[Ankara - MT]

Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Osman abiye "abi sen al bu motoru, düşük güç modunda sen tam güç modunda ben kullanırım" :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

@forever seninde motorunu gelip kaçıracağım bir gün :wiinkk:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
selam;

galip+dervis.jpg
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
007.JPG

vintagebikes_gilesclements-7.jpg

cafe-racer-babe-94-2.jpg

Cafe-Racer-Girl.jpg

girloncaferacer.jpg

cafe-racer-babe-57-290x290.jpg

Girl-Cafe-Racer.jpg

OgAAAIXjgUOxpOiLkksKGikMpu5QFUczhpQG-Bcg0SFM2_-nqAlsgnp_XC25oo_HsXdk8hPxSe75LJU79LdPhBKtv4AAm1T1UPbGm6QF7q0PgAN0odZPlWOA0dKv.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------

1102169664_13e3c728df_b.jpg

norton-girl.jpg

4517685738_9d471d8761.jpg

cafe-racer-babe-56-5.jpg

cafe-racer-babe-71-4.jpg

cafe-racer-babe-61.jpg

-3.jpeg

alpinestars_vika_lisalla_montenegro_09.jpg

cafe-racer-girl-290x290.jpg

cafe-racer-babe-71-3.jpg
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Bir şey itiraf etmek istiyorum. Bu zamana kadar söylemeye çekindim ama artık dayanamayacağım :pale:

bobber ve cafe-racer ları acayip gereksiz, tipsiz, meymenetsiz, şekilsiz ve çirkin buluyorum ::zencii::::zencii::::156::
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Bir şey itiraf etmek istiyorum. Bu zamana kadar söylemeye çekindim ama artık dayanamayacağım :pale:

bobber ve cafe-racer ları acayip gereksiz, tipsiz, meymenetsiz, şekilsiz ve çirkin buluyorum ::zencii::::zencii::::156::

Yiyosa face'de diyeydin bunu :mrgreen:
Şekil müthiş, lakin chopper cruiser gibi şehir içi gösteriş aracı olarak görüyorum ben de.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Bir şey itiraf etmek istiyorum. Bu zamana kadar söylemeye çekindim ama artık dayanamayacağım :pale:

bobber ve cafe-racer ları acayip gereksiz, tipsiz, meymenetsiz, şekilsiz ve çirkin buluyorum ::zencii::::zencii::::156::

kral çıplak*

(*bu ifade naked motorlara övgü maksadı içermemektedir.)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
bizim mesajlar silinmiş,
bilmiyorum farkında olan bir benmiyim??

hangi mesajlar silinmiş..?

normalde bu cafe racerlar benim de hoşuma gitmiyo ama içerdiği dönem ruhunu ve kullanıcı giyim stilleri hoşuma gitmekte...bunlardan dolayı bir iki model yakın hissediyorum kendimi...bobberlar da ise 883 iron kadar olanına hastayım...o da ne kadar bobbersa artık
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu modaratörler böyle, saygılı birisi yapsaydı bunu bir de açıklama eklerdi buraya şu sebepten sildim diye. Şeylerine göre at koşturuyor bazıları.

Burada bir arkadaş sordu, ne oldu diye (Suçlayıcı mesaj silindiği için) ben de açıklama yaptım. Ama yaptığım açıklama bile silinmiş. İlla kötü konuşalım istiyorlar.

Burdakilere çocuk muamelesi yapmayı bırakmadı gitti şu saygısız modaratör(bazıları). Açıklama felan da beklemiyorum lan bundan sonra, biliyorum zaten ne olduklarını, açıklasalar nolcak...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Bokunu çıkarttılar iyice. Neyse biraz makine mühendisliğinin şaheserlerini izleyelim
102020.jpg
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
harbiden ben canım sıkılınca eski mesajlarımı okuyorum.
freud buna "dış dünyadan soyutlanan libidonun egoya yönlendirilmesi, yani narsisizm" diyor :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst