Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
selamlar ahali, hayırlı ramazanlar. umarım hepinizin keyfi sıhati yerindedir... Draggy üstadım seninle konuşmuştuk daha önce konuyu, eksoza yapışan branda için Turtle Wax önermiştin. Yeni bulabildim, aldım bir şişe de tam olarak lekelerin (ayakkabı izidir, brandadır) temizlenmesi için tam olarak nasıl uygulamam gerek cilayı? normalde arkasımda homojen bir tabaka halinde dairesel yaymak, puslu görünüme geçene kadar kurutup mikrofiberle parlatmak gerektiği yazıyor. fakat leke temizlemek için farklı bir uygulama biçimi var mıdır diye merak ediyorum. ayrıca kaportada da kullanabilirim sanırım di'mi? depo, çamurluk vesaire...
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Sağol waffenSS, aradım akşam ziyaret edeceğim. Yolun yakınsa akşam 17:30 gibi oradayım :)



Çok naz yapıyor, biraz eli yüzü kendine gelsin de öyle buluşalım :) Ramazan da geldi, artık iftar falan yaparız :)


saatler pek uymuyor işlerimde çok yogun bu aralar:S kusura bakma gelmek isterdim umarım hallolur sorunlar :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
selamlar ahali, hayırlı ramazanlar. umarım hepinizin keyfi sıhati yerindedir... Draggy üstadım seninle konuşmuştuk daha önce konuyu, eksoza yapışan branda için Turtle Wax önermiştin. Yeni bulabildim, aldım bir şişe de tam olarak lekelerin (ayakkabı izidir, brandadır) temizlenmesi için tam olarak nasıl uygulamam gerek cilayı? normalde arkasımda homojen bir tabaka halinde dairesel yaymak, puslu görünüme geçene kadar kurutup mikrofiberle parlatmak gerektiği yazıyor. fakat leke temizlemek için farklı bir uygulama biçimi var mıdır diye merak ediyorum. ayrıca kaportada da kullanabilirim sanırım di'mi? depo, çamurluk vesaire...

plastik olmayan tüm aksamda kullanabilirsin hocam, üstübü ile ovalaya ovalaya yapacaksın.
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
plastik olmayan tüm aksamda kullanabilirsin hocam, üstübü ile ovalaya ovalaya yapacaksın.

teşekkür ederim babacım. şurası, siz olmasanız mondial gibi kullanacam motoru :D arka ve ön çamurluk plastik sanırım. nihayetinde normal boyası var üzerinde yalnız. sıkıntı olur mu kullansam acaba?
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Merhaba beyler,

Kısmetse Side'ye tatile gideceğim. Malum yol 800 kilometre, şimdi soru şu;

450 küsür verip uçakla gidip dönmek mi, yoksa yakıt, zaman vs. şeyleri de dahil edip hesaba ilk uzun yol tecrübemi yaşamak mı? Önerileriniz nedir?

Bu arada bir çift Metzeler lastik, yeni yağ ve filtre, şaft bakımı, iki yeni emme manifoldu vs. bakımlarım da tamam. Herkese hayırlı ramazanlar...
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Merhaba beyler,

Kısmetse Side'ye tatile gideceğim. Malum yol 800 kilometre, şimdi soru şu;

450 küsür verip uçakla gidip dönmek mi, yoksa yakıt, zaman vs. şeyleri de dahil edip hesaba ilk uzun yol tecrübemi yaşamak mı? Önerileriniz nedir?

Bu arada bir çift Metzeler lastik, yeni yağ ve filtre, şaft bakımı, iki yeni emme manifoldu vs. bakımlarım da tamam. Herkese hayırlı ramazanlar...

Yapılır hocam yol, çokta zevkli oluyor :)

teşekkür ederim babacım. şurası, siz olmasanız mondial gibi kullanacam motoru :D arka ve ön çamurluk plastik sanırım. nihayetinde normal boyası var üzerinde yalnız. sıkıntı olur mu kullansam acaba?

çizebilir plastikleri, onun için ayrı ürünler var :)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Merhaba beyler,

Kısmetse Side'ye tatile gideceğim. Malum yol 800 kilometre, şimdi soru şu;

450 küsür verip uçakla gidip dönmek mi, yoksa yakıt, zaman vs. şeyleri de dahil edip hesaba ilk uzun yol tecrübemi yaşamak mı? Önerileriniz nedir?

Bu arada bir çift Metzeler lastik, yeni yağ ve filtre, şaft bakımı, iki yeni emme manifoldu vs. bakımlarım da tamam. Herkese hayırlı ramazanlar...

Selam arkadaşlar,hayırlı ramazanlar,

Yol güzel olur beee,Tek başınaysan bas git derim,Bende emme manifoldlarını cumartesi alabildim servisten ancak 2 ay önce çifti 150 tl olacak olan fiyata 300 tl istediler.Benim servisten böyle söylemediler dedim.Nakit 190 tl ye ikisini verebiliriz dediler ve aldım.Ustaya bıraktım.Bugun yarın bırakıcam motoru.Lastikler kaça patladı?İç lastik sibop filan takım değişiyor sanırım.İşçilik ayrıcamı alıyorlar?

Bu arada geçen sene Side deydim.Sahildeki yürüyüş parkı inanılmaz güzel.Ben çok beğendim..
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Selam arkadaşlar,hayırlı ramazanlar,

Yol güzel olur beee,Tek başınaysan bas git derim,Bende emme manifoldlarını cumartesi alabildim servisten ancak 2 ay önce çifti 150 tl olacak olan fiyata 300 tl istediler.Benim servisten böyle söylemediler dedim.Nakit 190 tl ye ikisini verebiliriz dediler ve aldım.Ustaya bıraktım.Bugun yarın bırakıcam motoru.Lastikler kaça patladı?İç lastik sibop filan takım değişiyor sanırım.İşçilik ayrıcamı alıyorlar?

Bu arada geçen sene Side deydim.Sahildeki yürüyüş parkı inanılmaz güzel.Ben çok beğendim..

Tek başıma giderim evet. Ben manifoldların tanesine 110'a alabildim. Lastikler 1000 liraya geldi, iç lastik ve siboplar kontrol edildi ama değişmeye gerek görmedi usta. Benim tüm işçilik vardı o yüzden lastik için tek başına değiştirmeye ne ister bilemiyorum :( 50 gibi bir şey olur herhalde.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Merhaba beyler,

Kısmetse Side'ye tatile gideceğim. Malum yol 800 kilometre, şimdi soru şu;

450 küsür verip uçakla gidip dönmek mi, yoksa yakıt, zaman vs. şeyleri de dahil edip hesaba ilk uzun yol tecrübemi yaşamak mı? Önerileriniz nedir?

Bu arada bir çift Metzeler lastik, yeni yağ ve filtre, şaft bakımı, iki yeni emme manifoldu vs. bakımlarım da tamam. Herkese hayırlı ramazanlar...


ben olsam makina ile yapıştırırım:)
hayırlı olsun bakımın iyi sürüşler:)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Lastikler çok pahalı maalesef.benimde değiştrmem lazım.Pirelli route 66 daha ucuz ama kailtesi farklıdır sanırım,
http://www.oponeo.com.tr/motosiklet-lastigi/pirelli-route-mt-66
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Lastikler çok pahalı maalesef.benimde değiştrmem lazım.Pirelli route 66 daha ucuz ama kailtesi farklıdır sanırım,
http://www.oponeo.com.tr/motosiklet-lastigi/pirelli-route-mt-66

Lastiğe verilen paraya acımamak gerek uygun koşullar dahilinde, kaliteli bir kask ve kıyafet gibi, kalitesinden kaynaklanacak farkı yaşamamak gerekir. Yaşadığında zaten geç kalmış oluyorsun çoğu zaman. Bir hastane masrafı iki lastik arasındaki fark olur çoğu zaman :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

ben olsam makina ile yapıştırırım:)
hayırlı olsun bakımın iyi sürüşler:)

Eşim hamile ve o yola tek başına bensiz çıkamazsın diyor. Ben de gidemiyorum :( Uçakla devam.

Bu arada Merkez Servis'te Uğur abi ile çok sohbetim olmadı ama, Soner ile bayağı konuştuk. İlk motoru bırakırken demiştim ki, kendi motorun gibi bak, çıkacak her türlü sorunu konuşalım. Motordan pek anlamıyorum ustası baksın yapsın işte diye. Motoru ilk servisten aldığımda sadece lastikler değişmiş ve manifold takılmış bakımı yapılmıştı. Tekrar gidip bıraktım performans düşüklüğü ve vibrasyon devam ediyor diye, karbüratör oturmamış dedi yaptı. Tamam dedi. Dün bir Kadıköy'e geçeyim dedim yine vibrasyon var ve sanki silindirdenmiş gibi olan sesde arada bir devam ediyor. Şimdi birazdan Soner'i arayacağım yine bakalım artık :) Haberiniz olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------

Yapılır hocam yol, çokta zevkli oluyor :)

Valla yol yalan oldu galiba, evde baskı kurmaya devam edeceğim ama bakalım ne sonuç çıkacak :) Senin ev işleri nasıl gidiyor, hiç ses çıkmadı, yok mu ucundan tutabileceğimiz bir şey?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
İçini yaptırıyorum hocam, uzun hikaye zorladı beni biraz :)

Lastik için route 66 iyidir candır, yumuşak lastiktir.. Ama artık üretilmiyor diye kötü bir haber duydum :(
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Lastiğe verilen paraya acımamak gerek uygun koşullar dahilinde, kaliteli bir kask ve kıyafet gibi, kalitesinden kaynaklanacak farkı yaşamamak gerekir. Yaşadığında zaten geç kalmış oluyorsun çoğu zaman. Bir hastane masrafı iki lastik arasındaki fark olur çoğu zaman :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------



Eşim hamile ve o yola tek başına bensiz çıkamazsın diyor. Ben de gidemiyorum :( Uçakla devam.

Bu arada Merkez Servis'te Uğur abi ile çok sohbetim olmadı ama, Soner ile bayağı konuştuk. İlk motoru bırakırken demiştim ki, kendi motorun gibi bak, çıkacak her türlü sorunu konuşalım. Motordan pek anlamıyorum ustası baksın yapsın işte diye. Motoru ilk servisten aldığımda sadece lastikler değişmiş ve manifold takılmış bakımı yapılmıştı. Tekrar gidip bıraktım performans düşüklüğü ve vibrasyon devam ediyor diye, karbüratör oturmamış dedi yaptı. Tamam dedi. Dün bir Kadıköy'e geçeyim dedim yine vibrasyon var ve sanki silindirdenmiş gibi olan sesde arada bir devam ediyor. Şimdi birazdan Soner'i arayacağım yine bakalım artık :) Haberiniz olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------



Valla yol yalan oldu galiba, evde baskı kurmaya devam edeceğim ama bakalım ne sonuç çıkacak :) Senin ev işleri nasıl gidiyor, hiç ses çıkmadı, yok mu ucundan tutabileceğimiz bir şey?

ugur abi patron ya:) acayip agırdır ama makul adamdır soner ilgilidir sorun yapmaz ben anlamadım vibrasyonu ama bu makinalar zaten az az vibrasyon yapar hafta sonu bi ara takılalım beyler olmaz mı ?
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Benimki başka bir boyutta :) Valla uyar bana da :) Bir iftar da olur öğleden sonra da.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
hafta sonu istenilen yerde buluşabiliriz avrupa yakasında olursa daha iyi olur ögleden sonra bana uyar laflar muabbet ederiz hadi kimler var katılım lütfen...
Not:buluşma noktası istenilirse ortaköy iskelesi olabilir...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
arkadaşlar bu motosikletten almayı dusunuyorum fakat sormak istediğim otobanda zorlamadan yapabileceği en yüksek km. nedir örneğin çin li motorlarda ideal hız 70km. üstü hızlarda vibrasyon dengesizlikler başgösteriyor bu motosikletde kendimi güvende hissederek azami düz yolda kaç km. ile gidebilirim
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Uyardı :( Bugün Merkez Servis görüşmesi sonucu arka silindirimde sıkıntı var ve motor inecek :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst