakta bozuk alanlar daha erken farkediliyor,kaçmak veya üzerinden geçmek
daha rahat oluyor.ayakta vites değiştirmeyede alışıyorum yavaş yavaş.
arazide oturduğumda sele sürekli tekmeliyor,çok sarsıyor,ayakta çok az sarsıyor.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
blamir
bana enduro ve cross sürüşü yüzde doksan ayakta olur demişlerdi.
son iki sürüşte parkur dışına araziye çıktım,çok az oturarak kullandım.
ayakta gitmek oturarak gitmekten çok daha rahat,daha az yoruyor.
anladımki oturmak gerekmedikçe arazide sürekli ayakta olmak doğruymuş.
ayakta bozuk alanlar daha erken farkediliyor,kaçmak veya üzerinden geçmek
daha rahat oluyor.ayakta vites değiştirmeyede alışıyorum yavaş yavaş.
arazide oturduğumda sele sürekli tekmeliyor,çok sarsıyor,ayakta çok az sarsıyor.

Evet o konuda haklısın fakat sürekli ayakta durabilmek çok yüksek tecrübe kabiliyet gerektiriyor :) Hepimiz bunun için çalışıyoruz. Görüşmek üzere.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Dün dayanamayıp yine Belgrad yaptık. Orada güzel bir tepe bulup tırmanmayı denedim KLX taklaya gelirmi acaba diye düşünürken bakın neler oldu :D
Orası aslında o kadar dik yumuşaka toprağa sahip ama videoda belli olmuyor. Bu gopro neden böyle yapıyor bilmiyorum. Sanırım geniş açı sebebi ile.
[YT]o8cC2rEx-Ng[/YT]

Fazla zorlamadım bir daha ki sefere plakalık iptali ile deniycem :)
 
Katılım
23 Ağu 2013
Mesajlar
347
Evet o konuda haklısın fakat sürekli ayakta durabilmek çok yüksek tecrübe kabiliyet gerektiriyor :) Hepimiz bunun için çalışıyoruz. Görüşmek üzere.

ben sadece üç aydır enduro motor kullanıyorum.ayakta kullanmak o kadar zor değil.
son videoda gördüğüm kadarıyla çok basit ama önemli bir şeyi yapmıyorsun.
sol işaret parmağını debriyaj manetinin,sağ işaret parmağını ön fren manetinin üzerine koy.
motoru otururken ve ayakta kullanırken daima böyle tut.başka tutuş şekli yok.
ben senin tırmanmaya çalıştığın tepelere şimdilik tırmanmaya çalışmıyorum.
araziye çıkmadan önce 600 700 metrelik bir parkurda defalarca turladım,bazen aynı virajda 40 50 tekrar yaptım.
naçizane tavsiyem tepelerden önce bol bol dönüş pratiği yap,virajlarda önceki lastik izlerine tekerlerini oturtmaya çalış.
o tepeye çıkmak için yaya keşif yap yukarıda engel yoksa gaza yüklen ve çık

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

http://r1310.hizliresim.com/1g/k/tnz3d.jpg
http://r1310.hizliresim.com/1g/k/tnz4g.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

http://r1310.hizliresim.com/1g/k/tnz4g.jpg
http://r1310.hizliresim.com/1g/k/tnz3d.jpg[COLOR="Silver"]

[SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------[/SIZE]

[/COLOR][IMG]http://r1310.hizliresim.com/1g/k/tnz3d.jpg
işaret parmaklarına dikkat
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
ben sadece üç aydır enduro motor kullanıyorum.ayakta kullanmak o kadar zor değil.
son videoda gördüğüm kadarıyla çok basit ama önemli bir şeyi yapmıyorsun.
sol işaret parmağını debriyaj manetinin,sağ işaret parmağını ön fren manetinin üzerine koy.
motoru otururken ve ayakta kullanırken daima böyle tut.başka tutuş şekli yok.
ben senin tırmanmaya çalıştığın tepelere şimdilik tırmanmaya çalışmıyorum.
araziye çıkmadan önce 600 700 metrelik bir parkurda defalarca turladım,bazen aynı virajda 40 50 tekrar yaptım.
naçizane tavsiyem tepelerden önce bol bol dönüş pratiği yap,virajlarda önceki lastik izlerine tekerlerini oturtmaya çalış.
o tepeye çıkmak için yaya keşif yap yukarıda engel yoksa gaza yüklen ve çık

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

http://r1310.hizliresim.com/1g/k/tnz3d.jpg
http://r1310.hizliresim.com/1g/k/tnz4g.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

http://r1310.hizliresim.com/1g/k/tn...rl]http://r1310.hizliresim.com/1g/k/tnz3d.jpg
işaret parmaklarına dikkat

Genelde sadece debriyaj manetini işaret parmağım ile tutuyorum. Arazide süpriz engeller çıkabiliyor, bu yüzden gidonu sıkıca kavramak gerekiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst