- Katılım
- 6 Mar 2013
- Mesajlar
- 416
alay et sen....yol tarifini sen yap ben gelirim..korkuyon değil mi kement atacam diyeBiriniz şu arkadaşa harita versin, yolu tarif etsinBizden önce yola çık, yolda biyerlerde yakalarız belki seni
![]()
alay et sen....yol tarifini sen yap ben gelirim..korkuyon değil mi kement atacam diyeBiriniz şu arkadaşa harita versin, yolu tarif etsinBizden önce yola çık, yolda biyerlerde yakalarız belki seni
![]()
bugün 45 km yol yaptım..100 km/h i deneyemedim bile..cırt...yok..benim 1oo ile sakaryaya gitmem çokk zor( güvende hissetmiyorum.. yalvarmayın nolur:queen:
bugün 45 km yol yaptım..100 km/h i deneyemedim bile..cırt...yok..benim 1oo ile sakaryaya gitmem çokk zor( güvende hissetmiyorum.. yalvarmayın nolur:queen:
bugün 45 km yol yaptım..100 km/h i deneyemedim bile..cırt...yok..benim 1oo ile sakaryaya gitmem çokk zor( güvende hissetmiyorum.. yalvarmayın nolur:queen:
:thumleft: sabah sabah güldürdün beni Fatih...sana söz 100 km yapıp bir saatte tamamlayıp tamamlamadığımı deneyecem28 dakikada 45 km iyi bir rakam helincan![]()
Benim şahsi düşüncem cuma akşamı çıkalım. Ankara içinde akşam saatlerinde motor kullandığım zaman bayağı zevkli olduğunu gördüm.. birde şu sorun var, çadırım var ama motorl taşınacak kadar kısa değil. uyku tulumu ve mat var. motora nasıl yükleyeceğimi bilmiyorum. sicim falanmı alıp bağlasam...sıssy barım yok, bu nedenle bağlamak işide sorun...bana yardımmm...Olmazsa birlikte hareket ederiz, ara ara molalarda birbirimizi bekleriz, yapmadığımız şey değil. bu arada cuma akşam mı-cmrtsi sabah mı gitsek konusuna artık bir karar vermemiz lazım, benim gördüğüm genel kanı gün ışığında gidelim-sağa sola bakınalım-yoldan keyif alalım yönünde ama cuma gitmenin de avantajı var tabi, şimdilik cmrtsi sabah çok erken çıkacak gibi hareket edelim o zaman..
He bülent...hiç düşünmemiştim bu kadar basit şeyleri. benim kafa karmaşık işlere çalışıyor sadeceAhtapot ya da file denen nanelerden alıyosun, bauhaus gibi marketlerde otomobil bölümünde vardır mutlaka, onlarla o zımbırtıları sabitliyosun sonra da yola çıkıyosun bu kadar basit![]()
adam pamir highway yapacak boru mu?
zamanında sormuştum motomaxa ufacıktılar. ama kargo ağı demedim. telefon açıp sorayım, gidip alayım...çadırın uzunluğu 1 mt yi geçiyor...uyku tulumlarıyla dışarda uyunamaz mı? çok mu soğuk olur?Motomax'tan gidip "Kargo Ağı" alırsanız taşırsınız.
Bence Cuma akşamı yola çıkmak en iyisi en azından çadırları kurar birazda uyuruz. Zombi gibi dolanmayalım festivalde.
la havle ve la kuvvetmacunum,
satış ney la,
40 derece ateşlen, sele kapıldığınız festivale nassı geleydim.
Ankara'ya geldiklerimi saysan yaşından az öte olur, sen Ankara dışına çıkmaz mısın bre, Bi de sen geleydin angara dışında oturaydık,
arkamdan atıp tutma, çalarım köpeğini bah...
Benim şahsi düşüncem cuma akşamı çıkalım. Ankara içinde akşam saatlerinde motor kullandığım zaman bayağı zevkli olduğunu gördüm.. birde şu sorun var, çadırım var ama motorl taşınacak kadar kısa değil. uyku tulumu ve mat var. motora nasıl yükleyeceğimi bilmiyorum. sicim falanmı alıp bağlasam...sıssy barım yok, bu nedenle bağlamak işide sorun...bana yardımmm...
resimdeki gayet mantıklı.. her bir yere uzanıyor..istediğim bu şekilde işte.. yunus bunları bauhaus ta bulabilir miyim hemen?::blusssh:::koop::
Benim acilen sizelere motor yükleme sanatı hakkında bir bilgilendirme yapmam lazım birebir yoksa geçen seneki eskişehir yolculuğu aklıma geldi de :queen:
for Example..
Bauhaus ahtapotları bu iş için biçilmiş katan yada bulabiliyorsanız dağcıların ipleri ve onları tutan makaralarda iyi iş görür..
bunuda motomaxtan bakayım...aboo.. ben ankarayı kolaçan edecem ip içinMotomax'ta Master Lock'un cargo neti var hem üssteki resimde olandan alın hem de şimdi resimdekinden alın. İkisini birden kullanın.
http://www.arinoks.com.tr/v2/img/model/3105-eurdat-orumcek-banji-201_big.jpg
özellikle hazırlık kısmında çok keyifli aktiviteler mevcut..her bir hazırlık faaliyeti başlıbaşına güzel..
Benim acilen sizelere motor yükleme sanatı hakkında bir bilgilendirme yapmam lazım birebir yoksa geçen seneki eskişehir yolculuğu aklıma geldi de :queen:
for Example..
Daha bu motorda kullabileceğin bir bu kadar eşya alacak yer mevcut resme aldanmayın..
Motomax'tan gidip "Kargo Ağı" alırsanız taşırsınız.
Bence Cuma akşamı yola çıkmak en iyisi en azından çadırları kurar birazda uyuruz. Zombi gibi dolanmayalım festivalde.