- Katılım
- 17 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,759
cbr 250 ye nekadar yag koyuluyor..
motorum şuan toplanıyor bi kaç güne aranızda olucam
motorum şuan toplanıyor bi kaç güne aranızda olucam
kamera da çok iyi..Selamlar, geçenlerde Uçmakdere'ye gitmiştim. Yol denizi görene kadar berbat, ama sonrasındaki manzara görmeye değer gerçekten.
http://www.youtube.com/watch?v=KfOqeepBvYA
http://www.youtube.com/watch?v=Vg9LyAhvtLw
kamera da çok iyi..
Selamlar, geçenlerde Uçmakdere'ye gitmiştim. Yol denizi görene kadar berbat, ama sonrasındaki manzara görmeye değer gerçekten.
http://www.youtube.com/watch?v=KfOqeepBvYA
http://www.youtube.com/watch?v=Vg9LyAhvtLw
1 hafta sonra alırsın ben şahsen sınavdan 1 hafta sonra aldımArkadaslar direksiyon sinavina girdikten kac gun sonra ehliyet elimde olur ? Ne kadar surer islemler
Bugün motorumun arka jantına ypışan yağ lekelerini temizledim.Bunu yaparken tiner kullandım ve çok kolay bi işlem oldu.Acaba zinciri yağlamadanda tinerle temizleyip mi zincir yağını sıksam yoksa gazyağı mı kullanayım.Tinerin o-ringlere bi zararı var mıdır acaba bilgisi olan var mı arkadaşlar.Birde eyüp civarında gazyağı satan bi yer bilen var mı gerçi mekan farketmez cbr altımızda gider alırız![]()
1.5 kutu motul koyuyorlar .cbr 250 ye nekadar yag koyuluyor..
motorum şuan toplanıyor bi kaç güne aranızda olucam
yarı yarıya koyman gerekiyor
temizleme yaparken tiner kullanmayın zarar veriyor
gaz yağı en güzeli
bende motorun 1000km bakımını yaptırdım 69 tl tuttu çok uygun fiyat geldi bana
yağ ne kullandınız? bende 1000 bakımda 90 tl tuttu yaw+ Ankarada Ben Efeye Yaptırmıstım siz kime yaptırdınız?
yağ ne kullandınız? bende 1000 bakımda 90 tl tuttu yaw+ Ankarada Ben Efeye Yaptırmıstım siz kime yaptırdınız?
yağ ne kullandınız? bende 1000 bakımda 90 tl tuttu yaw+ Ankarada Ben Efeye Yaptırmıstım siz kime yaptırdınız?
cbr 250 ye nekadar yag koyuluyor..
motorum şuan toplanıyor bi kaç güne aranızda olucam
Her iki yağı da kullanan arkadaşlar 10-30 yağ ile 10-40 yağ arasında fark hissettiniz mi?
enis çekilen resmı koysanaşans kaza karsılaşmamız bide arkadasımın kardeşi cıkman benı cok şaşırttı ya
![]()
fotoğrafı koyamadım nerden koyacağımı bulamadım :/ bugün karabükte yana yakıla gaz yağı aradım haber saldım 4 bir yana bakkalda buldumaldım hemen temizledim zincirimi mazot daha iyi temizliyor ama gaz yağı sıktıktan sonra süngerle de silince tertemiz oluyor çamurluğu vidalarından çıkardım daha rahat oldu. Bu sayede çamurluk ve onun kapattığı yerdeki pislikleri de temizleme imkanım oldu gaz yağının kurumasını bekliyorum yağlamayı yarın yaparım artık.