Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ocak 2013
Mesajlar
34
Branda alırken motorun tam boyutlarına göre al honda nın sitesinden bak ona göre al derim .Birde alacağın brandanın ön ve alt kısımlarında lastik olmasına çok dikkat et hayati önem taşıyo yoksa brandayı bir daha motorun üstünde göremezsin rüzgar alıp götürüyo. Ben ybr ye göre bi branda almıştım ona tam oluyodu bizim motor ona göre biraz kısa ve rüzgar alttan giriyo ve havalandırıyo. Kesinlikle boyutuna bak ve alt tarafı lastikli bişey al tavsiyem.Kullandım ordan biliyorum.Kalite olarak pek fark etmez ben dandik bişey almıştım memnunum bi sorun yaşatmadı.Diğerlerinin içinde ayriyetten bi kat astar var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------

kamera da çok iyi..


o yollardan bir ay önce geçtim ve berbattı hala da öyle dünyayıo verseler o yola bir daha motorumu sokmam. diğer yolu dene bence ;D
 
Katılım
17 Tem 2013
Mesajlar
266
Merhaba Arkadaşlar, bende CBR250 ile aranıza yeni katıldım , uzun zamandır forumu takip ediyorum , bir çok şey öğrendim , takip etmeye devam...
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar direksiyon sinavina girdikten kac gun sonra ehliyet elimde olur ? Ne kadar surer islemler
1 hafta sonra alırsın ben şahsen sınavdan 1 hafta sonra aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------

Bugün motorumun arka jantına ypışan yağ lekelerini temizledim.Bunu yaparken tiner kullandım ve çok kolay bi işlem oldu.Acaba zinciri yağlamadanda tinerle temizleyip mi zincir yağını sıksam yoksa gazyağı mı kullanayım.Tinerin o-ringlere bi zararı var mıdır acaba bilgisi olan var mı arkadaşlar.Birde eyüp civarında gazyağı satan bi yer bilen var mı gerçi mekan farketmez cbr altımızda gider alırız :D

gaz yağı satan yer var bizim semtte ama karışık ara sokakta bulman çok zor.zeytinburnuna gel yardımcı oluruz

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

cbr 250 ye nekadar yag koyuluyor..
motorum şuan toplanıyor bi kaç güne aranızda olucam
1.5 kutu motul koyuyorlar .
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
temizleme yaparken tiner kullanmayın zarar veriyor
gaz yağı en güzeli

bende motorun 1000km bakımını yaptırdım 69 tl tuttu çok uygun fiyat geldi bana
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
temizleme yaparken tiner kullanmayın zarar veriyor
gaz yağı en güzeli

bende motorun 1000km bakımını yaptırdım 69 tl tuttu çok uygun fiyat geldi bana

yağ ne kullandınız? bende 1000 bakımda 90 tl tuttu yaw :D + Ankarada Ben Efeye Yaptırmıstım siz kime yaptırdınız?
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
yağ ne kullandınız? bende 1000 bakımda 90 tl tuttu yaw :D + Ankarada Ben Efeye Yaptırmıstım siz kime yaptırdınız?

bende 60 liraya yaptırdım :cherry:
dostlar, benimde motora bişeyler yapasım var,
ilkten egsoz değiştireyim diyorum, ama burda bi eleman var tvs 150 ye enduro egsoz takmış sesi farklı olmuş (akarpoviç küçük olanlardan) yada direk race egsozu takayım tire de bi usta var avcrom diye aratırsanız, adam sadece motor egsozu yapıyo, halil usta, tireye gazlıycam aslında burdan bi kaç arkadaş hep beraber gitsek, onlarda hem fikir sahibi olur belki onlarda değiştirirler orda karar verip? izmirdeki arkadaşlar özellikle size soruyorum hem bahane olur bize yol yaparız, şöyle 4-5 cbr olsak gitsek orda gezeriz filan haftasonu cumartesi filan öğleden sonra gibi
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
yağ ne kullandınız? bende 1000 bakımda 90 tl tuttu yaw :D + Ankarada Ben Efeye Yaptırmıstım siz kime yaptırdınız?

bora honda ya gittim motul 5100 10-40 koydular bu bile fazla bu tip motorlara dedi arkadaş 7100 olunca 85tl olur dedi bende tamam dedim
efe hondaya gelince onunla baya bir sorun yaşadık dahada yaşayacağız gibi duruyor.ilk aldığımda arka dişlide sorun vardı değiştirdik dediler ama bugun diğer servis ekranda değişimin yazmadığını sölediler bakalım konuyu honda türkiyeye anlattım ne diyecekler
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Her iki yağı da kullanan arkadaşlar 10-30 yağ ile 10-40 yağ arasında fark hissettiniz mi?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
113
Kullanma ve bakım el kitabının 2. Sayfasında "Kullanım ömrü 10 yıldır" diye bir yazıyı daha önce gören ve şaşıran oldu mu? Ben ilk miyim :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Valla Efede sorun yaşamadım ama Fiyatta sorun yaşadım. Bi dahaksıne Boraya qiderim artık napalım.
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
enis çekilen resmı koysana :) şans kaza karsılaşmamız bide arkadasımın kardeşi cıkman benı cok şaşırttı ya :)

fotoğrafı koyamadım nerden koyacağımı bulamadım :/ bugün karabükte yana yakıla gaz yağı aradım haber saldım 4 bir yana bakkalda buldum :D aldım hemen temizledim zincirimi mazot daha iyi temizliyor ama gaz yağı sıktıktan sonra süngerle de silince tertemiz oluyor çamurluğu vidalarından çıkardım daha rahat oldu. Bu sayede çamurluk ve onun kapattığı yerdeki pislikleri de temizleme imkanım oldu gaz yağının kurumasını bekliyorum yağlamayı yarın yaparım artık.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
fotoğrafı koyamadım nerden koyacağımı bulamadım :/ bugün karabükte yana yakıla gaz yağı aradım haber saldım 4 bir yana bakkalda buldum :D aldım hemen temizledim zincirimi mazot daha iyi temizliyor ama gaz yağı sıktıktan sonra süngerle de silince tertemiz oluyor çamurluğu vidalarından çıkardım daha rahat oldu. Bu sayede çamurluk ve onun kapattığı yerdeki pislikleri de temizleme imkanım oldu gaz yağının kurumasını bekliyorum yağlamayı yarın yaparım artık.

Dün erken haber verseydın bende gelirdim yanına. evet Bakkallarda satılıyo gaz yağı genelde itfaiyenın ordakı bakkalda buluyo:) 1 lt 5 tl mi ne idi en son :) bende pazar sabahtan temizlerim zinciri. öğleden sonrada yağlarım. bu arada shellden benzın alma. motor mallaşıyo. ben aldım bin pişman oldum. motorun sesi de bi garip çıkmaya basladı benzıni alana kadar bişi yoktu. depoyu bitirmeye çalsııyo yapıstırıyom bitsin hemen diye. eski yerden almaya devam..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst