Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Herkese selamlar ve sevgiler...
Motorumdan gayet memnunum;sadece 1-2 aksaklık ve sıkıntı yaşadım... O sıkıntılarıda ilk önce sahibine telefonda sordum;kendisi yeminler etti bişey yok-yapmadım-yaptırmadım-sökülmedi-vs... diye! ama servise gittiğimde gözümle gördüm...
Neyse...
Şimdi merak ettiğim konu şu; motorumuz km'de kaç kuruş yakıyor? Ben mi yanlış hesaplıyorum,yoksa bi gariplikmi var anlamadım...
6021 km'deyken 6,57 litre benzin aldım... 31 YTL...
6319 km'de benzin bitti...
Yani 31 YTL'ye 298 km yol yapmışım...
Buda km başına 10,4 ykr. eder!!!!
Hadi olsun 12-13 ykr...

Burda okumuştum sanırım;km'de 17 krş yakıyor diye... Şaştım kaldım valla!!!
Şİmdi 20 YTL'lik yani 4,24LT benzin koydum... Bakalım hesap ne çıkacak? Bu hesaptan gidersek beni 190-200 km yol götürmesi lazım...
Merak içinde bekliyorum...
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
10
selam. Motoru yeni aldım ikinci el olarak 8000de 2006 model ancak 2008de trafiğe cıkmış temiz bir motor. motoru hiç açılmamış durumda. ve benim kullandığım ilk vitesli motor şu ana kadar bu. satın aldım ve 2 saat bir pistte dolandım sonra cıktım eve getirdim falan herneyse.
motorda beni rahatsız eden belli başlı özellikler şunlar:

-Vites değiştirdiğimde traak diye bi sesi çıkıyor :) bu normal mi? değilse çözümü nedir?
- 1 ve 2. viteste düşük hızda seyrederken gazı azaltıp cogalttıgımda motor fırlıyor neden olduğunu çözemedim. Bi fikriniz varsa bu konuda yardımlarınızı beklerim.
- lastikler aşınmamış olmasına rağmen bana çok güvensiz geldi yolda virajlara girerken yatmaya korkuyorum. sizin bu konudaki görüşleriniz nedir?
- boş vitese geçirirken totem uygulamak gerekiyor geçsin diye :) kafasına göre geçiyor 2 3 dk inat edip uğraştıgım oldu. 30 yıllk güvendiğim akraba bi motor ustasına götürdüm. vitesteki sertliği alamadı ne yaptıysa olmadı. siz bi çözümünü bulabildiniz mi?
- bazen marşa basınca gazı pompalamadan çalışımyor. aküsü iyi. bujileri de iyi. e ne ozaman problem?
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
341
Roadstar kullanıcıları,
Çinli diye motor narin mi?
şehir içinde uzun kmler yapmaya gelir mi?
zırt pırt arıza çıkarır mı?
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
10
Motoru yeni aldım 10 gündür biniyorum gayet agresif bi motor. aksesuarları narin evet onlara çok onem verilmemiş üretilirken kalitesiz yapılmış ancak motoru olsun fren sistemi olsun gayet sağlam ve performanslı.

haftasonu 120 km uzaklıktakı yazlıgıma gittim. mola vermeden aralıksız kullandım herhangibir sıkıntı cıkartmadı. dönüş yolunda yokuş yukarı giderken benzin bitti sadece:) yedek depoya geçtim problem kalmadı. arıza çıkartacak gibi de durmuyor sadece kronik bi takım sorunları var. vites sertliği, boşa geçmeme gibi. onun dışında bi sorunu yok.
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
341
Motoru yeni aldım 10 gündür biniyorum gayet agresif bi motor. aksesuarları narin evet onlara çok onem verilmemiş üretilirken kalitesiz yapılmış ancak motoru olsun fren sistemi olsun gayet sağlam ve performanslı.

haftasonu 120 km uzaklıktakı yazlıgıma gittim. mola vermeden aralıksız kullandım herhangibir sıkıntı cıkartmadı. dönüş yolunda yokuş yukarı giderken benzin bitti sadece:) yedek depoya geçtim problem kalmadı. arıza çıkartacak gibi de durmuyor sadece kronik bi takım sorunları var. vites sertliği, boşa geçmeme gibi. onun dışında bi sorunu yok.
Hayırlı olsun, nerden aldın motoru?
Uzun kmler yapan arkadaşlar sizin motorlar ne durumda bir ses verin yahu
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
10
Teşekkür ederim.
Bahçelievlerde birinden satın aldım.
Bana şimdi bu aletin far, sinyal falan değiştirmek istediğim aksesuarlarını deneyip satın alabilecegim bir yer lazım.
 

ots

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
164
Selam bahçelievlerde moto ay var orda tüm parçalarını bulabilirsin
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
79
benim motor 14500 kmde canavar gibi çalışıyor ama belli olmaz tabi yağını değiştirmemiştir bakmamıştır bilemezsin...

Arkadaşlar ön jant teli, ön amortisör keçesi ve ön sağ basamağa ihtiyacım var, ve hepsinden önemlisi fiyatı normal olmalı, mesela tümopar da ön jant telinin setine 40 tl istiyor aklım çıktı.... Ha bi de çok işi var motorumun, komple boya istiyor, hadi çamurlukları depoyu pasta cilalasam bile en iyi ihtimalle şase demiri komple boyanacak, bikaç parçasına kromaj lazım, sisi barı şaseye sabitleyen yerdeki kalın pul gibi şey düştü yenisini tornacıda yaptırmak lazım vs... değer mi bilemiyorum hiç uğraşmadan elden çıkarıp başka bişey mi alsam diyorum, sonuçta altın semer bile vursam bi yamaha değil :( siz ne düşünüyorsunuz?
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
10
Arkadaslar 10 bin km yapmis cihaz alinir mi bide yakiti 100 km de ne kadar

ben 8000 km yapmış 2006 model aldım daha yeni:). güvendiğim bi ustaya götürdüm. motoru ilk kez açılmış cok temiz yürüyen aksamında hiç problem yok dedi. sadece aksesuarları kalitesiz onun dısında canavar gibi bi motoru var. Yani diyeceğim o ki, eğer iyi bakılmışsa neden alınmasın. Önce bir ustaya göster ona göre karar ver. Sesinden bile anlıyor iyi bir usta :)

kmde tahminen 0,18- 0,25 arası yakıyor. ama kesin değil bu. acemiyim ben sonuçta :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

benim motor 14500 kmde canavar gibi çalışıyor ama belli olmaz tabi yağını değiştirmemiştir bakmamıştır bilemezsin...

Arkadaşlar ön jant teli, ön amortisör keçesi ve ön sağ basamağa ihtiyacım var, ve hepsinden önemlisi fiyatı normal olmalı, mesela tümopar da ön jant telinin setine 40 tl istiyor aklım çıktı.... Ha bi de çok işi var motorumun, komple boya istiyor, hadi çamurlukları depoyu pasta cilalasam bile en iyi ihtimalle şase demiri komple boyanacak, bikaç parçasına kromaj lazım, sisi barı şaseye sabitleyen yerdeki kalın pul gibi şey düştü yenisini tornacıda yaptırmak lazım vs... değer mi bilemiyorum hiç uğraşmadan elden çıkarıp başka bişey mi alsam diyorum, sonuçta altın semer bile vursam bi yamaha değil :( siz ne düşünüyorsunuz?

Valla ben kendi zevkime göre dizayn etmeyi planlıyorum motoru. O da ayrı bir zevk. eğer ki yürürü iyiyse, memnunsan makyaj çok önemli değil onu bi şekilde halledersin. Sırf bunun için yol arkadaşını satışa getirme derim ben :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------

Plakalık arıyordum ebayde 40 dolara buldum. Bi sanayiye gideyim bakalım kaynak yaparlar mı acep dedim. Bi egzozcuya girdim 10 dkkada cillop gibi kaynak yaptı yenisi gibi oldu 10 tl aldı. Bi antipas ve bi de boya yaptım mı parçaya tamamdır. Demek ki neymiş. Hep hazır parça aramamak lazımmış :p
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
10
arkadaşlar bir sorum daha olacak. biliyorsunuz ki benzin gostergesi ve devir saati yok roadstar da. acaba böyle bişey taktırmaya kalksak kaça patlar ve yapılabilir mi?
http://www.deltamotorluaraclar.com/index.php?route=product/product&path=60_119&product_id=1229
 

ots

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
164
Plaka için şu parçayı kullanabilirsin

http://www.hepsiburada.com/liste/mo...%3c%7bcatalog01_60002705%7d&fh_refview=search

Linkini verdiğin Gösterge paneli bizim motorlara uyum sağlamaz panelde benzin göstergesi var ama depoda şamadıra yok yada devir saatinin ucunu takacağın bir yer yok yaptırmaya kalksan astarı yüzünü geçer ne kadar sağlıklı olur oda tartışılır en iyisi böyle sürmeye devam etmen

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------

benim motor 14500 kmde canavar gibi çalışıyor ama belli olmaz tabi yağını değiştirmemiştir bakmamıştır bilemezsin...

Arkadaşlar ön jant teli, ön amortisör keçesi ve ön sağ basamağa ihtiyacım var, ve hepsinden önemlisi fiyatı normal olmalı, mesela tümopar da ön jant telinin setine 40 tl istiyor aklım çıktı.... Ha bi de çok işi var motorumun, komple boya istiyor, hadi çamurlukları depoyu pasta cilalasam bile en iyi ihtimalle şase demiri komple boyanacak, bikaç parçasına kromaj lazım, sisi barı şaseye sabitleyen yerdeki kalın pul gibi şey düştü yenisini tornacıda yaptırmak lazım vs... değer mi bilemiyorum hiç uğraşmadan elden çıkarıp başka bişey mi alsam diyorum, sonuçta altın semer bile vursam bi yamaha değil :( siz ne düşünüyorsunuz?

Dostum en doğrusunu son yazdığın nihayetinde çin motoru biyere kadar mantıklı düşünecek olursan bu motorlar 2006 da geldi yani 7 yaşındalar artık miadlarını dolduruyorlar şimdi sen bu saydıklarını yapsan başka arızalar vermeya başlayacak örneğin değiştinmi bilmiyorum ama senin eksantrik zinciri değişim kilometren gelmiş hortumlar keza öyle bence yeni bir makineye yönelsen daha iyi olur
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
10
OTS oncelikle verdiğin bilgiler ve ilgin için teşekkür ederim. Bi sorum daha olacak sana. sanırım sen de roadstar kullanıyorsun. 1. ve 2. vitesteyken ortalama 30 km hıza kadar gaz çok hassas oluyor ve fırlatıyor adamı. ince ayar yapayım manetten cok yavas gaz vereyim diyorsun olmuyor bi türlü. gaz kıstıgında da silkeliyor. gaz verince fırlatıyor. seninkinde de böyle mi? bu normal mi yoksa bi sıkıntı mı var?
 

ots

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
164
2008 de 3 arkadaş 3 tane sıfır aldık üçündede bu var motorun karakteristiği böyle eğer rahatsız edecek kadar aşırı fırlatma yapıyorsa arka tekerin göbeğinde takozlar var onları kontrol ettir
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
10
arkadaşlar en iyi çin li bu mudur...araştıra araştıra buralara geldim:queen:

ben yaklaşık 6 aylık bir araştırma sonucu bisan lifan roadstar 250 aldım. eğer yeni başlıyorsan, cok fazla bütce ayırmak istemiyorsan al gitsin. ama temizini bulmalısın tabi. uzun yola da çıkıyorum bana mısın demiyor.
250 cc zaten başlangıc için ideal. ve muhtemelen ilerde satıp yüksek cc alacaksın. bir geçiş motoru için de 7 8 bin tl vermek cok mantıklı gelmiyor bana açıkcası. o yüzden temiz bitane bul ve al derim.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
şu anda bir roadstar üstünde custom bobber yapma çalışması başladı..
sanayide gördüğüm şimdiye kadar mükemmel ilerliyor diye bilirim uzun maşa gidon falan yapdılar şaseyide uzattılar biraz alçalttılar bittimi unutmassam resimleri buraya eklerim..
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
10
şu anda bir roadstar üstünde custom bobber yapma çalışması başladı..
sanayide gördüğüm şimdiye kadar mükemmel ilerliyor diye bilirim uzun maşa gidon falan yapdılar şaseyide uzattılar biraz alçalttılar bittimi unutmassam resimleri buraya eklerim..

hayırlı olsun güle güle kullan. Ama bence bobber çalışması sonlandığında sen fotoğrafları unutursun :) unut zaten ne işin var fotografla falan bas marşa git tozunu attır ortalığın :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst