Lastiğe verilen paraya acımamak gerek uygun koşullar dahilinde, kaliteli bir kask ve kıyafet gibi, kalitesinden kaynaklanacak farkı yaşamamak gerekir. Yaşadığında zaten geç kalmış oluyorsun çoğu zaman. Bir hastane masrafı iki lastik arasındaki fark olur çoğu zaman

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
Eşim hamile ve o yola tek başına bensiz çıkamazsın diyor. Ben de gidemiyorum

Uçakla devam.
Bu arada Merkez Servis'te Uğur abi ile çok sohbetim olmadı ama, Soner ile bayağı konuştuk. İlk motoru bırakırken demiştim ki, kendi motorun gibi bak, çıkacak her türlü sorunu konuşalım. Motordan pek anlamıyorum ustası baksın yapsın işte diye. Motoru ilk servisten aldığımda sadece lastikler değişmiş ve manifold takılmış bakımı yapılmıştı. Tekrar gidip bıraktım performans düşüklüğü ve vibrasyon devam ediyor diye, karbüratör oturmamış dedi yaptı. Tamam dedi. Dün bir Kadıköy'e geçeyim dedim yine vibrasyon var ve sanki silindirdenmiş gibi olan sesde arada bir devam ediyor. Şimdi birazdan Soner'i arayacağım yine bakalım artık

Haberiniz olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------
Valla yol yalan oldu galiba, evde baskı kurmaya devam edeceğim ama bakalım ne sonuç çıkacak

Senin ev işleri nasıl gidiyor, hiç ses çıkmadı, yok mu ucundan tutabileceğimiz bir şey?