Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2013
Mesajlar
45
Daha önce egsoz ve eksoz koruyucuyu boyama çalışmalarım oldu. Şimdi jantlara taktım. Onları da siyaha boyamayı düşünüyorum 2013 modeller gibi.

Kendimiz nasıl yaparız. Aranızda daha önce deneyen oldu mu. Sonuçtan memnunmu ?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Sabah 06:30 Karabük İstikametinden Bartın İstikametine 3 motosiklet Yola Çıkıyoruz. Benzinlikte Son Hava Kontorlünü Yapıyoruz. GT250R(Ferhat), CBR125R(Selami),CBR250R(BEN)


Burası Bartına Giderken Ahmet Usta geçidi RAKIM tavan :) Soldakide benim:)


Burada Bartında Bizi bekleyen Numan kardeşimizde bize katılıyor. Ramzey QM250 motosikleti ile. 4lüyoruz.


Denize Gireceğimiz Yeri ayarlıyoruz. Ve Canavarları Buraya Park ediyoruz.


:) hemen arkadasından bi fotomu atayım. En solda CBR125R sahibi Selami. Yanında GTR250R sahibi Ferhat ve en sağdakide benim:)


İlk gittiğimiz yer olan MUGADA dan sonra Bartın-Amasraya geçiyoruz. Orada bu forumda Bulunan değerli arkadaslarım Doğan İle bulusmayı planlıyorum. ve tabiki onun değerli arkadasları ilede. Amasrada ki ilk resim QM250 sahibi Numan kare iiçine girmeyi başarmıs :)


Deniz Keyfinin ardından Sitemizden Olan Doğanla Bulusma yerini ayarlıyor ve bulsuuyoruz.


Tam belli Olmasada 8 tane motosiklet olduk burada:) Bizden Hariç CBR250R - YAMAHA YZF125R - CBR125R ve Honda Fizy bize katılıyor. Bu arada Doğan arkadasımızıda biz gelmeden 1 kaç qün önce araba çaptığı için biraz hasarlı idi ama bizimle idi:)


Burada Hava profilli bi resim çekemedık ama müthiş bi resim oldu..


Amasrada Ağlayan ağaç denen bi tepe. Süper Manzarası var. Hemen Yakaladık Buyrun:)


qözlüklü Olan sitemizin değerli üyesi doğan katkısı cok oldu saolsun.


daha cok resim var ama burada ayrılık vakti geldi. ve Son resimleri çektik. Aslında bu bir gezi değil. bu qünü birlik denize girme amaçlı 130 kmlik bi yoldu :) CBR250 forumunda olma sebebıde yeterince CBR olması idi Şİmdi son resimler geliyor:)







 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
65
Arkadaslar cbr 250 icin gidon yukseltme islemi yapan var mi? Ya da aparati nereden satin alabiliriz bilen var mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

cbr nin 2012 ve 2013 modellerinde abs var mı ?

Yurt disinda basindan beri varda, buraya getirmiyorlar 2013te de gelmedi abs' li model..
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Beyler, piyasa da bu mantıkla tutunan bir telefon tutucu gördünüz mü hiç???

a08f9c57.jpg
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler, piyasa da bu mantıkla tutunan bir telefon tutucu gördünüz mü hiç???

http://i1069.photobucket.com/albums/u463/lowcard2/a08f9c57.jpg
Aynısını kullanıyorum. Ama iphone tutucu yerine x-grip var. Ne kadar zamandır olduğunu da unuttum ama hiç sorunsuz.

Niye öyle dedin ki... Telefon bizim motorun başka neresine bağlanacak? Birisi almıştı bundan ben hatırlar gibiyim de bulamadım hangi sayfadaydı. GoPro kamera bağlamıştı bi de :D
O benim işte :p.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
dün arkadaşımın cbr ı denedim. benimki ile aynı hissi verdi titreme vs. normal bu kadar titreme tek silindir ss motor için. aşırı derecede konfor arayanlar touring bakmalı ss değil.
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
192
Hafta sonu honda güvenli sürüş 1 eğitimi alacağım fakat saçmalığa bakınki kendi motorum ile eğitime katılamazmışım illaki verdikleri cbf150 yi kullanmak gerekiyormuş. Şimdi ben o kukaların arasından cbf150 ile geçeceğim sonra yolda cbr250 süreceğim açıkcası bana çok saçma geldi. Kendi motorumun karakteristiğini daha iyi öğreneyim diye eğitime yazıldım böyle olduğunu bilsem kesin iptal ederdim...
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
hani motorum farklı bir marka olsa anlarım piste almak istemezler farklı bir marka falan ama hondanın kendi motoru ile hondanın düzenlediği eğitime girememek çok ilginç geldi bana...

diger kurlarda olabilirmi (gs 2,3 vs) adaptasyon egitimi ? Sonucta ilk egitim oldugu icin motorun hacmi kucuk olmali cunku bu egitime katilan bir cok kisi motora yeni basliyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst