Selamlar herkese, CBR250R için yurt dışından aksesuar vs alışveriş yapabileceğim bildiğiniz güvenilir ve ucuz bir site var mı? (Çin, Hindistan Malezya vs kaynaklı olanilir)
Teşekkürler
2. el cbr250 düşünen arkadaşlar için aşağıdaki motordan uzak durmalarını tavsiye ederim..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acill-satilik-cbr-250-r-131451767/detay/
herkese merhaba ..2012 model 5000 km de cbr m ile bende aranızdayım..
http://l1307.hizliresim.com/1c/l/qgs40.jpg
http://t1307.hizliresim.com/1c/l/qgs54.jpg
http://l1307.hizliresim.com/1c/l/qgs66.jpg
herkese merhaba ..2012 model 5000 km de cbr m ile bende aranızdayım..
http://l1307.hizliresim.com/1c/l/qgs40.jpg
http://t1307.hizliresim.com/1c/l/qgs54.jpg
http://l1307.hizliresim.com/1c/l/qgs66.jpg
Alacağımdan değil tabi kide merak ettim neden olduğunu. biraz daha açıklayıcı olabilirmisin?
Dün erken haber verseydın bende gelirdim yanına. evet Bakkallarda satılıyo gaz yağı genelde itfaiyenın ordakı bakkalda buluyo1 lt 5 tl mi ne idi en son
bende pazar sabahtan temizlerim zinciri. öğleden sonrada yağlarım. bu arada shellden benzın alma. motor mallaşıyo. ben aldım bin pişman oldum. motorun sesi de bi garip çıkmaya basladı benzıni alana kadar bişi yoktu. depoyu bitirmeye çalsııyo yapıstırıyom bitsin hemen diye. eski yerden almaya devam..
enis çekilen resmı koysanaşans kaza karsılaşmamız bide arkadasımın kardeşi cıkman benı cok şaşırttı ya
![]()
arkadaşlar geçen günlerde biri motorun durdugu yerde yağ akıttığından bahsetmişti. neydi o sorun? şimdi benimkinden de böyle koyu kıvamlı bi yağ akıyor ve yan sehpa üzerinden yere dökülüyor. o sorunu hatırlayan var mı? önemli bişey midir?
birşey daha, zinciri motul racing chain lube ile düzenli olarak yağlamama rağmen hangi servise götürdüysem bu zincir kuru dedi. Haklılar aslında kullanırken ben de farkediyorum. siz hangi zincir yağını önerirsiniz? motul dısında hepsi iyidir bence
evet itfaiyenin oradan buldumküçük su şişesi 3,75lira benzini opetten alıyorum ben shellin mazotu iyidir
)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------
http://m1307.hizliresim.com/1c/m/qhhqn.jpg
arkadaşlar geçen günlerde biri motorun durdugu yerde yağ akıttığından bahsetmişti. neydi o sorun? şimdi benimkinden de böyle koyu kıvamlı bi yağ akıyor ve yan sehpa üzerinden yere dökülüyor. o sorunu hatırlayan var mı? önemli bişey midir?
birşey daha, zinciri motul racing chain lube ile düzenli olarak yağlamama rağmen hangi servise götürdüysem bu zincir kuru dedi. Haklılar aslında kullanırken ben de farkediyorum. siz hangi zincir yağını önerirsiniz? motul dısında hepsi iyidir bence
debriyaj milinin motora bağlandığı yerdeki keçeden kaçırmıştı bende iki kere keçeyi değiştirdiler anes te, gerçi anes için yan sanayi parça kullanıyor söylentileri var etrafta, aynı parçanın iki kez sorun çıkartması kuşkularımı arttırdıarkadaşlar geçen günlerde biri motorun durdugu yerde yağ akıttığından bahsetmişti. neydi o sorun? şimdi benimkinden de böyle koyu kıvamlı bi yağ akıyor ve yan sehpa üzerinden yere dökülüyor. o sorunu hatırlayan var mı? önemli bişey midir?
birşey daha, zinciri motul racing chain lube ile düzenli olarak yağlamama rağmen hangi servise götürdüysem bu zincir kuru dedi. Haklılar aslında kullanırken ben de farkediyorum. siz hangi zincir yağını önerirsiniz? motul dısında hepsi iyidir bence
debriyaj milinin motora bağlandığı yerdeki keçeden kaçırmıştı bende iki kere keçeyi değiştirdiler anes te, gerçi anes için yan sanayi parça kullanıyor söylentileri var etrafta, aynı parçanın iki kez sorun çıkartması kuşkularımı arttırdı
bende iki kez keçe değiştirdim Çağatay Aneste yan sanayi değilde cbf150 nin keçesini kullanıyorlar dikkat edin.
evet itfaiyenin oradan buldumküçük su şişesi 3,75lira benzini opetten alıyorum ben shellin mazotu iyidir
)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------
http://m1307.hizliresim.com/1c/m/qhhqn.jpg