[Ankara - MT]

Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
bugün 45 km yol yaptım..100 km/h i deneyemedim bile..cırt...yok..benim 1oo ile sakaryaya gitmem çokk zor :(( güvende hissetmiyorum.. yalvarmayın nolur:queen:

Olmazsa birlikte hareket ederiz, ara ara molalarda birbirimizi bekleriz, yapmadığımız şey değil. bu arada cuma akşam mı-cmrtsi sabah mı gitsek konusuna artık bir karar vermemiz lazım, benim gördüğüm genel kanı gün ışığında gidelim-sağa sola bakınalım-yoldan keyif alalım yönünde ama cuma gitmenin de avantajı var tabi, şimdilik cmrtsi sabah çok erken çıkacak gibi hareket edelim o zaman..
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
28 dakikada 45 km iyi bir rakam helincan :)
:thumleft: sabah sabah güldürdün beni Fatih...sana söz 100 km yapıp bir saatte tamamlayıp tamamlamadığımı deneyecem :) bu boşluğu benim gibi bir akıllı doldursun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

Olmazsa birlikte hareket ederiz, ara ara molalarda birbirimizi bekleriz, yapmadığımız şey değil. bu arada cuma akşam mı-cmrtsi sabah mı gitsek konusuna artık bir karar vermemiz lazım, benim gördüğüm genel kanı gün ışığında gidelim-sağa sola bakınalım-yoldan keyif alalım yönünde ama cuma gitmenin de avantajı var tabi, şimdilik cmrtsi sabah çok erken çıkacak gibi hareket edelim o zaman..
Benim şahsi düşüncem cuma akşamı çıkalım. Ankara içinde akşam saatlerinde motor kullandığım zaman bayağı zevkli olduğunu gördüm.. birde şu sorun var, çadırım var ama motorl taşınacak kadar kısa değil. uyku tulumu ve mat var. motora nasıl yükleyeceğimi bilmiyorum. sicim falanmı alıp bağlasam...sıssy barım yok, bu nedenle bağlamak işide sorun...bana yardımmm...
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Ahtapot ya da file denen nanelerden alıyosun, bauhaus gibi marketlerde otomobil bölümünde vardır mutlaka, onlarla o zımbırtıları sabitliyosun sonra da yola çıkıyosun bu kadar basit :)
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Ahtapot ya da file denen nanelerden alıyosun, bauhaus gibi marketlerde otomobil bölümünde vardır mutlaka, onlarla o zımbırtıları sabitliyosun sonra da yola çıkıyosun bu kadar basit :)
He bülent...hiç düşünmemiştim bu kadar basit şeyleri. benim kafa karmaşık işlere çalışıyor sadece :) ahtapot 2 adet var hemde, ama onlar boyut olarak yetersiz. Kocaman ahtapotlar bulmam lazım..Var mı bilemiyorum*?
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Motomax'tan gidip "Kargo Ağı" alırsanız taşırsınız.
Bence Cuma akşamı yola çıkmak en iyisi en azından çadırları kurar birazda uyuruz. Zombi gibi dolanmayalım festivalde.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Motomax'tan gidip "Kargo Ağı" alırsanız taşırsınız.
Bence Cuma akşamı yola çıkmak en iyisi en azından çadırları kurar birazda uyuruz. Zombi gibi dolanmayalım festivalde.
zamanında sormuştum motomaxa ufacıktılar. ama kargo ağı demedim. telefon açıp sorayım, gidip alayım...çadırın uzunluğu 1 mt yi geçiyor...uyku tulumlarıyla dışarda uyunamaz mı? çok mu soğuk olur?
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
daha önce küçük bir grubun yaptığı trans toros gezisini paylaşmıştım...anladığım kadarıyla o 3-5 kişilik ekibin kendi planlamalarıyla yaptığı bir geziydi...

esasında trans toros her yıl ağustos ayı başında belli bir organizasyon ile yapılıp katılımcılar sertifikalandırılıyor...detaylı bilgileri aşağıdaki linkten bulabilirsiniz...büyük ve heyecanlı bir organizasyon...dağlardan 1600+600 km

http://rideturkey.com/blogs/articles/archive/2010/11/05/Q001-TransToros-Surucusu.aspx
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
cargo_motorcycle.jpg

İyice esnettiğinizde baya bi eşya taşıyabilirler
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
la havle ve la kuvvetmacunum,
satış ney la,
40 derece ateşlen, sele kapıldığınız festivale nassı geleydim.

Ankara'ya geldiklerimi saysan yaşından az öte olur, sen Ankara dışına çıkmaz mısın bre, Bi de sen geleydin angara dışında oturaydık,

arkamdan atıp tutma, çalarım köpeğini bah...

::blusssh:::koop::


Benim şahsi düşüncem cuma akşamı çıkalım. Ankara içinde akşam saatlerinde motor kullandığım zaman bayağı zevkli olduğunu gördüm.. birde şu sorun var, çadırım var ama motorl taşınacak kadar kısa değil. uyku tulumu ve mat var. motora nasıl yükleyeceğimi bilmiyorum. sicim falanmı alıp bağlasam...sıssy barım yok, bu nedenle bağlamak işide sorun...bana yardımmm...

Benim acilen sizelere motor yükleme sanatı hakkında bir bilgilendirme yapmam lazım birebir yoksa geçen seneki eskişehir yolculuğu aklıma geldi de :queen:

for Example..

Daha bu motorda kullabileceğin bir bu kadar eşya alacak yer mevcut resme aldanmayın..
5ugf.jpg


Bauhaus ahtapotları bu iş için biçilmiş katan yada bulabiliyorsanız dağcıların ipleri ve onları tutan makaralarda iyi iş görür..
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Motomax'ta Master Lock'un cargo neti var hem üssteki resimde olandan alın hem de şimdi resimdekinden alın. İkisini birden kullanın.
3105-eurdat-orumcek-banji-201_big.jpg
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
özellikle hazırlık kısmında çok keyifli aktiviteler mevcut..her bir hazırlık faaliyeti başlıbaşına güzel..
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
::blusssh:::koop::




Benim acilen sizelere motor yükleme sanatı hakkında bir bilgilendirme yapmam lazım birebir yoksa geçen seneki eskişehir yolculuğu aklıma geldi de :queen:

for Example..



Bauhaus ahtapotları bu iş için biçilmiş katan yada bulabiliyorsanız dağcıların ipleri ve onları tutan makaralarda iyi iş görür..
resimdeki gayet mantıklı.. her bir yere uzanıyor..istediğim bu şekilde işte.. yunus bunları bauhaus ta bulabilir miyim hemen?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------

Motomax'ta Master Lock'un cargo neti var hem üssteki resimde olandan alın hem de şimdi resimdekinden alın. İkisini birden kullanın.
http://www.arinoks.com.tr/v2/img/model/3105-eurdat-orumcek-banji-201_big.jpg
bunuda motomaxtan bakayım...aboo.. ben ankarayı kolaçan edecem ip için :)
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
özellikle hazırlık kısmında çok keyifli aktiviteler mevcut..her bir hazırlık faaliyeti başlıbaşına güzel..

Senide hazırlanırken görmek isteriz. Aile boyu çadırlar da mevcut :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:12 ----------

cadir08.jpg
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Benim acilen sizelere motor yükleme sanatı hakkında bir bilgilendirme yapmam lazım birebir yoksa geçen seneki eskişehir yolculuğu aklıma geldi de :queen:

for Example..

Daha bu motorda kullabileceğin bir bu kadar eşya alacak yer mevcut resme aldanmayın..

o kadar yolu manette asılı duran çanta ile gitmek zor olmadı mı? Dengeniz bozulabilir bence dikkatli olun. Yazılarınızı zevk ile takip ediyorum.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Motomax'tan gidip "Kargo Ağı" alırsanız taşırsınız.
Bence Cuma akşamı yola çıkmak en iyisi en azından çadırları kurar birazda uyuruz. Zombi gibi dolanmayalım festivalde.

Motomax de satılan ahtapotlara dikkat! Kimisinin kancaları plastikten oluyor ve daha ilk bağlantıda kırılıp atıyorlar, mümkünse tek parça-kalın lastikli-kancaları demirden ve uzun olanlardan alın, 2-3 tanesini kombinasyon şeklinde kullanın, yollarda eziyet çekmeyin :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------

Festivale gitmek için detayları konuşmak adına bu akşam Eskişehir yolu üzerindeki Burger-King de buluşuyoruz (Shell in içindeki) Başta gidecek kadro olmak üzere müsait olanları bekleriz (saat 21:00)
 
Katılım
18 Tem 2013
Mesajlar
24
Bende akşam gelebilirim tanışmak için lakin festival için konuşmazsınız benimle haha :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst