

















cbr nin 2012 ve 2013 modellerinde abs var mı ?
Beyler, piyasa da bu mantıkla tutunan bir telefon tutucu gördünüz mü hiç???
http://i1069.photobucket.com/albums/u463/lowcard2/a08f9c57.jpg
çok dittiri b0ktan bi mantıkmıs![]()
Aynısını kullanıyorum. Ama iphone tutucu yerine x-grip var. Ne kadar zamandır olduğunu da unuttum ama hiç sorunsuz.Beyler, piyasa da bu mantıkla tutunan bir telefon tutucu gördünüz mü hiç???
http://i1069.photobucket.com/albums/u463/lowcard2/a08f9c57.jpg
O benim işteNiye öyle dedin ki... Telefon bizim motorun başka neresine bağlanacak? Birisi almıştı bundan ben hatırlar gibiyim de bulamadım hangi sayfadaydı. GoPro kamera bağlamıştı bi de![]()
güzel video ama radara yakalanmış olabilirsin1:07
Polisi geç farkettim. Kısmet artık.![]()
Müzikler çok güzelmiş. Hangi tarz bu vocal trance gibi?
Videodaki şarkıları yazabilir misin :cat:
hani motorum farklı bir marka olsa anlarım piste almak istemezler farklı bir marka falan ama hondanın kendi motoru ile hondanın düzenlediği eğitime girememek çok ilginç geldi bana...Adaptasyon egitimi yokmu ? Cok anlamsiz
hani motorum farklı bir marka olsa anlarım piste almak istemezler farklı bir marka falan ama hondanın kendi motoru ile hondanın düzenlediği eğitime girememek çok ilginç geldi bana...
bilmiyorum fakat 2. 3. eğitimleri hondadan almayacağımı iyi biliyorumdiger kurlarda olabilirmi (gs 2,3 vs) adaptasyon egitimi ? Sonucta ilk egitim oldugu icin motorun hacmi kucuk olmali cunku bu egitime katilan bir cok kisi motora yeni basliyor