- Katılım
- 20 Şub 2011
- Mesajlar
- 287
151 kr nasıl bu kadar az yakan başka biri var mı ? Cbf 150 vardı 140 yakıyordu
Arkadaşlar trafik sigortanızı yenilediniz mi? Ben Şair Sigorta ile çalışıyorum. Bu yıl çok zamn bindiğini 2006 model cbf250'im için trafik poliçe priminin 191,46 lira olduğunu söylediler. Pahalı mıdır, sizde nedir durum?
.
Arkadaşlar trafik sigortanızı yenilediniz mi? Ben Şair Sigorta ile çalışıyorum. Bu yıl çok zamn bindiğini 2006 model cbf250'im için trafik poliçe priminin 191,46 lira olduğunu söylediler. Pahalı mıdır, sizde nedir durum?
.
arkadaslar gecenlerde cok kotu bir kaza yaptim motorun kafasi parcalandi.on tarafi yaptirip depoyu degistirip motoru saticam ucuz bir fiyata. scooter`a donmeyi dusunuyorum.
Arkadaşlar trafik sigortanızı yenilediniz mi? Ben Şair Sigorta ile çalışıyorum. Bu yıl çok zamn bindiğini 2006 model cbf250'im için trafik poliçe priminin 191,46 lira olduğunu söylediler. Pahalı mıdır, sizde nedir durum?
.
geçmiş olsun birader umarım sende bişey yoktur...da kafası parçalandı dediğin far tasımı sadece yoksa gösterge de pert mi? ayrıca depo filan değiştircem diyosun hiç bulaşma dünya para...
bu arada beyler sigorta ücretleriniz dudak uçuklatıcı 191 TL ne demek ya? nrg900 yaş kaç dostum kaza bela vs?riskli gruptanmısın hani yaşı genç olanın kazaya karışanın primi yükseliyor o açıdan.ben geçen sene eylülde 77 TL e yaptırdım axa dan.hadi bu yıl olsun olsun 100 TL.
151 kr nasıl bu kadar az yakan başka biri var mı ? Cbf 150 vardı 140 yakıyordu
geçmiş olsun birader umarım sende bişey yoktur...da kafası parçalandı dediğin far tasımı sadece yoksa gösterge de pert mi? ayrıca depo filan değiştircem diyosun hiç bulaşma dünya para...
bu arada beyler sigorta ücretleriniz dudak uçuklatıcı 191 TL ne demek ya? nrg900 yaş kaç dostum kaza bela vs?riskli gruptanmısın hani yaşı genç olanın kazaya karışanın primi yükseliyor o açıdan.ben geçen sene eylülde 77 TL e yaptırdım axa dan.hadi bu yıl olsun olsun 100 TL.
ben gecen hafta yaptırdım grupama sigorta 104 tl 2005 model 59 plaka. başka sigortalara da sorgulat mutlaka daha uygun fiyat veren vardır.
arkadaslar gecenlerde cok kotu bir kaza yaptim motorun kafasi parcalandi.on tarafi yaptirip depoyu degistirip motoru saticam ucuz bir fiyata. scooter`a donmeyi dusunuyorum.
arkadaslar gecenlerde cok kotu bir kaza yaptim motorun kafasi parcalandi.on tarafi yaptirip depoyu degistirip motoru saticam ucuz bir fiyata. scooter`a donmeyi dusunuyorum.
Bu yakıt konusunda bu araç cok mu yakiyor sizce
Son zamlardan sonra çok yakmayan bir araç kaldığını düşünmüyorum, fakat onun haricinde verilecek cevap kullanıma göre değişiyor olacaktır.
Bakımları yapılmış ve herhangi bir sorunu bulunmayan ve agresif yüksek devirli kullanılmayan CBF250 100km'de 3.0-3.5lt yakar diyebilirim.
Uzun yolda 90-100 arası giderek 3.0'ı yakalarsın.
Çok geçmiş olsun Kaan. Sende bir şey yok inşallah? Neden oldu peki? Fikrimce bizim motor ciddi kazaya karıştığında yaptırılmamalı. Motorla aynı fiyata bile çıkabilir. Sonrada aynı fiyata satıp kurtulacaksın. Hurda olarak kurtulsan cebinden bir şey çıkmaz, satış süreciyle uğraşmazsın, daha fazla üzülmezsin gibime geliyor.