TÜFE'de sabuna Las Peyres mi Paasche mi bakak?
TÜFE'de sabuna Las Peyres mi Paasche mi bakak?
Bir şey itiraf etmek istiyorum. Bu zamana kadar söylemeye çekindim ama artık dayanamayacağımale:
bobber ve cafe-racer ları acayip gereksiz, tipsiz, meymenetsiz, şekilsiz ve çirkin buluyorum ::zencii::::zencii::::156::
Bir şey itiraf etmek istiyorum. Bu zamana kadar söylemeye çekindim ama artık dayanamayacağımale:
bobber ve cafe-racer ları acayip gereksiz, tipsiz, meymenetsiz, şekilsiz ve çirkin buluyorum ::zencii::::zencii::::156::
bizim mesajlar silinmiş,
bilmiyorum farkında olan bir benmiyim??
bizim mesajlar silinmiş,
bilmiyorum farkında olan bir benmiyim??
bizim mesajlar silinmiş,
bilmiyorum farkında olan bir benmiyim??