Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Savaş Abi arka demir çok basit. Usta inşaatlarda kullanılan normal kare demirlerden kesip, büküp yaptı. Malzeme için bi para gitmedi bile. Tanıdık varsa sanayide rahatlıkla halledilir.

Yarın yan çanta demirlerine bi bakacağım. Muhtemelen yarın hallediyorum.

gti_king demirlerin fotoğrafını çekip paylaşabilir misiniz?


Yağı bence kullanım şartlarına göre yani duruma göre değiştirmek daha mantıklı. Ben genelde sakin kullanıyorum. Arazide vs ise yok denecek kadar az arka lastiğimden anlaşıldığı gibi.

8-10 bin civarında değiştirmek makul bence. Arazi ağırlıklı kullanıyor olsam 2 bine varmadan bile değiştirebilirdim.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Bu motorun canı çıkmıyor arkadaş. :p

1239750_10200610923147737_82955680_n.jpg
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Önceki ölçümlerimde şehir içi zamlardan önce 15 krş ortalama geziyordu. Şehir dışı 90 km'yla seyrederken 13 14 krş. gibi yakıyordu. Geçenlerde yani 1 ay öncesinde artçımla beraber alabildiğine yüklüyken 930 km yolda 13,5 krş. gördüğüm zaman oldu. Genel ortalama ise 14,5 krş idi. Bu yola çıktığımda yine 90 ortalama ile tek kişi hafif yükle 15,16 krş tükettim.

Yakıt çok çok önemli değil ama performansı düşündürüyor. Psikolojik olabileceğini düşündüm ama değil. İki kişi rahat çıktığım yerden tek kişi vites düşürdüğüm yer oldu.

Son aldığım benzinden olması düşük bi ihtimal. Genel bi problem 2 3 depodur var yani.


Yaklaşık 6 bin km'dir filtresine hiç bakılmadı. Bi bakayım kontrol edeyim.

Arkadaş gerçek japonun farkı burada meydana çıkıyor işte :) 250 cc ile 13 14 kuruş :cat:

125 lik 13 hp olan makinelerle 100 kmyi aşınca 15 16 krş yakıtı geçiyor. Birde 6000km kullandın filtreye bakmadın oha diyorum :) ben 1000 kmde bir temizliyorum tüm filtrelerini.

Abi hakkatten KAWASAKİ - Başka laf bulmak imkansız.
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
K.k.t.c de zaten supermoto enteresan. Tak offroad lastiklerini ver coskuyu.

Aslında asvallta gayet zevkli ama biryerden sonra sıkıyor araziye girmek istiyorum.Ufak tefek toprak yollara giriyorum bazen ama en ufak gaz vermede hemen göt atıyor haylaz çocuk :jocolor:
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Bende zamanla bu motoru yolda kullanınca kendini harap ediyor, canı arazi istiyor hissiyatı oluştu. Araziye girince sürüş dinamiği caddedekinden çok farklı oluyor malum. Gücü o zaman kullanıyoruz.

6000'de filtreyi çıkardım yıkadım kuruttum geri taktım performansı şöyle bi yerine geldi. Şu anki yakıt fiyatları ortalama 5 lira civarında geziyor sürekli. Bu fiyatlarla 16 krş. civarı tüketimim var şehir içi kullanımında.

6500'dede yağ ve yağ filtresini değiştirdim.

Yağ Castrol, Mobil, Motul arasında gidiyordum. Ustam bastıra bastıra Eneos diye bi marka söyledi. Castrol'den daha iyi olduğunu söyledi.

Değişimden sonra özellikle kalkışlarda ciddi bi performans farkı oldu.

Yağı aldığım yerde Castrol 25 TL, Eneos 30 TL, Motul 35 TL idi.

Şu an için tavsiye ederim.

Bu arada Bering Cameron yan çanta aldım yakın zamanda yan çanta demiri yaptıracağım. Birde kış geliyor ıvır zıvır eşyaları eldivenleri basmak için topcase taktım. Çanta demirlerini halledince son fotoğrafını atacağım.
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
247
Arkadaslar bu sene nasip olmaycak gibi seneye araniza katilabilcegim insallah klx i alabilirsem.beysehirdeyim yolu dusene yardimci olurum saygilar
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
Artık bende dağ taş dere tepe gezmek keşfetmek istiyorum bu supermoto lastikleri sıktı artık :pl:

saatlerce en az 7000 8000 hatta 9000 devir gazlıyorum. bi hararet yap bi sıkıntı çıkar be oğlum, o fanı bi çalıştır da işe yaradığını göreyim bari. bu kadar da sağlam olunmaz ki. hakikaten çok dayanıklı bir motor.

bunlarda benden gelsin

suhhv.jpg


diren kawa

suhjj.jpg


sessiz sedasız ormanların yıkıldığı yer. kuzey marmara otoyolu.

suhkr.jpg
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Klx'le tam olarak 4 ay oldu. 9 bini devirdim. Çoğuda uzun yolda oldu. 4 gün önce yola çıktım (full dolu soft yan çantalar, topcase artı iki mat, çadır, tulum ve 75 80 kgluk artçımla beraber:D).

İlk gün sabah çıktık bi süre yağmura maruz kaldık ilk gün sonunda tam 750 km yol gittik. Ya benim toto nasır tuttu yada klx imana geldi :D
İki kişi o kadar yükle ağırlığı ciddi manada arkaya verdik virajlarda yusuf yusufla beraber gittik.
Yakıt tüketimimde 16,5 krş. civarında oldu 90-110 arası gittim.

Toplam 1350 km yol yaptık. Güzeldi eğlendik. İzmir'ide çok beğendik.

Bering Cameron çantalarda çok yakıştı.
1079839_265710480220525_1649039413_n.jpg


7885_264953323629574_1503070020_n.jpg


1240076_265098636948376_1564229683_n.jpg


1079828_265526630238910_331871704_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------

Honda crf250l lere takılan Tiger egzoz klx250ye de uyar mı ?

Onu bilmem ama bende FMF var. Kullanmıyorum 400 lira gibi bir rakama satabilirim.
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
247
arkadaslar klx in tektekere yatkınlığı nasıl acaba kullananlardan deneyen var mı ön tarafı ağır mı debriyaj tepkisi nasıl manet sert mi tşkler
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
çok usta değilim ama çok basit, gaza asılman tekere kalkmaya yetiyor, gerisi senin dengene bağlı.
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
247
2 yıldan fazla xl 185 kullandım 2 viteste kalkıyordu ama kendinize çekmeniz gerekiyor klx in 2 vitesi uzun mu acaba
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
2 yıldan fazla xl 185 kullandım 2 viteste kalkıyordu ama kendinize çekmeniz gerekiyor klx in 2 vitesi uzun mu acaba

KLX de ani gaz açma ile çok güçlü kendine çekersen tekere gelebilir yoksa gelmiyor :) Onun dışında debriyaj ile 1. viteste çok kolay tekere geliyor, 2. viteste kendine çekmen gerekiyor.



Bu arada inertiya o motora giderken fan açtıramssın. :) Güneşin altına bırak 5 dakika 2,5 devirde çalıştır açıyo :D Ben de fanı bozukmu lan bunun diye rölantiyi yükseltip akışına bıraktım açtı :D
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
Klx'le tam olarak 4 ay oldu. 9 bini devirdim. Çoğuda uzun yolda oldu. 4 gün önce yola çıktım (full dolu soft yan çantalar, topcase artı iki mat, çadır, tulum ve 75 80 kgluk artçımla beraber:D).

İlk gün sabah çıktık bi süre yağmura maruz kaldık ilk gün sonunda tam 750 km yol gittik. Ya benim toto nasır tuttu yada klx imana geldi :D
İki kişi o kadar yükle ağırlığı ciddi manada arkaya verdik virajlarda yusuf yusufla beraber gittik.
Yakıt tüketimimde 16,5 krş. civarında oldu 90-110 arası gittim.

Toplam 1350 km yol yaptık. Güzeldi eğlendik. İzmir'ide çok beğendik.

Bering Cameron çantalarda çok yakıştı.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd...._=1379977228_50ca8f7cf6b6fe7bc948b29c5b17afc7

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd....480x480/7885_264953323629574_1503070020_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1240076_265098636948376_1564229683_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd...._=1379977054_8bad3cbe73d5b2967a5646238515a81c

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------



Onu bilmem ama bende FMF var. Kullanmıyorum 400 lira gibi bir rakama satabilirim.

dostum harikasın özellikle okadar yükle ve artçıyla yola çıkman büyük cesaret. bana birisi 100 metre taşı dese taşımıyorum.
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Bugun dayanamadim araziye indim biraz motor bir tarafa ben bir tarafa ucuyordum az daha ucuz atlattik :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst