Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
izmir noldu abi tire fikri? :jocolor: kimse yazmamış bişey :pr: gidelim işte güzel güzel haftasonu, yaptıralım egsozlarımızı bi tire kebabı yer döneriz
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
herkese merhaba ..2012 model 5000 km de cbr m ile bende aranızdayım..


qgs40.jpg


qgs54.jpg


qgs66.jpg
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
herkes öle diyor ama eşimsürekli artçım oluyor onun için koymak zorundaydım..
ama tek kullanımda genelde cıkartıyoerum..
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Uygun fiyatlı, şık ve görüşü etkilemeyecek ayna tavsiyesi verebilir misiniz?
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Alacağımdan değil tabi kide merak ettim neden olduğunu. biraz daha açıklayıcı olabilirmisin?

motor hakkında bilgim yok..şahıs için diyorum..adama insanca bir soru sordum ve küfürle karşılık verince öyle birisinden motosiklet alınmayacağını düşündüm ve cbr250 düşünen arkadaşlarımı da uyarmak istedim..
 
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
5
Sahibinden.com a bakiyorumda yaz sezonu olmasina ragmen cok dusuk kilometrede bile 7000 tl ye bulmak mumkun acaba sikintili makinalarmi yoksa piyasasimi boyle
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
Dün erken haber verseydın bende gelirdim yanına. evet Bakkallarda satılıyo gaz yağı genelde itfaiyenın ordakı bakkalda buluyo:) 1 lt 5 tl mi ne idi en son :) bende pazar sabahtan temizlerim zinciri. öğleden sonrada yağlarım. bu arada shellden benzın alma. motor mallaşıyo. ben aldım bin pişman oldum. motorun sesi de bi garip çıkmaya basladı benzıni alana kadar bişi yoktu. depoyu bitirmeye çalsııyo yapıstırıyom bitsin hemen diye. eski yerden almaya devam..

evet itfaiyenin oradan buldum :) küçük su şişesi 3,75lira benzini opetten alıyorum ben shellin mazotu iyidir ;))

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------

enis çekilen resmı koysana :) şans kaza karsılaşmamız bide arkadasımın kardeşi cıkman benı cok şaşırttı ya :)



qhhqn.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
62
arkadaşlar geçen günlerde biri motorun durdugu yerde yağ akıttığından bahsetmişti. neydi o sorun? şimdi benimkinden de böyle koyu kıvamlı bi yağ akıyor ve yan sehpa üzerinden yere dökülüyor. o sorunu hatırlayan var mı? önemli bişey midir?

birşey daha, zinciri motul racing chain lube ile düzenli olarak yağlamama rağmen hangi servise götürdüysem bu zincir kuru dedi. Haklılar aslında kullanırken ben de farkediyorum. siz hangi zincir yağını önerirsiniz? motul dısında hepsi iyidir bence
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
arkadaşlar geçen günlerde biri motorun durdugu yerde yağ akıttığından bahsetmişti. neydi o sorun? şimdi benimkinden de böyle koyu kıvamlı bi yağ akıyor ve yan sehpa üzerinden yere dökülüyor. o sorunu hatırlayan var mı? önemli bişey midir?

birşey daha, zinciri motul racing chain lube ile düzenli olarak yağlamama rağmen hangi servise götürdüysem bu zincir kuru dedi. Haklılar aslında kullanırken ben de farkediyorum. siz hangi zincir yağını önerirsiniz? motul dısında hepsi iyidir bence

bendede würth var. bendekide kuru gibi duruyo yaw. bı daha yağlayacam bakalım zıncırı benıde ayar etmeye basladı bu yağ konusu..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------

evet itfaiyenin oradan buldum :) küçük su şişesi 3,75lira benzini opetten alıyorum ben shellin mazotu iyidir ;))

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------





http://m1307.hizliresim.com/1c/m/qhhqn.jpg

resim harıka cıkmıs ;) enis aksamları napıyosun ? bu arada abin nerelerde buralarda mı ? 7 sene oldu onu görmeyeli facebooktan baktım ama bulamadım. özelden telefonunu yaazarsan aksamları filan görüşürüz. Hatta bu aksam Safranboluda Üniversite Öğretim görevlileri filan motosiklet grubu oturur sohbet edilir. istersen gidebiliriz.
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
arkadaşlar geçen günlerde biri motorun durdugu yerde yağ akıttığından bahsetmişti. neydi o sorun? şimdi benimkinden de böyle koyu kıvamlı bi yağ akıyor ve yan sehpa üzerinden yere dökülüyor. o sorunu hatırlayan var mı? önemli bişey midir?

birşey daha, zinciri motul racing chain lube ile düzenli olarak yağlamama rağmen hangi servise götürdüysem bu zincir kuru dedi. Haklılar aslında kullanırken ben de farkediyorum. siz hangi zincir yağını önerirsiniz? motul dısında hepsi iyidir bence

castrol racing yağ aldım ben yağlama çok iyi
arkadaşım motul kullanıyor yağ zift gibi oluyor bir zaman sonra onun zinciri öyle en azından ama ben 400km bindim şuan castrol ile hala elimi sürünce yağ akışkan ve fiyat motuldan ucuz ben 23tl ye aldım
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
arkadaşlar geçen günlerde biri motorun durdugu yerde yağ akıttığından bahsetmişti. neydi o sorun? şimdi benimkinden de böyle koyu kıvamlı bi yağ akıyor ve yan sehpa üzerinden yere dökülüyor. o sorunu hatırlayan var mı? önemli bişey midir?

birşey daha, zinciri motul racing chain lube ile düzenli olarak yağlamama rağmen hangi servise götürdüysem bu zincir kuru dedi. Haklılar aslında kullanırken ben de farkediyorum. siz hangi zincir yağını önerirsiniz? motul dısında hepsi iyidir bence
debriyaj milinin motora bağlandığı yerdeki keçeden kaçırmıştı bende iki kere keçeyi değiştirdiler anes te, gerçi anes için yan sanayi parça kullanıyor söylentileri var etrafta, aynı parçanın iki kez sorun çıkartması kuşkularımı arttırdı
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
debriyaj milinin motora bağlandığı yerdeki keçeden kaçırmıştı bende iki kere keçeyi değiştirdiler anes te, gerçi anes için yan sanayi parça kullanıyor söylentileri var etrafta, aynı parçanın iki kez sorun çıkartması kuşkularımı arttırdı

bende iki kez keçe değiştirdim Çağatay Aneste yan sanayi değilde cbf150 nin keçesini kullanıyorlar dikkat edin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst