Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Yok hocam bu oyle degil yol caprazlama gitmeye basladi toprakta kil mi derler yumusak mi derler o cinstendi motor altimdan kacip gidiyordu az daha zor toparladim
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Geçen hafta İzmir'den dönünce ufak bi kaza atlattım evde elimde dikişler var motor süremiyordum bugün dayanamadım sürdüm arkasından temizlik yaptım. Fotoğraflarda yan çanta demirlerini gösterdim. Benim soft çantaları tam olarak gergin şekilde tutması için bu şekilde biçimsiz bişey olması gerekiyordu.

Bu arada çok yakın bir arkadaşımın ruhsat sıkıntısı olan xt125r i satılık. 20.000 kmde. Üzerinde Pirelli Scorpion lastikler var. Herhangi bir aksesuarı ve değişen parçası yok. Yağı, hava filtresi, amortisör yağ keçesi yeni değişti eve getirdim yıkadım temizledim brandasını örttüm.
Satılıncağa kadar kullanmayacağım, arkadaşım İstanbul'a gitti. Emanet olarak bana bıraktı. Sahibinden.com'da ilanını açacağım.

1231293_266776960113877_921384468_n.jpg

73585_266776933447213_1936838808_n.jpg

988270_266776953447211_1592453226_n.jpg

935948_266776976780542_1218100315_n.jpg

544571_266776996780540_1476630698_n.jpg

1380060_266777000113873_565949643_n.jpg

1237165_266777016780538_2132782886_n.jpg

1231677_266777033447203_374022724_n.jpg

945830_266777070113866_1251082924_n.jpg
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Bu pazar Gebze/Ballıkayalar üzerinden Şile yapıcaz. Kendine güvenen, güçlü, macerayı seven, doğa ile iç içe olmak isteyen bizimle gelebilir. Garanti ediyorum böyle bir tecrübe daha önce yaşamadınız...
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
KLX 250 avadanlığında neler var arkadaşlar sayabilirmisiniz? Motoru aldığımda yoktu tekrardan oluşturmak istiyorum.
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
Geçen haftaiçi iş için Kırklareline gitmem gerekti, sıkıcı bir araba yolculuğu yerine motorumla gidip hem trakyayı biraz gezip, vardar ovasının düz yollarında gazlayıp, sınır köylerini gezip, kıyıköy ve iğne adada denize girip, dupnisa mağrasını gezip iş gezisini etkinliğe çevirmek istedim :) 700 km yol, 30 lt benzin, 2 polis çevirmesi, ceza kaza bela yok allaha şükür.
yanıma özel eşyalar dışında sadece sprey zincir yağı ve bir litre fazladan castrol wd-50 yarı sentetik motor yağı aldım ama kullanmadım. rotayla iligi bir kaç fotoğraf paylaşıyorum.


şişliden hareket edip e5 okmeydanı sapağından kemerburgaz yönüne devam ettim, bu yolu Kırklarelinin Saray ilçesine kadar devam ettim, ilk 50 60 km otoban gibi şeritli yol, devamı ise tek gidiş tek geliş kısmen virajlı sıkça yol çalışması olan sonlara doğru iyice ormanların arasından giden güzel bir yol, Saraydan kuzeye kıyıköy yolundan devam ediyorum, virajlar, ormanlar ve kısmen güzel asfalt bu yolu zevkli hale getiriyor. şişli-kıyıköy, 157km.
t3buy.jpg


her şey hazır yola çıkıyorum.
t3c9t.jpg


istanbul Saray kara yolundan bir kare, yol genelde boş.
t3cg2.jpg


kıyıköyde birde yüzmek lazım :) yukardaki haritada b noktası
t3cmb.jpg


kıyıköyden sonra köy yollarından direk Kırklarelinin Vize ilçesine çıkıp Kırklareline kadar gidiyorum. bu gece ordayım ve hal etmem gereken işler var. kıyıköy-kırklareli 100 km. (kırklareli yukardaki haritada c noktası.)

ikinci gün kalkıp Kırklareli Dereköye doğru yol alıyorum, Dere köye kadar olan yol gayet güzel sonuçta sınır kapısı var türkiyeye giriş yolu olduğu için bakımlı, bomboş ve asfalt kalitesi iyi, biraz gazlıyorum. asfalt lastiklerimin verdiği güvenle virajlarda teknik çalışıyorum. çok eğlenceli.
t3ctw.jpg


t3cz5.jpg


Dereköyden sonra doğuya yönelip Dupnisa mağrasına kadar Karadere ve Armutlu köylerinden geçip gidiyorum. bu rotada yaklaşık 30 km tamamen toprak ve ıssız köy yollarından geçiyorum, motor bi arıza çıakrsa ve yolda kalırsam endişesinden başka sıkıntı olmadan güzel ormanlık yeşillik ve tamamen bom boş yolardan gidiyorum, sınır köyleri çok şirin ve gelenekseller, ama nerdeyse hiç insan görmüyorum köylerde. kırklareli- dupnisa mağrası 75 km. (dupnisa mağrasi yukardaki harita d noktası.)
t3dc8.jpg


t3dcw.jpg


dupnisa mağrası yaklaşık 1 km uzunlukta içinde yarasalar bulunan ve buz gibi olan bir doğa harikası.
t3dju.jpg



iğneada güzel bir balık ekmek yedikten sonra güneye yönelip geldiğimden farklı bir yoldan Kırklareline dönüyorum. Demirköy, Yenice, İslambeyli Pınarhisar ve kırklarelindeyim. İğneada-Kırklareli 110 km.
Kırklarelinde son işlerimi çözüp e5 ,Babaeski, Lüleburgaz, Çorlu, silivri(adaletsizliğin sembolü !) Büyükçekmece ve şişliye kadar geliyorum. Kıklareli-şişli 230km.
t3dr0.jpg


donüş yolundan bir kaç fotoğraf.
t3dx0.jpg


t3dyf.jpg


t3f07.jpg


buda son bir kare :) yolda can sıkılırsa.
t3f16.jpg


hepiniz mutlu olun arkadaşlar.
t3f9m.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Merhaba. Tam 2,2 senedir motor kullanmıyorum. Son makinam GSR600 idi. Şimdi oyalanmak bazen ormana girmek, belki otobüse yükleyip köyde kullanmak için bir makina almak istiyorum. Aklımda ki makina WR 250 R yamaha idi ama 0 yok. 2014-Mart da gelecekmiş. 2. Elde yok. İlanları günlük kontrol ediyorum. Kawasaki yi tavsiye etti arkadaşım ama kendisi de kullanmadı. Bugün yarın almak istiyoruz. Bu makinayı kullanan arkadaşlar biraz anlatabilirlermi Kawayı. Şuan ihtiyacımız var. Ama anlatım basite indirgenmesin biraz detaylı olsun lütfen. Teşekkürler.
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
2 sinede baktım ve konuştum. Fiyatlar o. Aşşağı kesinlikle inmiyorlar. Bizde bu sebepten Kawaya yöneldik. Ama dediğim gibi kullanıcıları ltf bu motordan bize bahsetsin. Teşekkürler.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
2 sinede baktım ve konuştum. Fiyatlar o. Aşşağı kesinlikle inmiyorlar. Bizde bu sebepten Kawaya yöneldik. Ama dediğim gibi kullanıcıları ltf bu motordan bize bahsetsin. Teşekkürler.

Alacağınız motor hayırlı olsun şimdiden. Ama koyu ile belirttiğim kısım hoş değil, kullanıcılar burada tonla paylaşım yapıyorlar sonra gelip tekrar yazmalarını istiyorsunuz. Bence siz geçmiş sayfaları biraz kurcalayın lütfen :wiinkk:

Bir de 0 KLX alacağıma 3.000 km deki WR250 yi alırdım ben. Şahsen daha güçlü ve sportif olduğu için... Ve bence daha sorunsuz bir motor ama Kawa da yeterince sağlam(şu egzantrik sıkıntısını bir çözemediler. Bazen sıkıcı olabiliyor)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Alacağınız motor hayırlı olsun şimdiden. Ama koyu ile belirttiğim kısım hoş değil, kullanıcılar burada tonla paylaşım yapıyorlar sonra gelip tekrar yazmalarını istiyorsunuz. Bence siz geçmiş sayfaları biraz kurcalayın lütfen :wiinkk:

Bir de 0 KLX alacağıma 3.000 km deki WR250 yi alırdım ben. Şahsen daha güçlü ve sportif olduğu için... Ve bence daha sorunsuz bir motor ama Kawa da yeterince sağlam(şu egzantrik sıkıntısını bir çözemediler. Bazen sıkıcı olabiliyor)

Egzantirik olayı çözüldü ki :) 35USD ye manual gergi alıyorsun 50 000km sıkıntısız kullanıyorsun. USA de bir çok kişi kullanıyor ben dahil :)
Ayrıca sağlamlık olarak YAMAHA ve KAWA da oldukça sağlamdır canını çıkaramassıız kolay kolay. Son gezimizden kareler.

Bu izlediğimiz güzergah: http://sportypal.com/Workouts/Embed/3469442

Buda videomuz: https://www.facebook.com/photo.php?v=10200712239120573
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Egzantirik olayı çözüldü ki :) 35USD ye manual gergi alıyorsun 50 000km sıkıntısız kullanıyorsun. USA de bir çok kişi kullanıyor ben dahil :)
Ayrıca sağlamlık olarak YAMAHA ve KAWA da oldukça sağlamdır canını çıkaramassıız kolay kolay. Son gezimizden kareler.

Bu izlediğimiz güzergah: http://sportypal.com/Workouts/Embed/3469442

Buda videomuz: https://www.facebook.com/photo.php?v=10200712239120573

Bak bu kısmı bilmiyordum, takip ediyordum ama burayı kaçırmışım. Benim aklımda hep 90 lardan beri çözülemeyen egzantrik diye kalmış :)

Bir de bence de Kawa veya Yamaha yeterince sağlamdı. Ben sadece egzantrik için söylemiştim. Geri kalan kısımlar için kıyaslama yapmak çok da mantıklı değil. İşin boncuğunu çıkarmanın anlamı yok :) 2si de klasik: kendini kanıtlamış modeller :cat:

Ama performans olarak WR gömer :cherry: (tabi fiyat olarak da :wiinkk: )
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Bak bu kısmı bilmiyordum, takip ediyordum ama burayı kaçırmışım. Benim aklımda hep 90 lardan beri çözülemeyen egzantrik diye kalmış :)

Bir de bence de Kawa veya Yamaha yeterince sağlamdı. Ben sadece egzantrik için söylemiştim. Geri kalan kısımlar için kıyaslama yapmak çok da mantıklı değil. İşin boncuğunu çıkarmanın anlamı yok :) 2si de klasik: kendini kanıtlamış modeller :cat:

Ama performans olarak WR gömer :cherry: (tabi fiyat olarak da :wiinkk: )

Orası kesin zaten. Ah şu klx biraz daha güçlü olaydı demiyor değilim :) WR içinde ah biraz daha ucuz olsa eheheh :)

Birde şu var klx in plastikleri inanılmaz sağlam kırılmıyorlar. Arka eksoz plastiği kırılan CRF gördüm WR de gördüm ama klx lerin hepsi sağlam :D
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Artik nazar denen seye inaniyorum arkadaslar 1 kac hafta evvel benim motoru cok begendigini ve almak istedigini soyleyen bir filistinli ogrenci vardi bugun yolda giderken onunla karsilastim donup donup bana bakiyordu aradan 5 saniye gecti gaz kolu son gaz halinde takili kaldi kapatma switchiyle durdurabildim motoru sonra kolu biraz ileri geri yapinca duzeldi
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
kursunu bilemem ama sen önce saglam cam bir nazarlık alarak basla işe

onuda motoruna as bence :)
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Merhaba. Tam 2,2 senedir motor kullanmıyorum. Son makinam GSR600 idi. Şimdi oyalanmak bazen ormana girmek, belki otobüse yükleyip köyde kullanmak için bir makina almak istiyorum. Aklımda ki makina WR 250 R yamaha idi ama 0 yok. 2014-Mart da gelecekmiş. 2. Elde yok. İlanları günlük kontrol ediyorum. Kawasaki yi tavsiye etti arkadaşım ama kendisi de kullanmadı. Bugün yarın almak istiyoruz. Bu makinayı kullanan arkadaşlar biraz anlatabilirlermi Kawayı. Şuan ihtiyacımız var. Ama anlatım basite indirgenmesin biraz detaylı olsun lütfen. Teşekkürler.

Merhaba, mayıs ayından beri Klx kullanıyorum. Yaklaşık 9 bin km oldu. Genel görüşüm şöyle;
-Performans olarak arazide üzmedi hiç. Çok girmedim ama ufak ufak bazen denemeler yaptım memnun kaldım.

-Yakıt tüketimi CRF,KLX ve WR arasında ciddi bir fark olduğunu sanmıyorum. Yalnız benim ölçümlerimde genelde 3 litre ortalamayla gittim. 3,5 litreye hiç çıkmadım. Yani kitapçıkta yazandan biraz daha az.

-Sağlamlık konusunda ise bu motoru çocuğum görür diye düşünüyorum. Şu ana kadar bana ön amortisör keçesi dışında hiçbir masraf çıkarmadı.

-Bakımları standart zaten kolay işte yağ,yağ filtresi,hava filtresi vırt zırt. 10 bin km bakım aralığı.

-Maksimum hız ise 130 civarı belki 135. Hafif eğimde 145e kadar çıkmıştı. Pek denemedim.

-Uzun yolda 80 90 arası kullanılırsa minimum yakıt tüketimini sağlıyor.

-100 120 arası, ağır bi artçı, yan çantalar, topcase onun dışında tepesine kadar yükle dolu giderken bile performans çok farketmedi ve yakıtıda şehir içinde tükettiğim kadardı.

Klx'te memnun olmadığım tek şey ki bu değişmez birşeydir. Selesi rahatsız. Buda ortak kusurdur.

WR klx'ten daha güçlü, bu yüzden WR'yi tercih ederim. Diğer komponentler zaten birbirine çok benziyor. Fakat arada araziye girmek için hoplayıp zıplamak için bence KLX'e 12.500 lira WR'ye 15.000 lira vermeye değmez gibi geliyor. O paraya bir dual sport değil sağlam bir enduro alınabilir.

Ben şahsen hard enduro girmeyeceksem ufak tefek arazi, dağ bayır gezinti yapmayacaksam xt660 gibi bi motor alırım. İkinci el 10-13 bine alınıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst