- Katılım
- 26 Tem 2008
- Mesajlar
- 2,258
Gaz yağı ile çalışsa ne güzel olurdu dimi Hasan? :cherry:
Fiyatı mazot gibi pek fark yok
Gaz yağı ile çalışsa ne güzel olurdu dimi Hasan? :cherry:
Fiyatı mazot gibi pek fark yokGaz yağı deyip geçmemek lazım, yolcu uçaklarının jet motorları gaz yağı türevi bir yakıtla çalışıyorlar
![]()
Süper fotoğraflar. Buluşmamızda da çekseydik keşke. Motorumun bakımları yapılsın satmadan önce buraya koyarım yine. İlanımı buraya da vereceğim aklıma gelmişken. Yurtdışına gitme durumum olduğu için satacağım...
Arkadaşlar motorumu satıyorum. Çok temiz gerçekten. Forumdan arkadaşlara güzellik olur.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-herseyi-ile-orjinal-ve-ilk-gunku-temizliginde-twister-134375156/detay
hayırlı olsun...
Hayırlı olsun..
arkadaşlar. ben bu işten pek anlamam ama şunu yaşadım. 150 cbf vardı cooook sevmiştim o bücürü. gittim yamaha tdm aldım 850 şansıma problemli cıktı sattım ve 250 lık honda cbf aldım yok yomk olmuyor. valla 150 cbf almaya gidiyorum. yeterde artar bana![]()
Satılmıştır..
Yoldaş bugün yeni sahibi ile tanıştı. Şu sıralar motorsuzum ve asabiyim
Hayılı olsun Hasanım. Artçım olmak ister misin?![]()

Eksantiriktende ses yoksa alınırs.a. abilerim bizim burada 48 binde ağır bakımları yapılmış cbf 250 var eksantrik, siboblar, piston değişmiş motorun dış görünüşüde fena değil zincir dişli takımı da değişmiş toplamda 1000 tl masraf ettim motora dedi 3600 e verecek 2006 model km si devir saati flan komple çalışıyor sizce nasıl bir tane resmide var atayım size
[url]http://n1308.hizliresim.com/1d/z/s48rc.jpg[/url]
Eksantiriktende ses yoksa alınır
Arkadaş "ekzantirikte ses yoksa alınır" demiş. Arkadaşlar ekzantirik ilk ses yapmaya başladığından itibaren 15 bin km daha rahat rahat götürüyor bu motoru. herşey ex sesi değil. Ama arkadaşın ilanındaki ayrıntı 48 binde sübap ve pistonlarında değişmiş olması değil mi? resimden gördüğüm kadarı ile ön far da değişmiş gibi duruyor.
fatih seni severim biliyorsuns.a. abilerim bizim burada 48 binde ağır bakımları yapılmış cbf 250 var eksantrik, siboblar, piston değişmiş motorun dış görünüşüde fena değil zincir dişli takımı da değişmiş toplamda 1000 tl masraf ettim motora dedi 3600 e verecek 2006 model km si devir saati flan komple çalışıyor sizce nasıl bir tane resmide var atayım size
[url]http://n1308.hizliresim.com/1d/z/s48rc.jpg[/url]