Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Mondial 150 MG KING Kullanıcıları Buraya lütfennnn!!!!
Merhaba Arkadaşlar,
ben de MG 150 King almak üzereyim kullanan arkadaşlar deneyimlerini paylaşabilirse çok iyi olur ben görselleri paylaşıyorum.
Örneğin Yakıt Tüketimi ?
Vibrasyonu?
Uzun yol deneyimi?
Maksimum hızı nelerdir bilenler anlatırsa çok makbule geçer.
motorsiklet muhafaza edebileceğim uygun bir yer olmadığından ucuz yollu bir motorsiklet arıyordum, MG king fiyat olarak çok uygun geldi..Aktif kullanıcılar vardır mutlaka, yorumlarınızı esirgemeyin üstadlar...
Bu motoru almayı düşünüyorum ancak kafamda tek bir soru var mondialin kendi sitesinde en düşük cc li touring motoru dahi fiyat olarak bu motordan pahalı.
150cc olmasına rağmen bu motor neden en ucuz motor acaba bi bilgi sahibi olan arkadaşımız varmıdır?
Motor tipik mondial kalitesinde, ederi de budur zaten. 100 km de 2.7 litre civarında yakıyor. Titreşim normal, hatta pek çok çinliye göre az. 100 km hıza kadar çok rahat çıkıyor. Sonrası yok ama