[Ankara - MT]

Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
hemen 100 yapma 5000 km falan 90 da git bence....eğitimle destekleyip rahatlıkla yüz yapar ilerleyen yıllarda viraja bile girebilirsin...
5000 e çok var daha...büyük risk olsa da ben en iyisi tek başıma gideyim .. her şeyin bir ilki var...ya herro ya merro..artık ufkumu genişletmeliyim , ne o öyle ankara içinde dön dur :)
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
100 de anlaşalım :) bugün bir gezi yapacam...100 ü deneyeyim bakalım...hem acelemiz yok :cherry:

Bence insan kendini güvende hissettiği süratte gitmeli, hem otobanda insan ister istemez biraz hızlanıyor, bence rakamlar üzerinden konuşmayalım, olmazsa siz önden gidersiniz, biz size uyarız, yada hızlı-yavaş diye iki tim yaparız :wiinkk:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
o zaman size bir kıssa anlatayım;

zamanın birinde bir jawacı ile bir xt600'cü eskişehire gitmeye karar vermişler.
jawacı 80'le gidelim panpa, ben 80 seviyom demiş.
yamahacı'da tamam orti, uyarız demiş.
ama gel gör ki jawanın hız görsetgesi fazla gösteriyomuş.
eskişehire kadar 65-70 ile gitmişler.
yol hiç de sıkıcı değilmiş, motor az yakmış, herkes mutlu olmuş.
son

cast

yamahacı..................fati
jawacı......................can
jawanın tamircisi........hızır usta
satışa getiren............takendy
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Hani yatıodun sen :)

Valla Sakarya da olabilir, Eskişehir de olabilir. Biraz gezeyim bari, hep Ankara hep Ankara nereye kadar arkadaş:)

olim senden için kuzeyde atilla başkanın tükkanını, batıda da etimesutu geçemez, tırsar, yemez, kaybolur, ağlar diyolar, neiş? :cherry:
çok reca ederim benim durumuma laf atmayınız, konu sizsiniz bayım :queen:

benim de bi gelesim var sakarya'ya da;
gel gör ki;

yaşamak ağrısı asıldı boynuma
oysa türkü tadında yaşamak isterdim
çiçekleri kokmak, ırmakları akmak
yaz boyu çobanaldatanlara aldanmak
su başlarında aylak sektirmek kavalımı
sonra bir çocuğun afacan bacaklarında
anavarza kayalıklarına tırmanmak isterdim
o güzel günleri görenler arasında
bir soluk ben de yaşamak isterdim
bir de luvr müzesinde seyretmek gizliden
öperken si-ya-u jokond'u tebessümünden
işte o an saçlarından yakalamak dolunayı
bir de yirmibeş kilometreden görebilmek
nazım'ın gözleriyle pırıl pırıl moskova'yı


:queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
kampa gidiyosan bi kama, bi parça da iple gidecen.
lüks paket istiyosan hadi bi de pusula diyelim.
çakmak soketi neymiş arkadaş!

yiğit özgür iyiymiş amma :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Ula yolda telefonu şarj etsin amaçlı, müzik dinlerim ayrıca ara ara gps açıp haritaya bakarım falan, çok elzem değil yani de kullanışlı olur diye şeyettim. Onun dışında zati bişi götürmem, iki t-shirt bi şort yeter. Bir gün kalacaz sonuçta. Pöti napalım gidelim mi yaw :)
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Hadi tatlıyıda Sakarya'da yiyelim. Fatih abi senide özledim be yaw sende gel.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Ula yolda telefonu şarj etsin amaçlı, müzik dinlerim ayrıca ara ara gps açıp haritaya bakarım falan, çok elzem değil yani de kullanışlı olur diye şeyettim. Onun dışında zati bişi götürmem, iki t-shirt bi şort yeter. Bir gün kalacaz sonuçta. Pöti napalım gidelim mi yaw :)

gps'mi?
sus lan sus, konuştukça batıyon :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

Hadi tatlıyıda Sakarya'da yiyelim. Fatih abi senide özledim be yaw sende gel.

ben anlamam arkadaş benim istihkakımı ayırın!
valla ozan ben de çok bunaldım da işleri oturtamadık hala, bırakıp gidemiyoz pek :pale:
12%'lik bi ihtimalle pazar sabahı yardırır gelirim.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Evet daha yakın, daha az benzin yakarız değil mi...

Senin derdin ney olum ?
http://www.youtube.com/watch?v=Q0zIrM7E9Qc

Tek derdim ctesi erken çıkma veya izin alma gibi bir durumun benim için imkansızlığıdır adamım. Bu yaz doğru düzgün bir yere gidemedim varsa yoksa yunusgilparkda çekirdek soda :pale:

Not: Belki de bazılarının zayıfladığı tek konu espri yeteneğidir :farao: yoouww!
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Tek derdim ctesi erken çıkma veya izin alma gibi bir durumun benim için imkansızlığıdır adamım. Bu yaz doğru düzgün bir yere gidemedim varsa yoksa yunusgilparkda çekirdek soda :pale:

öyle deme la; yunusgil park yiğit motorcunun harman olduğu yerdir!

Abi ozaman 24 ağustos tatlı günü olacak :thumleft:

hayırlısı olsun madem ::dpac::
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ula yolda telefonu şarj etsin amaçlı, müzik dinlerim ayrıca ara ara gps açıp haritaya bakarım falan, çok elzem değil yani de kullanışlı olur diye şeyettim. Onun dışında zati bişi götürmem, iki t-shirt bi şort yeter. Bir gün kalacaz sonuçta. Pöti napalım gidelim mi yaw :)

Gidelim olum gidelim, 28 dakka telefonda konuştuk, mırın kırın ettin durdun. Yalvaralım mı yani!! :) Hayır zaten tatilmişsin, boş boş oturuyon.. Ondan sonra "bilmiyom etmiyom, emin değilim"... Olum kutunda ne hissediyorsan onu söyle artık, ağız yapma bize ! :jocolor:

Bak sen gelmezsen Buğrayla gitmek zorunda kalabilirim ki bu benim çok zoruma gider, hiç hoş olmaz. Nolur gel lan!! :)

O değil de benim kafam da deli sorular; Fatih abi gelecek mi gelmeyecek mi ?? Bende kalan uyku tulumu ile şantaj yapmalı mıyım yapmamalı mıyım... ?

Tek derdim ctesi erken çıkma veya izin alma gibi bir durumun benim için imkansızlığıdır adamım. Bu yaz doğru düzgün bir yere gidemedim varsa yoksa yunusgilparkda çekirdek soda :pale:

Not: Belki de bazılarının zayıfladığı tek konu espri yeteneğidir :farao: yoouww!

Bak hala laf sokmaya çalışyor... Ben zaten senin, patronuna karşı yumruğunu masaya vuramayan motorcu ruhuna söyleniyorum dostum. Belki birileri sadece motor ceketini değil ruhunu da iş yerinde çıkarıp askıya asıyordur, who knows...

Uzun etme de gel sen de hadi... :bounce:
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
bugün 45 km yol yaptım..100 km/h i deneyemedim bile..cırt...yok..benim 1oo ile sakaryaya gitmem çokk zor :(( güvende hissetmiyorum.. yalvarmayın nolur:queen:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
o zaman size bir kıssa anlatayım;

zamanın birinde bir jawacı ile bir xt600'cü eskişehire gitmeye karar vermişler.
jawacı 80'le gidelim panpa, ben 80 seviyom demiş.
yamahacı'da tamam orti, uyarız demiş.
ama gel gör ki jawanın hız görsetgesi fazla gösteriyomuş.
eskişehire kadar 65-70 ile gitmişler.
yol hiç de sıkıcı değilmiş, motor az yakmış, herkes mutlu olmuş.
son

cast

yamahacı..................fati
jawacı......................can
jawanın tamircisi........hızır usta
satışa getiren............takendy

la havle ve la kuvvetmacunum,
satış ney la,
40 derece ateşlen, sele kapıldığınız festivale nassı geleydim.

Ankara'ya geldiklerimi saysan yaşından az öte olur, sen Ankara dışına çıkmaz mısın bre, Bi de sen geleydin angara dışında oturaydık,

arkamdan atıp tutma, çalarım köpeğini bah...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst