Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Süper fotoğraflar. Buluşmamızda da çekseydik keşke. Motorumun bakımları yapılsın satmadan önce buraya koyarım yine. İlanımı buraya da vereceğim aklıma gelmişken. Yurtdışına gitme durumum olduğu için satacağım...
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Süper fotoğraflar. Buluşmamızda da çekseydik keşke. Motorumun bakımları yapılsın satmadan önce buraya koyarım yine. İlanımı buraya da vereceğim aklıma gelmişken. Yurtdışına gitme durumum olduğu için satacağım...

Teşekkür ederim Gökhan. Buluşmamızda aklımıza gelmedi gerçekten. Ama sende motorla gelmemiştin kabul et :) Artçı gökhan :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaşlar motorumu satıyorum. Çok temiz gerçekten. Forumdan arkadaşlara güzellik olur.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-herseyi-ile-orjinal-ve-ilk-gunku-temizliginde-twister-134375156/detay
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaşlar motorumu satıyorum. Çok temiz gerçekten. Forumdan arkadaşlara güzellik olur.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-herseyi-ile-orjinal-ve-ilk-gunku-temizliginde-twister-134375156/detay

Satılmıştır..

Yoldaş bugün yeni sahibi ile tanıştı. Şu sıralar motorsuzum ve asabiyim
 
Katılım
31 May 2013
Mesajlar
18
arkadaşlar. ben bu işten pek anlamam ama şunu yaşadım. 150 cbf vardı cooook sevmiştim o bücürü. gittim yamaha tdm aldım 850 şansıma problemli cıktı sattım ve 250 lık honda cbf aldım yok yomk olmuyor. valla 150 cbf almaya gidiyorum. yeterde artar bana:)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
hayırlı olsun...
Hayırlı olsun..

eyvallah sağolun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------

arkadaşlar. ben bu işten pek anlamam ama şunu yaşadım. 150 cbf vardı cooook sevmiştim o bücürü. gittim yamaha tdm aldım 850 şansıma problemli cıktı sattım ve 250 lık honda cbf aldım yok yomk olmuyor. valla 150 cbf almaya gidiyorum. yeterde artar bana:)

CBF 250'den neden sıkıntı yaşadın?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s.a. abilerim bizim burada 48 binde ağır bakımları yapılmış cbf 250 var eksantrik, siboblar, piston değişmiş motorun dış görünüşüde fena değil zincir dişli takımı da değişmiş toplamda 1000 tl masraf ettim motora dedi 3600 e verecek 2006 model km si devir saati flan komple çalışıyor sizce nasıl bir tane resmide var atayım size

 
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
s.a. abilerim bizim burada 48 binde ağır bakımları yapılmış cbf 250 var eksantrik, siboblar, piston değişmiş motorun dış görünüşüde fena değil zincir dişli takımı da değişmiş toplamda 1000 tl masraf ettim motora dedi 3600 e verecek 2006 model km si devir saati flan komple çalışıyor sizce nasıl bir tane resmide var atayım size

[url]http://n1308.hizliresim.com/1d/z/s48rc.jpg[/url]
Eksantiriktende ses yoksa alınır
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaş "ekzantirikte ses yoksa alınır" demiş. Arkadaşlar ekzantirik ilk ses yapmaya başladığından itibaren 15 bin km daha rahat rahat götürüyor bu motoru. herşey ex sesi değil. Ama arkadaşın ilanındaki ayrıntı 48 binde sübap ve pistonlarında değişmiş olması değil mi? resimden gördüğüm kadarı ile ön far da değişmiş gibi duruyor.
 
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
Arkadaş "ekzantirikte ses yoksa alınır" demiş. Arkadaşlar ekzantirik ilk ses yapmaya başladığından itibaren 15 bin km daha rahat rahat götürüyor bu motoru. herşey ex sesi değil. Ama arkadaşın ilanındaki ayrıntı 48 binde sübap ve pistonlarında değişmiş olması değil mi? resimden gördüğüm kadarı ile ön far da değişmiş gibi duruyor.

Ben şu manda ex dede ses yoksa bu fiyata iyi anlaminda soledim
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Bu motorun bu kadar hengameden sonra 3600 TL'ye satılması demek; o motorun turşu olduğu anlamına gelir. 4500-5500 TL aralığın çok orjinal cbf'ler var. 3600 tl'ye yazık olmasın.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
s.a. abilerim bizim burada 48 binde ağır bakımları yapılmış cbf 250 var eksantrik, siboblar, piston değişmiş motorun dış görünüşüde fena değil zincir dişli takımı da değişmiş toplamda 1000 tl masraf ettim motora dedi 3600 e verecek 2006 model km si devir saati flan komple çalışıyor sizce nasıl bir tane resmide var atayım size

[url]http://n1308.hizliresim.com/1d/z/s48rc.jpg[/url]
fatih seni severim biliyorsun
ama cbf 250 alma, sana gitmez kanka boşuna ugraşırsın. kışın bende cok araştırdım buldum sonradan vazgeçtim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst