Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Arkadaşlar trafik sigortanızı yenilediniz mi? Ben Şair Sigorta ile çalışıyorum. Bu yıl çok zamn bindiğini 2006 model cbf250'im için trafik poliçe priminin 191,46 lira olduğunu söylediler. Pahalı mıdır, sizde nedir durum?

.
 
Katılım
6 Eyl 2011
Mesajlar
131
Arkadaşlar trafik sigortanızı yenilediniz mi? Ben Şair Sigorta ile çalışıyorum. Bu yıl çok zamn bindiğini 2006 model cbf250'im için trafik poliçe priminin 191,46 lira olduğunu söylediler. Pahalı mıdır, sizde nedir durum?

.

Maaşallah iyi para istemişler :)
Ben geçen ay 98tl'ye yaptırdım ama plakam 59 :)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Arkadaşlar trafik sigortanızı yenilediniz mi? Ben Şair Sigorta ile çalışıyorum. Bu yıl çok zamn bindiğini 2006 model cbf250'im için trafik poliçe priminin 191,46 lira olduğunu söylediler. Pahalı mıdır, sizde nedir durum?

.

bu ayın basında 2012 model apache me 240 liraya yaptrdım
 
Katılım
13 Eyl 2012
Mesajlar
28
arkadaslar gecenlerde cok kotu bir kaza yaptim motorun kafasi parcalandi.on tarafi yaptirip depoyu degistirip motoru saticam ucuz bir fiyata. scooter`a donmeyi dusunuyorum.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
arkadaslar gecenlerde cok kotu bir kaza yaptim motorun kafasi parcalandi.on tarafi yaptirip depoyu degistirip motoru saticam ucuz bir fiyata. scooter`a donmeyi dusunuyorum.

geçmiş olsun birader umarım sende bişey yoktur...da kafası parçalandı dediğin far tasımı sadece yoksa gösterge de pert mi? ayrıca depo filan değiştircem diyosun hiç bulaşma dünya para...

bu arada beyler sigorta ücretleriniz dudak uçuklatıcı 191 TL ne demek ya? nrg900 yaş kaç dostum kaza bela vs?riskli gruptanmısın hani yaşı genç olanın kazaya karışanın primi yükseliyor o açıdan.ben geçen sene eylülde 77 TL e yaptırdım axa dan.hadi bu yıl olsun olsun 100 TL.
 
Katılım
7 Mar 2010
Mesajlar
37
Arkadaşlar trafik sigortanızı yenilediniz mi? Ben Şair Sigorta ile çalışıyorum. Bu yıl çok zamn bindiğini 2006 model cbf250'im için trafik poliçe priminin 191,46 lira olduğunu söylediler. Pahalı mıdır, sizde nedir durum?

.

ben gecen hafta yaptırdım grupama sigorta 104 tl 2005 model 59 plaka. başka sigortalara da sorgulat mutlaka daha uygun fiyat veren vardır.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
geçmiş olsun birader umarım sende bişey yoktur...da kafası parçalandı dediğin far tasımı sadece yoksa gösterge de pert mi? ayrıca depo filan değiştircem diyosun hiç bulaşma dünya para...

bu arada beyler sigorta ücretleriniz dudak uçuklatıcı 191 TL ne demek ya? nrg900 yaş kaç dostum kaza bela vs?riskli gruptanmısın hani yaşı genç olanın kazaya karışanın primi yükseliyor o açıdan.ben geçen sene eylülde 77 TL e yaptırdım axa dan.hadi bu yıl olsun olsun 100 TL.

bu yıl 100 liraya yaptır bakalım yaptırabiliyormusun:queen: bi hafta içinde aynı sigorta şirketinde 70 lira fark oynadı ya:pr:
 
Katılım
13 Eyl 2012
Mesajlar
28
geçmiş olsun birader umarım sende bişey yoktur...da kafası parçalandı dediğin far tasımı sadece yoksa gösterge de pert mi? ayrıca depo filan değiştircem diyosun hiç bulaşma dünya para...

bu arada beyler sigorta ücretleriniz dudak uçuklatıcı 191 TL ne demek ya? nrg900 yaş kaç dostum kaza bela vs?riskli gruptanmısın hani yaşı genç olanın kazaya karışanın primi yükseliyor o açıdan.ben geçen sene eylülde 77 TL e yaptırdım axa dan.hadi bu yıl olsun olsun 100 TL.

gosterge de dahil.debriya kolu, vites cubugu sol ayna ve depoda gocuk var ama ordan catlamis depo oyuzden degistirip samayi dusunuyorum sigortadan ne kadar alabilcez bakalim.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
arkadaslar gecenlerde cok kotu bir kaza yaptim motorun kafasi parcalandi.on tarafi yaptirip depoyu degistirip motoru saticam ucuz bir fiyata. scooter`a donmeyi dusunuyorum.

Çok geçmiş olsun. İnşallah sende birşey yoktur? Motoru yaptırıp satmayı planlıyorsan, baştan sona yapılanları fotoğrafla derim ben.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
arkadaslar gecenlerde cok kotu bir kaza yaptim motorun kafasi parcalandi.on tarafi yaptirip depoyu degistirip motoru saticam ucuz bir fiyata. scooter`a donmeyi dusunuyorum.

Çok geçmiş olsun Kaan. Sende bir şey yok inşallah? Neden oldu peki? Fikrimce bizim motor ciddi kazaya karıştığında yaptırılmamalı. Motorla aynı fiyata bile çıkabilir. Sonrada aynı fiyata satıp kurtulacaksın. Hurda olarak kurtulsan cebinden bir şey çıkmaz, satış süreciyle uğraşmazsın, daha fazla üzülmezsin gibime geliyor.

Arkadaşlar Şair Sigorta geçen yıl çok uyguna yapmıştı, ücretlere çok artış geldi dedi. Benim ilk motorum bu. 1 yıl yeni dolu. Yaş 31. Plaka 34. Kaza, ceza sıfır. 3 de sürüş sertifikam var söylemesi ayıp :p Verdim kurtuldum.
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
121
Bu yakıt konusunda bu araç cok mu yakiyor sizce

Son zamlardan sonra çok yakmayan bir araç kaldığını düşünmüyorum, fakat onun haricinde verilecek cevap kullanıma göre değişiyor olacaktır.

Bakımları yapılmış ve herhangi bir sorunu bulunmayan ve agresif yüksek devirli kullanılmayan CBF250 100km'de 3.0-3.5lt yakar diyebilirim.

Uzun yolda 90-100 arası giderek 3.0'ı yakalarsın.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Son zamlardan sonra çok yakmayan bir araç kaldığını düşünmüyorum, fakat onun haricinde verilecek cevap kullanıma göre değişiyor olacaktır.

Bakımları yapılmış ve herhangi bir sorunu bulunmayan ve agresif yüksek devirli kullanılmayan CBF250 100km'de 3.0-3.5lt yakar diyebilirim.

Uzun yolda 90-100 arası giderek 3.0'ı yakalarsın.

:cat: Aynen katılıyorum.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
abi bırakında km.de ortalama 20-25 krş / 100km de 3-3,5-4 lt yaksın el insaf! daha azını yakanı arayan bisiklete binsin pintiliğin alemi yok :p
 
Katılım
13 Eyl 2012
Mesajlar
28
Çok geçmiş olsun Kaan. Sende bir şey yok inşallah? Neden oldu peki? Fikrimce bizim motor ciddi kazaya karıştığında yaptırılmamalı. Motorla aynı fiyata bile çıkabilir. Sonrada aynı fiyata satıp kurtulacaksın. Hurda olarak kurtulsan cebinden bir şey çıkmaz, satış süreciyle uğraşmazsın, daha fazla üzülmezsin gibime geliyor.

Sağolasın Gökhan. 20-25'le falan şehir içinde gidiyordum yollarada yeni parke taş döşemişler haliyle üzeri kum.Önümde bi kamyonet vardı, sinyal falan hiç bir şey olmadan sağa kırdı benim soldan kaçacak yerim kalmadı.Freni sıktım motor kaydı bıraktım frenleri o şekilde kayıp düşseydim kendimi daha da parçalardım(denizden çıkıp gelmiştim üzerimde ekipman yoktu). Kamyonetin arka köşesine vurucaktım düz gitseydim bende fren mesafesini arttırmak için gidebildiğim kadar sağa gittim aracın ön tekerinde patladım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst