Bugün 5400Km deki motorumu (3000Km de aldım) ilk kez bakıma götürdüm. D&B Honda Umranıyeye gittiğimde 6000Km bakımı yapılsın dedim ve sağ olsunlar güzel ilgilendiler;
Yağ Filtresi: 15.31
Hava Filtresi: 17.32
End. Temizleyici: 8.47
Pul: 1.00
Ipone 10w40 1.6lt: 33.89
6000Km Bakım İşçiliği 1.4Sa 42.00
Toplam 139.23TL ödedim bu fiyatın içinde 1 parça pasta cilası, zincir germesi, zincir temizliği ve yağlanması, fren manetinin düzeltilmesi eğilmişti benden önceki sahibi sağ olsun ısıtıp düzelttiler yeni almaya gerek yok dediler ve ön düzen ayarı yaptılar gidonum çok sıkıymış. Sağ olsun İsmail Ustaydı galiba genç bir arkadaş çok ilgilendi.
Sonuç olarak 2400Km dir motor kullanmıyormusum resmen motorum sessizleşti güzelleşti