Eğer belden aşağınız değilde belirttiğiniz gibi sırtınızda rahatsızlık ağrılar oluyorsa kesinlikle oturuş pozisyonundandır. Motoru dizleriniz ile kavrayın (dizlerinizi sıkıp tutun) omuzlarınız düşük bir şekilde dirsekler yere paralel gelecek şekilde gidonu hafifce tutun (gidon sadece frenajda sıkıca tutulur motor düz giderken) bu şekilde kullanımda fizyolojik olarak bir rahatsızlığınız yoksa ağrı sızı olmaması gerekir. Tabi uzun yoldan kastınız binip 5 saat kımıldamadan gitmekse doğrudur. tavsiyem 1-1.30 saatte bir motordan inip ufakta olsa yürümekArkadaşlar uzun yolda cbr250'nin gidon ve oturuş pozisyonu yoruyor beni, hele artçıyla daha çok. Sırtımda rahatsızlık oluşuyor.
Araştırırken şöyle bir şey buldum: https://www.helibars.com/product/honda-cbr250r-replacement-handlebars
Böyle bir şey yaptıran ya da bilen var mı?
Bir de 1 seneyi geçkin kullanıcılara sorum; oturuş pozisyonundan oluşan rahatsızlığa vücut zamanla adapte oluyor mu ? Yani biraz sabret alışacaksın zaten gibi bir durum var mı ?
yazın su koyabilirsin ama kışın antifreze koyman şart kaç litre olduğunu servisine sorman lazım
Dostum bende kaskı değiştiricem yakın zamanda bende shark düşünüyorum eğer kafama tam olursa... Ancak s900c ne kadar agresif ve güzel gözüksede thermoplastic olması dezavantaj... o kadar para vereceğine benim gibi vision R veya speed R bakmanı önderirim özel dokuma fiber kasklar olduğu ve aralarındaki fiyat farkının çok az olması çok önemli bir olay...
arkadaşlar bizim motosikletin uzunluğu kaç cm. hangi ölçülerdeki brandalar uygun olur. branda önerebilecek biri var mı ?
Branda işi sıkıntı, bazılarının medium, bazıların small bedeni uyuyor. Etrafta kedi varsa sadece güneşten koruyacak ucuz birşey alsan yeter...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------
Euro düşünce motora double bubble cam alayım diyorum, rüzgardan yana bir faydası olur mu? Özellikle otobanda göğsüme çok rüzgar vuruyor, çok yoruyor...
MTS ya da TEX benim kullandığım small, 30TL'ye almıştım... Kuşlara, kedilere gönül rahatlığı ile siper ediyorum, çantası da var içine tepip depo üstü çantanın içine atıyorum... Her yere götürüyorum![]()
motomaxtan büyük boy almıştım ilk , aşırı dandik bişeydi, kediler yırttı, hudson deriden tam bizim motor boyutlarında başka bir branda aldım yaklaşık 9-10 ay önce , hala taş gibi duruyor, ayrıca alt tarafı komple lastikli motoru iyi sarıyor, motomaxınki tam işkenceymiş, dürüm gibi sarmam gerekiyordu motoru, hudson dan aldığımın markasını hatırlamıyorum şimdi ama buna benziyor http://www.hudsonderi.com/?urun-2071-Prohell-Branda.htmlarkadaşlar bizim motosikletin uzunluğu kaç cm. hangi ölçülerdeki brandalar uygun olur. branda önerebilecek biri var mı ?
Bugün motorumun arka jantına ypışan yağ lekelerini temizledim.Bunu yaparken tiner kullandım ve çok kolay bi işlem oldu.Acaba zinciri yağlamadanda tinerle temizleyip mi zincir yağını sıksam yoksa gazyağı mı kullanayım.Tinerin o-ringlere bi zararı var mıdır acaba bilgisi olan var mı arkadaşlar.Birde eyüp civarında gazyağı satan bi yer bilen var mı gerçi mekan farketmez cbr altımızda gider alırız![]()
http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?productId=ottex260&categoryId=20029256&sku=OTTEX260-L&gclid=CPTH4-GqtLgCFcpb3godbxwAKA seninki bundan mı ? link atabilir misin nerden aldıysan