Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
148
qc56t.jpg


Fakültemizin motorize ekibi :D
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
65
Arkadaşlar uzun yolda cbr250'nin gidon ve oturuş pozisyonu yoruyor beni, hele artçıyla daha çok. Sırtımda rahatsızlık oluşuyor.
Araştırırken şöyle bir şey buldum: https://www.helibars.com/product/honda-cbr250r-replacement-handlebars
Böyle bir şey yaptıran ya da bilen var mı?

Bir de 1 seneyi geçkin kullanıcılara sorum; oturuş pozisyonundan oluşan rahatsızlığa vücut zamanla adapte oluyor mu ? Yani biraz sabret alışacaksın zaten gibi bir durum var mı ?
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
arkadaşlar bizim motosikletin uzunluğu kaç cm. hangi ölçülerdeki brandalar uygun olur. branda önerebilecek biri var mı ?
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
192
Arkadaşlar uzun yolda cbr250'nin gidon ve oturuş pozisyonu yoruyor beni, hele artçıyla daha çok. Sırtımda rahatsızlık oluşuyor.
Araştırırken şöyle bir şey buldum: https://www.helibars.com/product/honda-cbr250r-replacement-handlebars
Böyle bir şey yaptıran ya da bilen var mı?

Bir de 1 seneyi geçkin kullanıcılara sorum; oturuş pozisyonundan oluşan rahatsızlığa vücut zamanla adapte oluyor mu ? Yani biraz sabret alışacaksın zaten gibi bir durum var mı ?
Eğer belden aşağınız değilde belirttiğiniz gibi sırtınızda rahatsızlık ağrılar oluyorsa kesinlikle oturuş pozisyonundandır. Motoru dizleriniz ile kavrayın (dizlerinizi sıkıp tutun) omuzlarınız düşük bir şekilde dirsekler yere paralel gelecek şekilde gidonu hafifce tutun (gidon sadece frenajda sıkıca tutulur motor düz giderken) bu şekilde kullanımda fizyolojik olarak bir rahatsızlığınız yoksa ağrı sızı olmaması gerekir. Tabi uzun yoldan kastınız binip 5 saat kımıldamadan gitmekse doğrudur. tavsiyem 1-1.30 saatte bir motordan inip ufakta olsa yürümek
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
52
Fiyat olarak 300-400 aralığından başlattığım kask arayışlarımı shark s900c ile birlikte 600 e çıkarmıştım.Sizin söylediğiniz speed r ve vision r modelleri ise 890-910 civarında.He 600 ü veren 900 ü de verir ama nasıl olsa 1-2 sene içerisinde değiştiririm mantığıyla daha fazla vermeyi de düşünmemiştim açıkçası.Yine de değerlendireceğim önerilerinizi.

Dostum bende kaskı değiştiricem yakın zamanda bende shark düşünüyorum eğer kafama tam olursa... Ancak s900c ne kadar agresif ve güzel gözüksede thermoplastic olması dezavantaj... o kadar para vereceğine benim gibi vision R veya speed R bakmanı önderirim özel dokuma fiber kasklar olduğu ve aralarındaki fiyat farkının çok az olması çok önemli bir olay...
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
arkadaşlar bizim motosikletin uzunluğu kaç cm. hangi ölçülerdeki brandalar uygun olur. branda önerebilecek biri var mı ?

Branda işi sıkıntı, bazılarının medium, bazıların small bedeni uyuyor. Etrafta kedi varsa sadece güneşten koruyacak ucuz birşey alsan yeter...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

Euro düşünce motora double bubble cam alayım diyorum, rüzgardan yana bir faydası olur mu? Özellikle otobanda göğsüme çok rüzgar vuruyor, çok yoruyor...
 
Katılım
26 Ocak 2013
Mesajlar
34
Bugün motorumun arka jantına ypışan yağ lekelerini temizledim.Bunu yaparken tiner kullandım ve çok kolay bi işlem oldu.Acaba zinciri yağlamadanda tinerle temizleyip mi zincir yağını sıksam yoksa gazyağı mı kullanayım.Tinerin o-ringlere bi zararı var mıdır acaba bilgisi olan var mı arkadaşlar.Birde eyüp civarında gazyağı satan bi yer bilen var mı gerçi mekan farketmez cbr altımızda gider alırız :D
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
Branda işi sıkıntı, bazılarının medium, bazıların small bedeni uyuyor. Etrafta kedi varsa sadece güneşten koruyacak ucuz birşey alsan yeter...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

Euro düşünce motora double bubble cam alayım diyorum, rüzgardan yana bir faydası olur mu? Özellikle otobanda göğsüme çok rüzgar vuruyor, çok yoruyor...

ben de kuş pisliği ve kediden uzak tutmak için istiyorum ucuz birşey bulamadım ölçü olarak da hepsiburada sitesinde brandalarda açıklama yok
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
MTS ya da TEX benim kullandığım small, 30TL'ye almıştım... Kuşlara, kedilere gönül rahatlığı ile siper ediyorum, çantası da var içine tepip depo üstü çantanın içine atıyorum... Her yere götürüyorum :)
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
MTS ya da TEX benim kullandığım small, 30TL'ye almıştım... Kuşlara, kedilere gönül rahatlığı ile siper ediyorum, çantası da var içine tepip depo üstü çantanın içine atıyorum... Her yere götürüyorum :)


http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?productId=ottex260&categoryId=20029256&sku=OTTEX260-L&gclid=CPTH4-GqtLgCFcpb3godbxwAKA seninki bundan mı ? link atabilir misin nerden aldıysan
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
held marka brandayı tek gecerım
su gecırmez sert plastık yırtılmaz
L beden cbr125'e tam uyuyordu
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Selamlar, geçenlerde Uçmakdere'ye gitmiştim. Yol denizi görene kadar berbat, ama sonrasındaki manzara görmeye değer gerçekten.


 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Arkadaslar direksiyon sinavina girdikten kac gun sonra ehliyet elimde olur ? Ne kadar surer islemler
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Cümleten Selamın Aleyküm. Herkese hayırlı ramazanlar dilerim.

Arkadaşlar bu motoru İstanbul'da test edebileceğim bir yer varmıdır?
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
arkadaşlar bizim motosikletin uzunluğu kaç cm. hangi ölçülerdeki brandalar uygun olur. branda önerebilecek biri var mı ?
motomaxtan büyük boy almıştım ilk , aşırı dandik bişeydi, kediler yırttı, hudson deriden tam bizim motor boyutlarında başka bir branda aldım yaklaşık 9-10 ay önce , hala taş gibi duruyor, ayrıca alt tarafı komple lastikli motoru iyi sarıyor, motomaxınki tam işkenceymiş, dürüm gibi sarmam gerekiyordu motoru, hudson dan aldığımın markasını hatırlamıyorum şimdi ama buna benziyor http://www.hudsonderi.com/?urun-2071-Prohell-Branda.html
zaten şirinevler hudson daki arkadaşa motor markanı söyleyince direkt çıkarıp tam motoruna göre brandayı veriyor, sen İstanbul da değilsin anladığım kadarıyla ama şirinevler hudson deriyi arayıp bir sor istersen, benim motor bütün kışı bahsettiğim brandayla geçirdi, sorun yok.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Castrol 10 40 yağ aldım 500 km oldu yarın değiştirceğim bakalım castrol fark ettirecekmi . Kullanan varmı ?
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
65
Bugün motorumun arka jantına ypışan yağ lekelerini temizledim.Bunu yaparken tiner kullandım ve çok kolay bi işlem oldu.Acaba zinciri yağlamadanda tinerle temizleyip mi zincir yağını sıksam yoksa gazyağı mı kullanayım.Tinerin o-ringlere bi zararı var mıdır acaba bilgisi olan var mı arkadaşlar.Birde eyüp civarında gazyağı satan bi yer bilen var mı gerçi mekan farketmez cbr altımızda gider alırız :D

Tiner, benzin gibi uçucu solventleri kesinlikle kullanmayın diyorlar her yerde, oringleri haşat ediyormuş. Gaz yağı ya da zincir temizleme spreyleriyle temizlenebilir.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Bu branda nasil arkadaslar ?

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-racing-motosiklet-brandasi-1-sinif-kargo-bizden-79-tl-131321839/detay/
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?productId=ottex260&categoryId=20029256&sku=OTTEX260-L&gclid=CPTH4-GqtLgCFcpb3godbxwAKA seninki bundan mı ? link atabilir misin nerden aldıysan

Bu olabilir çok benziyor, ben feyizoğlundan ya da hudson deriden almıştım. Bu 4. Brandam çok net hatırlamıyorum o yüzden :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst