35 Gün Hayaller Gerçek Oldu (Bol Fotoğraflı)

Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
tüm gezilerde hiç tualet ihtiyacından cırcır olduğundan yapıcak yer bulamadığından bahseden olmuyor :queen: adam dünyayı geziyo hiç banyo yapmıyor tualete girmiyor :queen:
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Süpersiniz:cat:
Karsiyaka festivalinde görüsmüstük, hatirlarsan erhan abi sana cbr250 sinden gazkolu sabitlestirici vermisti:)
paylasim icin tesekürler
Abi hatırlamazmıyım hatırladım yaaa

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------


İnanın hiç yormadı zaten oturuş pozisyonu rahatsız bir motor değil cbr

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

tüm gezilerde hiç tualet ihtiyacından cırcır olduğundan yapıcak yer bulamadığından bahseden olmuyor :queen: adam dünyayı geziyo hiç banyo yapmıyor tualete girmiyor :queen:

Çünkü en basiti tuvalet , tabi doğayla baş başa olduğumuzda tabiki tuvalet olmuyor ama zaten doğanın kendisi tuvalet :) hatta birçok tuvaletten temiz :) e yol üzerlerinde benzinlikler var daha nolsun banyoya gelecek olursak yazlık yerlerde zaten hep denizdeydik ve duşlar vardı olmayan yerde sadece saçlarımızı yıkayarak idare etmemiz gerektiğide oldu sonuçta kampa çıkıyoruz :) yeri geldi 3-4 gün duşta alamadık olmadı değil

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

ya siz var ya manyaksınız.
soluksuz okudum, ooooooooooooofff of.

Ha ha ha :D çok teşekkürler :D bütün yorum yazan arkadaşlara ayrı ayrı teşekkürler...
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Harika gezi, ve raporlama:cat: rica etsem tükettiğiniz hazır gıdalar ve ısıtıcı poşet ile ilgili detay verebilrmisiniz, nedir nasıl kullanılır nereden temin edilir.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Harika gezi, ve raporlama:cat: rica etsem tükettiğiniz hazır gıdalar ve ısıtıcı poşet ile ilgili detay verebilrmisiniz, nedir nasıl kullanılır nereden temin edilir.

Isıtıcı poşet şu biz kendimiz almadık bir abimiz bize birkaç adet hediye etti kullanımı çok basit içine su koyuyorsunuz suyun içinede içinden çıkan aparatı bu kadar ve başlıyor su kaynamaya :) içinede konservenizi attınızmı oh mis sıcacık yapıyor(araşturursanız fiyatı daha uygun olan yerlerde var)
http://www.garantialisveris.com/uni...8&StockId=145730&Name=Hazır+Yemek+Isıtıcı+Kit
Hazır gıda olaraksa konserve yiyecekler kullandık en çok barbunya pilaki tükettik :) bimin ki fiyatına göre çok güzel söliyim, bardakta çorba çok tükettik ,şunuda belirtiyim ekmek olarak bu tür gezilerde kepekli almayı tercih edin daha geç bayatlıyor...Birde küçük kamp tüpü kullandık.
 
Katılım
22 Nis 2012
Mesajlar
270
şahane bi gezi olmuş ayrıca hiç sıkılmadanda tüm yazıları okudum elinize kolunuza yüreginize saglık

yola çıkıcam yanıma ne almayım derdi biter en azından üye oldugumdan beri bu siteye en az bi elli defa görmüşümdür heralde

fotograflar resimler anlatım güzel on üzerinden on bi çok arkadaşa faydası olur diye düşünüyorum
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
şahane bi gezi olmuş ayrıca hiç sıkılmadanda tüm yazıları okudum elinize kolunuza yüreginize saglık

yola çıkıcam yanıma ne almayım derdi biter en azından üye oldugumdan beri bu siteye en az bi elli defa görmüşümdür heralde

fotograflar resimler anlatım güzel on üzerinden on bi çok arkadaşa faydası olur diye düşünüyorum

Çok teşekkürler ..
Çok güzel fotoğraflar var aslında ama hepsini paylaşamadık onlarıda burdan takip edebilir isteyen arkadaşlar..

https://www.facebook.com/pages/Sonu-Gelmeyen-Yolculuk/471164816323659
 
Katılım
22 Nis 2012
Mesajlar
270
Çok teşekkürler ..
Çok güzel fotoğraflar var aslında ama hepsini paylaşamadık onlarıda burdan takip edebilir isteyen arkadaşlar.

mesela ben ilk defa sizin sayanizde hazır yemek ısıtma poşetinden haberdar oldum vayyyy beeee :sunny:dedim kendi kendime böyle zerzavatlardamı varmış hemen bi iki araştırma youtube falan :thumright
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Çok teşekkürler ..
Çok güzel fotoğraflar var aslında ama hepsini paylaşamadık onlarıda burdan takip edebilir isteyen arkadaşlar.

mesela ben ilk defa sizin sayanizde hazır yemek ısıtma poşetinden haberdar oldum vayyyy beeee :sunny:dedim kendi kendime böyle zerzavatlardamı varmış hemen bi iki araştırma youtube falan :thumright

Buraya koymaktaki en büyük amacımız bu zaten bilgi paylaşımında bulunmak inanın çok mutlu oldum :)
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
güzel gezmişsiniz sayenizde gezmiş gibi olduk dünya ya erken gelmişiz zamanında gezecek paramız yoktu şimdi ise vakit yok
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
mükemmel olmuş,paylaşım için teşekkürler.ADANA'dan selam olsun.:king:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Geçen seneki gezimi hatırladım.Gelidonya fenerine sıcak tepedeyken öğlen saatlerinde yürüyerek gitmiştim,kara sinekler insanın etini koparırcasına ısırıyordu.Gene hatırladım o günleri:)
Olay budur beyler,tebrikler,tekerinize,elinize,kolunuza,bileğinize,yüreğinize sağlık.Gezdiğiniz yerlerden bilmediklerimiz için bize yolgösterecektir.En iyi tecrübe yaşayarak elde edileni.
Tekrar tekrar tebrikler,tekeriniz daima düz bassın.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Geçen seneki gezimi hatırladım.Gelidonya fenerine sıcak tepedeyken öğlen saatlerinde yürüyerek gitmiştim,kara sinekler insanın etini koparırcasına ısırıyordu.Gene hatırladım o günleri:)
Olay budur beyler,tebrikler,tekerinize,elinize,kolunuza,bileğinize,yüreğinize sağlık.Gezdiğiniz yerlerden bilmediklerimiz için bize yolgösterecektir.En iyi tecrübe yaşayarak elde edileni.
Tekrar tekrar tebrikler,tekeriniz daima düz bassın.
Çok teşekkürler gelidonya feneri herşeye değerdi ama siz gittiğinizde bahçesini gördünüzmü bilmiyorum ben arka duvardan tırmanıp bakmıştım içinde çok eski model bi mobilet var .D
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
40
Dostum ybr var bende ama apache alsam uzun yok icin iyi olurmu ya ben apacheyi cok seviyom ama bilmedigim icin kararsizim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst