- Katılım
- 1 Kas 2011
- Mesajlar
- 112
Dark kardeşim 12 ay taksite vurunca delux ile KT arasında çok bir taksit farkı olmuyor o yüzden delüx ü eledim.Sıfır alırsam büyük ihtimal KT 125 alacağım,Mondial drift veya KUBA kb 150-25 almaktı aslında niyetim,ama zam gelince artık ikisini de listemden sildim.Aslında mondial zam yapmazsa 150 mg king te güzel motor KT 125 ile çok fiyat farkı yok arasında,fakat dün inceledim plastik aksamı çok,sanki köy yoluna gelmez gibi geldi bana.KT gerçekten sağlam duruyor bir de tipi çok hoşuma gidiyor motorun.Bu arada ikinci el aldım diyelim,araba alış satışındaki gibi sadece 75 TL noter masrafı mı gidiyor yoksa motosiklet için başka masraflar çıkıyor mu alım-satımda.Kısacası ikinci el devir işi kaça patlar acaba:silent: