35 Gün Hayaller Gerçek Oldu (Bol Fotoğraflı)

Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154


Uploaded with ImageShack.us
Ne zaman toplandığımızda özellikle ben ve Cem arkadaşım boş bir vaktimiz olsada geniş bir tur yapsak die konuşurduk ama ikimizde çalıştığımız için sadece hayal deyip geçerdik.Ama öyle bir an geldiki Cem iş yerindeki sebeblerden dolayı işden ayrıldı daha sonrada ben şehir değişikliği sebebi ile işten ayrıldım bizde bu fırsat kaçmaz deyip hemen planlara başladık herşey kısa süre içerisinde gelişti ve bir bakmışızki yola çıkıyoruz o anda yüzümüzdeki ifadeyi görmenizi inanın çok isterdim :)...

BU GEZİ YAZISINI BİZİM GİBİ YOLA ÇIKACAK ARKADAŞLARA YOL GÖSTERMESİ İÇİN YAZIYORUZ BİRAZ UZUN VE DETAYLI OLABİLİR AMA OKUYAN HER ARKADAŞIN İŞİNE YARAYACAĞINA EMİNİZ...

ÖNCELİKLE TUR İÇİN YAPTIĞIMIZ HAZIRLIKLARI ANLATMAK İSTERİM
Ben cbr a arka çanta demiri ve depo üstü çanta aldım Cem in apache sine ise çakmaklık ve sis farı yaptık ve bir iki gün düşünceden sonra yanımıza alacaklarımızın listesini hazırladık
1-Çadır
2-Mat
3-Battaniye
4-Şişme yatak
5-Yastık
6-Katlanır sandalye
7-Kamp tüpü
8-Tava-tencere-çatal-kaşık-bıçak-bardak
9-3,4 adet çakmak-çakmak gazı-kibrit ve çıra
10-El feneri
11-Hazır yemek ısıtıcısı
12-Mangal teli
13-Alet çantası(Açık ağız anahtar takımı-Yıldız Anahtar takımı-Lokma-Alyan-Tornavida seti-Pense seti-bant-hızlı yapıştırıcı-Yama seti-Pompa vs...vs...)
14-Cbr zincir bakımı için kriko
15-Yedek motor yağı-zincir yağı-Lastik tamir kiti-wd40
16-Yedek fren teli-debriyaj teli-yedek ampul
17-İP
18-Motosiklet Brandası
19-Motosiklet disk kilidi-normal zincir kilit
20-Fotoğraf makinesi-mp3-Çoklu şarj aleti-yedek telefon
21-Terlik-şnorkel-deniz gözlüğü-sinkov-güneş kremi-şampuan-Cem arkadaşımızın keyfi içinde saç kremi ve tarak :D
22-İlk yardım çantası(batikon-spanç-sargı bezi-böcek sokması için krem-kolanya-elastik sargı bezi-ağrı kesici kas gevşetici iğne-yanık kremi-çeşitli haplar vs...vs...)
23-Yedek kıyafetlerimiz
24-Konserve-kuru ve bozulmayacak yiyecekler ve kesinlikle bardakda hazır çorba yanınıza alın :)
25-En önemlisi korumalarımız kask-dizlik-eldiven-mont-bellik
Şu anda aklımıza gelenler bunlar arkadaşlar...

Hiç güzergah programı yapmadınızmı diyen arkadaşlar olabilir belki sadece Salda Gölü nden Antalya ya ineceğimiz belliydi gerisi tamamen DOĞAÇLAMA...

Gezinin Çıkış Tarihi: 12/08/2013
Gezinin Bitiş Tarihi: 15/09/2013
Toplam Yapılan km: 2900 km
Gezinin Amacı: Çok km yapmak değil ama çok yer görüp yeni yerler keşfetmek


Ve işte o gün geldi akşamdan eşyalarımızı hazırladık şu eşyalara bakarmısınız :)
y0iz.jpg

Önce eşyalara sonra birbirimize baktık ''Bu eşyalar nereye sığacak ya'' şeklinde bir tepki verdik :) ve işte yükleme anları cbr daki çantayı daha sonra çıkardık çünkü o yokken daha çok eşya aldı
aci7.jpg

Ve benzinlikten benzinimzi alırken gezinin yoldaki ilk fotoğrafı
okhp.jpg

Ve Salda Gölü ndeyiz gölü uzaktan gördüğümde ilk verdiğim tepki ''Allah'ım bu gölmü yoksa okyanusmu'' göl uzaktan büyüklük olarak değil ama renk olarak o kadar güzel görünüyorki anlatamam işte göl Salda Gölü nde belediyenin kamp alanında çadır kurduk orda özel bir kamp alanı var ücreti 7tl hemen onu geçincede ücretsiz belediyenin alanı var kesinlikle tavsiye ederiz gayet memnun kaldık
ntbe.jpg

Ve ilk gece anladıkki eşyalarımız yolda şekillenecek çünkü en çok kullandıklarımız üste çıkmaya başladı ve ilk kahvaltımız
ardf.jpg

Burdan çıktık yollara düştük hedef Korkuteli yollar çok güzel ama daha yüklere tam alışamadığımız için çok tedirgin yol alıyoruz ve Korkuteli ne giridk bir adam yanımıza gelerek arakadaşlar buyrun gelin çayımı için dedi Cem önce ''Yok abi gerek yok'' desede ben hemen ''Tamam abi geliyoruz '' dedim ve orda Şadi abi ile tanıştık gerçekten çok sıcak kanlı bir abimiz ve kendiside motorcu motoru ise inazuma 250 hatta bize deneme şansını verdi kendisine burdan tekrar çok teşekkür ederiz
ovfk.jpg

Ve yola devam yolculuğun ilk antik kentine geldik ve işte Termosos burda Cem müzekart aldı bende maximum kredi kartı olduğu için ben onu kullandım
http://tr.wikipedia.org/wiki/Termessos
qwm3.jpg

c1k8.jpg



Uploaded with ImageShack.us
Ordan çıktık Motosiklet yağı almaya Antalya nın içine girdik ve Motolife a gittik burda Serkan abi ile tanıştık güzel bir muhabbet ve hesaplı bir alışverişten sonra yolumuza devam ettik işte Serkan abi
5wpn.jpg

Burdan çıktık ve Beldibi ne doğru yola devam ettik geldiğimizde ise bir türlü çadır kuracak yer bulamadık bizde gittik bir marketin önüne oturduk bir abi çıktı geldi ve sohbet ettikten sonra çadır yeri aradığımızı söyledik oda saolsun bize yeni yaptıkları dükkanların önünde çadır kurabileceğimizi söyledi işte 2. çadır yerimiz
1px9.jpg

Burdanda sabah yola koyulup Phaselis e geldik çok güzel bir liman şehri ve denizide bi o kadar harika giriş müzekart yok ise ücretli
http://tr.wikipedia.org/wiki/Phaselis
3lx8.jpg

Phaselil de yüzüp karnımızı doyurduk ve Tekirova ya doğru yola çıktık burda bir cafeye oturup çay içerken genç bir arkadaşı çağırıp burda gezecek nereler var dedik oda bize ''Burda çok güzel koylar var fakat herkes bilmiyor sadece trekking çiler ve offroad çılar bilir yolları çok kötü'' bizde cemle birbirimize bakıp gidelim dedik fakat arkadaş ''Abi yalnız baya kötü uyarayım'' dedi bizde hemen internetten resimlerine baktık oda bize ''resimlere aldanmayın inanın belli olmuyor'' dedi ama biz kafaya koymuştuk artık hiç bişeyin önemi yoktu ve alışverişimizi yaptık yola çıkmaya hazırız
vkww.jpg

v0pf.jpg

Tekirova nın içinden ayrılan LİKYA YOLU na girik ilk başta herşey güzeldi tabi yol araziydi fakat çok aşırı değil bizde kendi kendimize durduğumuz zaman bumuymus yaa dedik ilerisini hiç bilmeyerek :D işte o durduğumuz an
http://tr.wikipedia.org/wiki/Likya_Yolu
k5mt.jpg


Yola devam yol biraz daha kötüleşti inişler çıkışlar artmaya başladı ve eğim çok fazla kontrol ne kadar zorlaşsada kazasız belasız ilk koya vardık işte klopatra koyu
0k0l.jpg

5ntj.jpg

e9uf.jpg

wt7c.jpg

O kadar harika bi yerki anlatamam tamamen doğal burda 3 çadır dık bir adet offroad çı aile ve bir adette trekking çi arkdaşların çadırı vardı.Harika bir deniz harika bir manzara ve harika bir doğa burda resmen özgür olduğumu hissettim şehrin bunaltıcılığından uzak insanlardan uzak tamamen kendimizle başbaşa mükemmel bir ortam.Yolun ilk yarasınıda almış oldum hala ayağımda izi kayaya ayağımı yardırdım :)
jweo.jpg

İşte yol boyunca bol bol yiyeceğimiz yemek menemen ama içine patateste koyduğumuz patlıcanda koyduğumuz oldu
5u0t.jpg

Kleoparada 2 gece kaldık koya 2.gün ailesi ile bir abi pikniğe geldi bizi görünce hemen muhabbete girdi nerden geldiniz nerelisiniz derken biz gene sorduk ''abi ilerde nereler var'' abininin cevabı ''ilerde 2 tane daha koy var afakat siz 2.yede gidin sonra geri dönün'' ''neden??'' '' bakın benim arabamı gördünüz 4*4 3.koy maden koyu ondan sonra ben bu araba ile bile devam edemiyorum sizde en azından 3.koydan dönün geri tekirovaya çıkıp ordan ana yoldan gidin size tavsiyem budur '' dedi biz ise kendi kendimize abi biz gidelim en fazla kalırız napalım dedik ve yola devam ettik 2.gece bizim tabirimizle BARAKA KOYUNDA kaldık neden böle deik burda eski bir baraka var ve gelen geçen herkes bişi bırakmış yağ-tuz-yiyecek-yatak vs...vs... çok değişik bir yer ve burda apachenin yağını değiştirdik
zcjm.jpg

Yola devam 3.koy madem koyu burda eski bir maden var terkedilmiş balıkçı klubesi ve araba mevcut hatta burda eski bir günlük bulduk balıkçıların olmalı muhtemelen iananın tüyler ürpertici
0o7i.jpg

eu0c.jpg

İşte yol burdan sonra berbat bir hal aldı resmen bata çıka gittik ama kuma veya çamura değil bildiğiniz taş havuzları oluşmuş yolda ve acağip dik iniş ve çıkışlar var bi ara yolu bulamayacağız die korkmadık değil önümüzde su birikintilerimi çıkmadı yoksa çok büyük taşlar hatta kayalarmı bi ara suyumuzda bitti tam bir macera oldu bizim için yola çıktığımızda ise sevinçten kornalarımız susmak bilmedi ve kendimizi direk ulupınarda bir restoranta attık balık 10tl ve harikaydı,
jhcp.jpg

Burdan çıkıp Çıralı ya geldik burda 2 gece kaldık çadırı çıralının sonuna doğru ağaçlık bir alan mevcut oraya kurduk 2.gün yürüyerek olymposu gezdik cbr ın zincirini temizleyip yağladık
http://tr.wikipedia.org/wiki/Olimpos
vx0u.jpg

8m5d.jpg

t512.jpg

k2kj.jpg


Burdan çıkıp Çavuşköy ve ordan Adrasana geçtik burda ortalama 12 km bir yürüyüşten sonra gelidonya fenerine vardık kesinlikle giderseniz üşenmeden çıkın çünkü harika bir manzarası var doğası ve huzuru paha biçilemez hele esintisini anlatamam
tkjs.jpg

Yoldan bir fotoğraf
clny.jpg

Burdan Finike ye geçtik çadırımızı gece sahile kurduk sabah yolculuk Demreye burda ise Nicolas Klisesi ni ve Myra Antık Kentini gezdik
http://tr.wikipedia.org/wiki/Myra
ta9e.jpg

nqjm.jpg

Demre de Kekova tekne turu yapalım dedik fakat bize 150 tl fiyat çekilince vazgeçtik tam üzülürken kahvesine çay içtiğimiz abi bize 'kardeşim yapmadan gitmeyin ''dedi ve şak bi telefon ile bizi Kaleüçağız daki bir arakdaşına yönlerdirdi bi adı Halil olan tekneci abi bizden hiç bir ücret almadan bize kekova tekne turu yaptırdı bu insanlara tek tek teşekkürler ediyoruz
İşte kahveci abi ve tekne turumuz
3jtq.jpg

qpjg.jpg

d00h.jpg

Tekne turundan sonra yola devam ilk durak kaş ordan ise kaputaj plajı burda biraz deniz ile oynadıktakn sonra pataraya doğru yola devam
KAŞ
xguw.jpg

KAPUTAJ
nno2.jpg

Patara da ise CAMEL CAMPİNG ücretsiz bir kamp alanında kaldık evet gerçekten ücretsiz ELEKTİRİK-DUŞ-TUVALET herşey hatta internet bile var ve sahipleri çok ilgili arkadaşlar kesinlikle uğrayın Camel BAR ile aynı işletme
https://www.facebook.com/pages/CAMEL-BAR/313532255429430?fref=ts
Patara
http://tr.wikipedia.org/wiki/Patara
8h0a.jpg

Kamp alanındaki yemeğimiz
pxxv.jpg

Burda Xantos ve Letoon ada uğradık
http://tr.wikipedia.org/wiki/Letoon
mxmu.jpg

6h48.jpg

hebc.jpg

e424.jpg

Burdan çıkıp yol üstünde ki Saklıkentide geziyoruz giriş öğrenci 2.5 tl
r8r5.jpg

Ve Köyceğiz Motosiklet festivalinden kareler
lmrm.jpg



Uploaded with ImageShack.us
wjhd.jpg

y05p.jpg

İşte grubumuz (MOTONAZ)
4m72.jpg

Festivalden sonra Akyaka ya bir gece çadır kurbaya gittik yolda apachenin lastiği batladı ve en büyük sıkıntımız bu olsun deyip geçici bir işlemden sonra akyakada yaptırdık burda çadırımızı Ören yolunda kurduk ve diğer gün Datça için yola çıktık
odnq.jpg

Akçapınarda tost yemeden olmaz
r9bq.jpg

Burdan sonra Marmarisi gezip Bozburun yoluna girdik burda turgut şelalesini gezidk giriş ücretli ve dönüşte kız kumunda denize girdik ordanda Datça ya geçtik
t41s.jpg

7tx2.jpg

BOZBURUN
j3yu.jpg

Datça yolu
fh6w.jpg

Datça da çadırımızı benzinlikte kurduk sabah ise Knidosu gezdik ve dönüşte Palamutkoyunu geçer geçmez küçük ama harika bir koy var orda denize girdik
http://tr.wikipedia.org/wiki/Knidos
k4c3.jpg

j34w.jpg

vwe1.jpg

Ayaklık açık değilmi ne :D ve aynı koyda karnımızı da doyurduk tekrar Marmaris yolundan dönerken Uğur abi ile karşılaştık daha doğrusu bizi yol kenarında görüp yanımıza geldi çok hoş sohbet bir abi bu yazıyı okursa eğer çok çok teşekkürler herşey için abi :)
ubiz.jpg

3l7a.jpg

8ol1.jpg

Burdan gece yolculuğu yaparak direk Güllük e Ali abinin yanına gitik Ali abi saolasın bize çadır kuracak yer göstergi gezdirdi herşey için çok teşkkürler abi
bswp.jpg

Güllük te bir gece kaldıktan sonra Bodrum Arkeoloji müzesini ve ordanda Milas ta Labranda antik kentini gezdik
http://tr.wikipedia.org/wiki/Bodrum_Kalesi
http://tr.wikipedia.org/wiki/Labranda
7s7f.jpg

tj3n.jpg

29hi.jpg

a48l.jpg

59q8.jpg

Burdan yolumuz Didim burda bize Nazilli den arkadaşlar katıldı sırf bizimle zaman geçirmek için buraya geldiler Akbük te Tansası geçince çok güzel çadır kuracak yer var çay-duş-tuvalet ücretsiz işte didimden kareler
0ejs.jpg

j56m.jpg

Didim de uzun bir süre geçirdikten sonra (4-5 gün) Bundan sonraki durak ise Milet antik kenti,Selçuk Efes ve Yedi Uyuyurlar
http://tr.wikipedia.org/wiki/Miletos
http://tr.wikipedia.org/wiki/Efes
http://tr.wikipedia.org/wiki/Yedi_Uyurlar
teyk.jpg

6s47.jpg

pnk8.jpg

u83c.jpg

Burdan çıkıp Pamucak a gittik orda bi gece çadır kurduktan sonra yola tekrar çıktık Sığacık uğradık burda şehri ve teos antik kentini gezdik seferihisara doğru yola koyulduk yol üzerinde Klarosu gezdikten sonra Mordoğana geldik
Hazır yemek ısıtma kabı
y3w7.jpg

tnp0.jpg

Sığacık
3tqh.jpg

nzpi.jpg

owql.jpg

Mordoğanı geçince Ardıç var çadırımızı burda sahil kenarında belediyenin hazırladığı yere kurduk bir çok çadır vardı burda 4 gece kaldık burasıda çok güzeldi
9gd5.jpg

pslr.jpg

gctr.jpg

y3jj.jpg

c0ei.jpg

pac0.jpg

Daha sonraki durağımız ise Yeniliman burdada yeni liman tabelasına gelmeden sağ alt tarafda tek tük zevtin ağaçlarının olduğu bir yer var oraya çadır kurduk
bp69.jpg

lxs5.jpg

a0qh.jpg

Veee Karaburu nu bitirip Urlayıda gezdikten sonra Karşıyaka festival alanındayız biz Perşembe olan festivale pazartesi akaşamından gittik festival çok güzeldi ,gene nazilliden dostlarımız geldi jubileyi burda yaptık ve çok eğlendik işte festival alanından fotoğraflar
Festival alanında ilk çadır yerimiz
b1j3.jpg

Yoldaki dostlarımızdan bir kare
yxwn.jpg

Ve festival günü festival başlarrrrr...
nc99.jpg

Asıl çadır yerimiz
lrb1.jpg

xj0p.jpg

k4hb.jpg

qrlt.jpg

erz7.jpg

2hpp.jpg

Zübeyda Hanım Anıt mezarı-Latife Hanım Evi-Fotoğraf müzesi-Savaş Müzesi
4o6w.jpg

5px8.jpg

9pat.jpg

1yoo.jpg

uqiv.jpg

it7n.jpg

Ve evlerimize gelmek için yola koyulduk ve bu arada gazeteye bile çıkmışız :D
8bim.jpg

5k9i.jpg

a759.jpg

p66a.jpg

jf91.jpg

ot9h.jpg


VEEEE SON...BURAYA KADAR OKUYAN VARMI BİLMİYORUM 1300 ADET FOTOĞRAFIN İÇİNDEN SEÇİLMİŞ FOTOĞRAFLARDIR VE YAZIYI YAZMAMIZ ORTALAMA 8 SAATİMİZİ ALDI :D BİR GEZİYİ DAHA SAĞA SALİM ATLATTIK ALLAH HEPİMİZİN BÜTÜN GEZİLERİNİN BÖYLE SONUÇLANMASINI NASİP ETSİN.

GEZİ SONU NOTLARA GELECEK OLURSAK
1-Yaktığımız benzin cbr için söylüyorum 2900 km 430 tl lik benzin almışım bütün fişlerim elimde
2-Apache bazı yerlerde 1-2 kuruş az bazı yerlerde aynı yaktı
3-Kalacak yere hiç para vermedik hep çadırda kaldık ve ücretsiz yerlere kurduk
4-Yiyecek olarak çoğu zaman çorba ve menemen tarzı şeyler yedik patates haşladık patlıcan közledik meyve yedik sularımızı çeşmelerden doldurup şişelerle yanımızda taşıdık
5-En çok sinirimizi bozan şey ise müzekartın geçmediği müzeler ve doğal yerler oldu
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Arkadaşlar elinize kolunuza tekerinize sağlık....Seneye yapacağım 2000 km için bi ön hazırlık oldu geziniz....Sık kullanılanlara ekledim yazınızı....aklınıza eksikler gelirse
üşenmeden yazın:mrgreen:.....
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
sonuna kadar okudum ve çok canım çekti yazda bitti artık hayat başladı seneye artık :)
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Arkdaşlar yorumlar için teşekkürler facebook sayfamızda var bakmak isteyen için buyrun https://www.facebook.com/pages/Sonu-Gelmeyen-Yolculuk/471164816323659
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Elinize sağlık güzel gezmişsiniz tam benlik :)
Al çadırı bin motora canın neresini isterse,heryer senin evin,hiçbir villa hiçbir yazlık deniz kıyısında bir ırmak kenarında kurulan çadırın tadını veremez :cat:
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
jübileniz de birlikteydik ama tanışma fırsatımız maalesef olmadı. yolculuğunuz çok güzel geçmiş. benimde hayalim ama şimdilik işten eve evden işe idare ediyoruz. :) paylaşım için teşekkürler sayenizde gidip de görmüş gibi olduk.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Apache 180 lik mi kanattaki rtr yazısından kafam karıştı :silent:
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Süper bir gezi olmuş. Herşeyi en doğal haliyle yapmışsınız. Tekerinize sağlık
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
379
Süpersiniz:cat:
Karsiyaka festivalinde görüsmüstük, hatirlarsan erhan abi sana cbr250 sinden gazkolu sabitlestirici vermisti:)
paylasim icin tesekürler
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
ya siz var ya manyaksınız.
soluksuz okudum, ooooooooooooofff of.
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Bravo tebrik ederim süper gezi olmuş tekerinize sağlık bende 3 hafta önce izmir efes 7 uyuyanlar vs gezdim geldim 1 hafta güzel yerler :) Kazasız Belasız Kullanın.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
mehmet ali cidden tebrik ederim olay bu kesinlikle. kocaman yüreklerinize sağlık. tekeriniz hep düz bassın.:rendeer::cat:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Ben gayet keyifle okudum okurkende hiçde sıkılmadım gayette sürükleyici şekilde yazmıssınız çokda güzel bir gezi olmuş ellerinize saglık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst