Mondial 150 MG KING Kullanıcıları Buraya lütfennnn!!!!

Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
112
Dark kardeşim 12 ay taksite vurunca delux ile KT arasında çok bir taksit farkı olmuyor o yüzden delüx ü eledim.Sıfır alırsam büyük ihtimal KT 125 alacağım,Mondial drift veya KUBA kb 150-25 almaktı aslında niyetim,ama zam gelince artık ikisini de listemden sildim.Aslında mondial zam yapmazsa 150 mg king te güzel motor KT 125 ile çok fiyat farkı yok arasında,fakat dün inceledim plastik aksamı çok,sanki köy yoluna gelmez gibi geldi bana.KT gerçekten sağlam duruyor bir de tipi çok hoşuma gidiyor motorun.Bu arada ikinci el aldım diyelim,araba alış satışındaki gibi sadece 75 TL noter masrafı mı gidiyor yoksa motosiklet için başka masraflar çıkıyor mu alım-satımda.Kısacası ikinci el devir işi kaça patlar acaba:silent:
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
hocam 2.el devir işi 100 lira fln galiba 0 almaktan daha ucuza mal olur 2.el alacaksan ybr ye bakmanı taksiye ederim 20000km civarında çok hesaplı bir ybr bulabilirsin bi 80000km rahat götürür :D hemde motordan zevk alırsın
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
112
Valla kardeşim bulunduğum şehir itibariyle YBR bulmam zor hatta imkansız,il dışına da çıkacak zamanım yok,buralardaki 2.eller genelde mondial ve kanuni.Bakalım artık herşeyin hayırlısı,bu arada forumda senden ve bir kaç arkadaştan başka yardımcı olan kimse yok teşekkür ediyorum sana ve diğer arkadaşlara,forum çok durgun buna üzüldüm kendi adıma.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
hocam ozaman mondial mh 125 drift al hiç üzme kendini ybr ile arasında sağlamlık olarak dahi pek bi fark göremedim daha güçlü motoru var üstellik çok tutuldu bu motor kt ile arasında 350 tl fark var:cat:
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
ersin kardeşim naptın alamadın mı motor,sen de benim gibi arada kaldın heralde:) ben diyorum şöyle biraz kar falan yağsın fiyatlar düşer heralde,bi tane KUBA kb150-25 buldum 2000 TL adam şimdi kıvırıyor yok cobra modeli alacakmış yok onu almadan motoru satamazmış falan filan.:)Valla KT 125 şöyle direk 2000 TL olsa gözünün yaşına bakmayacam ama bakalım artık:)
Kardeşim A2 ehliyete yazıldım 250 tl + 96 tl sınav harcı şubatta alcam ehliyeti :( [Bide emniyete vercem şubatta 350 kadar]Öğrenci adamız motor parasını denkleştrene kadar motor sevdamızdan oluyoruz...
Şu ehliyeti alıyım rahat rahat biniyim diyorum
Bide arada kalmışlık var tabi karar veremedim...Görüntü takıntım yok kardeş pek...Aldıktan sonra sorun çıkarmasın diyorum ...sorunlar bi başladımı motordan soğutuyo adamı,binesi gelmyo insanın motora falan...
Şubat Mart arasına kadar vaktim var ...Ağır ağır araştırıyorum...Şu aralar da SYM XS125 K yı araştırıyorum Fiyatı 2800 civarı biraz pahalı :( ama taiwan malıymış ..motor seramik silindir fazla şikayeti olan yok bu motoru kullananlardan...
Şeytan diyo bi yıl daha bekle sıfır ybr çek :joker: ...o kadar da dayanamam ehliyeti aldıktan sonra :salut:
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
1
Arkadaşlar Mondial 150 Mg aldım yeni 3 - 4 ay Oldu motor süper birşey çok fazla yakıt yakmıyor ve motor çok seri 2. vites ve 3. vitesle ön kalkıyor almanızı tavsiye ederim çekiş de süper dağ için kullanıcaksanız cross dış lastiği almanızı tavsiye ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Arkadaşlar Mondial 150 Mg aldım yeni 3 - 4 ay Oldu motor süper birşey çok fazla yakıt yakmıyor ve motor çok seri 2. vites ve 3. vitesle ön kalkıyor almanızı tavsiye ederim çekiş de süper dağ için kullanıcaksanız cross dış lastiği almanızı tavsiye ederim

Şu yorumu yazmış, gidiş o gidiş. Koskoca forumda bu motosikletten alan yok sanırım. Peki test eden de mi yok? Balansör işini yapıyor mu?
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
4
Arkadaşlar herkese selam. foruma yeni üye oldum. yaklaşık 1 aydır 150 MG King kullanıyorum sorularınız varsa yardımcı olmaya çalışırım saygılar.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Arkadaşlar herkese selam. foruma yeni üye oldum. yaklaşık 1 aydır 150 MG King kullanıyorum sorularınız varsa yardımcı olmaya çalışırım saygılar.

Öncelikle hoşgeldiniz ve motosikletiniz hayırlı olsun. Yukardaki mesajımda da sormuştum, balansör işini yapıyor mu?
Yüksek devirlerde olsa bile ellerde ve ayaklarda titreşim var mı? Yakıt tüketimi ne seviyelerde? Diğer sorularımı da daha sonra soracağım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Öncelikle hoşgeldiniz ve motosikletiniz hayırlı olsun. Yukardaki mesajımda da sormuştum, balansör işini yapıyor mu?
Yüksek devirlerde olsa bile ellerde ve ayaklarda titreşim var mı? Yakıt tüketimi ne seviyelerde? Diğer sorularımı da daha sonra soracağım.

hep yanlış seçim yapıp sonra pişman oluyosun haci. :pr:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
hep yanlış seçim yapıp sonra pişman oluyosun haci. :pr:

Yok abi bu sefer kesinlikle test etmeden almam. Öğrenmek için soruyorum.
Sahibinden'de bir Salcano var Adana'da, ilan eski, pek ilgilenen olmamış.
2012 model, en son 2150 liraydı. Şu an ki fiyatı 2000 lira. Onda gönlüm var. Belki fiyatı daha da iner diye satıcıyı hiç aramadım.
Rengi pek istediğim değil ama başka seçenek görünmüyor şimdilik.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Yok abi bu sefer kesinlikle test etmeden almam. Öğrenmek için soruyorum.
Sahibinden'de bir Salcano var Adana'da, ilan eski, pek ilgilenen olmamış.
2012 model, en son 2150 liraydı. Şu an ki fiyatı 2000 lira. Onda gönlüm var. Belki fiyatı daha da iner diye satıcıyı hiç aramadım.
Rengi pek istediğim değil ama başka seçenek görünmüyor şimdilik.

125 ve 150 cc de en iyi tercihler, yamaha ybr, honda cbf, tvs apache dir. İlk tercihlerin bunlar olsun. Haa bunlara paran yetmiyomu? O zaman salcano wolf, mondi dirift var çok tutulan. Wolfun bütün motor parçalarını yamaha bayinden temin edebilirsin veya yan sanayi ybr parçaları temin edebilirsin. Bu sana kalmış. Bu mr ve mc-mcx ler güçlü motorlar ama hem çok yakarlar hemde o kadarda kaliteli değiller. Tabi fiyatına görede iyi motorlar. Gerisi sana kalmış.
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
4
Hoşbulduk. bende daha önce 2006 model 125 kt vardı ondaki titreşimden sonra bu pamuk gibi geldi bana. açıkcası 90km nin üzerindeki hızlarda uzun süreli kullanımda (100 km gibi) ayakta değilde elde titreşim olduğunu hissediyosunuz. eğer balansörün mantığı sıfır titreşimse bunu unutun hiç titreşim yok diyemem ama 80 km / 6-8 bin devir aralığında titreşim sıfıra yakın denebilir. hatta nette bir video görmüştüm bozuk parayla test ediyolardı bir japonu bu testi uyguladım 9bin devirde 2 saniyede para düşüyor 8bin ve altındaki devirlerde para hafif hafif geziyor ama düşmüyor.ilgili video : http://www.youtube.com/watch?v=ZmUFxNbuUaI Uzun mesafe gidecekseniz birde şunu söyliyim sele çok sert ve acayip terletiyor. yakıt ütketimine gelince benim cihaz henüz 1500 km de rodajı ancak bitti oyüzden vereceğim rakamlar kesin değerler değildir ama fikir vermesi açısından şöyle söyliyim yaptığım yakıt testlerinde agresif kullanımda motor 1 km de yaklaşık 15-16 kr sakin kullanımda 12-13kr gibi yakıt tüketti. başka bir değişle 30TL lik benzinle en az 200KM en fazla da 240 km yol gittim.
 
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
381
arkadaşlar merhaba eski motorumuzu satıp dün 150mg king sahibi olduk hayırlısı ile, bilgili arkadaşlardan ricam bu motorun vitesleri çok zor geçiyor acaba nedendir sizce yeni olduğundan kaynaklımıdır mesela 1 den boşa atamıyorum ?
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
129
Mondialin sayfasın'da, güncel 150 Mg king ücreti 2250 tl şaşırdım bu kadar düşmesine, apaçilerin eline düşmese bari ben motorumu çok seviyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst