Mondial 150 MG KING Kullanıcıları Buraya lütfennnn!!!!

Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
368
Fiyatının bu kadar düşmesiyle bi göz ucuyla baktım, pekde kullanıcı yorumu yok, gören olursa, memnun musunuz ? Özellikle fiyat/talep yaparsak
 
Katılım
4 Ağu 2014
Mesajlar
665
Merhaba Arkadaşlar,
ben de MG 150 King almak üzereyim kullanan arkadaşlar deneyimlerini paylaşabilirse çok iyi olur ben görselleri paylaşıyorum.
Örneğin Yakıt Tüketimi ?
Vibrasyonu?
Uzun yol deneyimi?
Maksimum hızı nelerdir bilenler anlatırsa çok makbule geçer.

mondial-150-mg-king-360-4.png


mondial-150-mg-king-360-10.png


mondial-150-mg-king-360-15.png
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
137
motorsiklet muhafaza edebileceğim uygun bir yer olmadığından ucuz yollu bir motorsiklet arıyordum, MG king fiyat olarak çok uygun geldi..Aktif kullanıcılar vardır mutlaka, yorumlarınızı esirgemeyin üstadlar...
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
15
Bu motorun kullanıcılarından veya kullanan birinden duyan kişiler Titreşim, Yakıt Tüketimi, ve Vites geçişleri hakkında bilgi versin lütfen..
 
Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
11
youtube da 150 mx grumble adında çekilmiş ankara trafiğinde seyreden 2 tane video var. 150 mx grumble ankara trafiği diye aratin youtube da gorursunuz
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
49
Bu motoru almayı düşünüyorum ancak kafamda tek bir soru var mondialin kendi sitesinde en düşük cc li touring motoru dahi fiyat olarak bu motordan pahalı.
150cc olmasına rağmen bu motor neden en ucuz motor acaba bi bilgi sahibi olan arkadaşımız varmıdır?
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
75
Motor tipik mondial kalitesinde, ederi de budur zaten. 100 km de 2.7 litre civarında yakıyor. Titreşim normal, hatta pek çok çinliye göre az. 100 km hıza kadar çok rahat çıkıyor. Sonrası yok ama :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst