Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Gezmiş kadar olduk, sağol :)
Ben bu sene iyice bir tecrübeleneyim cbr'm ile, seneye Temmuz-Ağustos festivallerine elimden geldiğince katılacağım...
seneye temmuz ayında festival olmaz ramazandan dolayı..bu yılki gibi haziran ve ağustos ayında yoğunlaşırlar..
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
192
Bugün 5400Km deki motorumu (3000Km de aldım) ilk kez bakıma götürdüm. D&B Honda Umranıyeye gittiğimde 6000Km bakımı yapılsın dedim ve sağ olsunlar güzel ilgilendiler;

Yağ Filtresi: 15.31
Hava Filtresi: 17.32
End. Temizleyici: 8.47
Pul: 1.00
Ipone 10w40 1.6lt: 33.89
6000Km Bakım İşçiliği 1.4Sa 42.00

Toplam 139.23TL ödedim bu fiyatın içinde 1 parça pasta cilası, zincir germesi, zincir temizliği ve yağlanması, fren manetinin düzeltilmesi eğilmişti benden önceki sahibi sağ olsun ısıtıp düzelttiler yeni almaya gerek yok dediler ve ön düzen ayarı yaptılar gidonum çok sıkıymış. Sağ olsun İsmail Ustaydı galiba genç bir arkadaş çok ilgilendi.

Sonuç olarak 2400Km dir motor kullanmıyormusum resmen motorum sessizleşti güzelleşti :)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Bugün 5400Km deki motorumu (3000Km de aldım) ilk kez bakıma götürdüm. D&B Honda Umranıyeye gittiğimde 6000Km bakımı yapılsın dedim ve sağ olsunlar güzel ilgilendiler;

Yağ Filtresi: 15.31
Hava Filtresi: 17.32
End. Temizleyici: 8.47
Pul: 1.00
Ipone 10w40 1.6lt: 33.89
6000Km Bakım İşçiliği 1.4Sa 42.00

Toplam 139.23TL ödedim bu fiyatın içinde 1 parça pasta cilası, zincir germesi, zincir temizliği ve yağlanması, fren manetinin düzeltilmesi eğilmişti benden önceki sahibi sağ olsun ısıtıp düzelttiler yeni almaya gerek yok dediler ve ön düzen ayarı yaptılar gidonum çok sıkıymış. Sağ olsun İsmail Ustaydı galiba genç bir arkadaş çok ilgilendi.

Sonuç olarak 2400Km dir motor kullanmıyormusum resmen motorum sessizleşti güzelleşti :)

işçilik hariç, fiyatlar hiç fena değil.
 
Katılım
27 Ağu 2012
Mesajlar
37
arkadaşlar,
motosiklet için telefon tutucu kullanan veya önerebilecek olan var mı?

ebay'den baktım da hep boruya tutturmalılar var
bizim cbr 250lere takılabilyo mu bunlar?
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Beyler acil yardım, sol ön sinyal allaha emanet yerinde duruyor. Çok gevşek çekince 5mm filan ayrılıyo lastikten... Arka tarafına baktım sıkacak bişey yok sadece kablosu var ne yapayım ben bunu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------

Beyler acil yardım, sol ön sinyal allaha emanet yerinde duruyor. Çok gevşek çekince 5mm filan ayrılıyo lastikten... Arka tarafına baktım sıkacak bişey yok sadece kablosu var ne yapayım ben bunu?

Sorun çözüldü, sinyali alttan tutan vida düşmüş, sinyali kablosu taşıyormuş. Honda'da böyle dökülecekse napalım, motora da mı binmeyelim :(
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
Honda mototaldan 2013 sıfır km anahtar teslim sigorta, plaka vs ne kadar olur bu yakınlarda alan varmı?
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
11000 tl diyorlar hocam, gelmesini bekliyorum ben de, fiyat alirsan haber verir misin ?
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
1
Selamlar herkese, CBR250R için yurt dışından aksesuar vs alışveriş yapabileceğim bildiğiniz güvenilir ve ucuz bir site var mı? (Çin, Hindistan Malezya vs kaynaklı olanilir)
Teşekkürler
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Motorum 300km ye geldi . Yağ değişimi yapacağım . Önerdiğiniz yağ varmı ? Yağından memnun olan varsa yazabilirmi ? Bu sıcak havaya nasıl yağ konulur ? Birde garantiden çıkarmı kendim yapsam yağ değişimini bu km de ?
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Beyler acil yardım, sol ön sinyal allaha emanet yerinde duruyor. Çok gevşek çekince 5mm filan ayrılıyo lastikten... Arka tarafına baktım sıkacak bişey yok sadece kablosu var ne yapayım ben bunu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------



Sorun çözüldü, sinyali alttan tutan vida düşmüş, sinyali kablosu taşıyormuş. Honda'da böyle dökülecekse napalım, motora da mı binmeyelim :(


Benim de aynen ön sol sinyal oynuyor, ben de bir bakayım vida falan var mı diye. Teşekkürler.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
3000 yazıcaktın sanırım? 300 ise yapma sakın 1000 e kadar. rodaj bakımında değiştirecekler zaten
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Motorum 300km ye geldi . Yağ değişimi yapacağım . Önerdiğiniz yağ varmı ? Yağından memnun olan varsa yazabilirmi ? Bu sıcak havaya nasıl yağ konulur ? Birde garantiden çıkarmı kendim yapsam yağ değişimini bu km de ?

İlk bakım işçilik bedava olması lazım. Yağınızı alın, serviste bedavaya değiştirirler. Sağına soluna da bakarlar. Fakat 300 km erken daha 1000kmye kadar yolu var. Ama kendiniz yapmak istiyorsanız motoru sabitlemek için orta sehpa işlevi görecek birşey lazım.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Bu demir talaşlar zarar vermesin diye yapmak istiyorum ne olur ne olmaz . Marka olarak ne koymalıyım marka ve modeli ?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Bu demir talaşlar zarar vermesin diye yapmak istiyorum ne olur ne olmaz . Marka olarak ne koymalıyım marka ve modeli ?

İpone 10-40 koyacan. gayet güzel ben 1000 bakımda ipone koydurdum süper. ayrıca 1000 bakımına kadar bekle. Honda 1000 bakım dıyo 300 demıyo kafana göre iş yapma.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
İpone 10-40 koyacan. gayet güzel ben 1000 bakımda ipone koydurdum süper. ayrıca 1000 bakımına kadar bekle. Honda 1000 bakım dıyo 300 demıyo kafana göre iş yapma.

1000 km diyor fakat en fazla 1000 km diyor , daha önce yapmanın hiçbir zararı olmaz, oradaki demir talaşları en azından atıp yeni yağla sıkıntısız bir şekilde yağlamasını sağlayabilirim.
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Rodaj tamamlanmadan yağı değiştireceksin sonra o motor yine aşınmaya devam edecek yine demir talaşlar olacak. Bu sefer yağın ömrü daha var diye 1000km kullanmadığın talaşlarla 3000 km kullanacaksın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst