Ula yolda telefonu şarj etsin amaçlı, müzik dinlerim ayrıca ara ara gps açıp haritaya bakarım falan, çok elzem değil yani de kullanışlı olur diye şeyettim. Onun dışında zati bişi götürmem, iki t-shirt bi şort yeter. Bir gün kalacaz sonuçta. Pöti napalım gidelim mi yaw
Gidelim olum gidelim, 28 dakka telefonda konuştuk, mırın kırın ettin durdun. Yalvaralım mı yani!!

Hayır zaten tatilmişsin, boş boş oturuyon.. Ondan sonra "bilmiyom etmiyom, emin değilim"... Olum kutunda ne hissediyorsan onu söyle artık, ağız yapma bize ! :jocolor:
Bak sen gelmezsen Buğrayla gitmek zorunda kalabilirim ki bu benim çok zoruma gider, hiç hoş olmaz. Nolur gel lan!!
O değil de benim kafam da deli sorular; Fatih abi gelecek mi gelmeyecek mi ?? Bende kalan uyku tulumu ile şantaj yapmalı mıyım yapmamalı mıyım... ?
Tek derdim ctesi erken çıkma veya izin alma gibi bir durumun benim için imkansızlığıdır adamım. Bu yaz doğru düzgün bir yere gidemedim varsa yoksa yunusgilparkda çekirdek soda

ale:
Not: Belki de bazılarının zayıfladığı tek konu espri yeteneğidir :farao: yoouww!
Bak hala laf sokmaya çalışyor... Ben zaten senin, patronuna karşı yumruğunu masaya vuramayan motorcu ruhuna söyleniyorum dostum. Belki birileri sadece motor ceketini değil ruhunu da iş yerinde çıkarıp askıya asıyordur, who knows...
Uzun etme de gel sen de hadi... :bounce: