Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
üstat önerin için cok tesekkur ederim. biz 3 arkadas takılıyoruz. yola cıktıkmı 1000-1500-2000 km hep uzun yol. bir kere yolda kaldım. totoyuda honda' koltuğuna alıstırdık yolda kalmadıkya ondan doğal olarak korkar oldum. sym nin 250 liklerinede cok baktım 7500 lıra onlara vereceğime 1500 daha veririm yamaha alırım fikrine kapıldım

x-city al o zaman alanlar çok memnun.ekonomin iyiyse absli x-max al
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
bir abimde xmax var. uzun yolda birlikte sürdük. süper ötesi bi makina gercekten. biz 110-115 le yırtınarak kamyon sollamaya cıktığımızda adam yanımızdan 150-155 kmh ile rahatlıkla gecıyor. su sogutmalı oldugundan uzun yolda yorulmuyor da makına
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
2004 model sym joyrıde. 40 bın km kullandım sattıgım arkadasta yaklasık 25bın lullandı onun sattıgı arkadas hala kullanıyor . Sorunsuzluk performans ve rahatlık acısından daha ıyısını gormedım yıne onu alıcam sanırım :) Kalıte olarak cınlılerı bı yanna honda ıle yarısır .
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
18
arkadaslar uzun yol deneyimi olan varmı bu motorla ? su sogutmalı olması azcık cezbetti. son hızı nedir ?
son surat 112 kmh demişsiniz. artçılı 100km.. uzun yol için düşünüyorum bu motoru 100kmh kac bin devir de ? 90-100 ile gaz kesmeden 50-70 km yol alınırmı ? cok zorlanırmı motor ? cbf 150 kullanıyorum karsılastırmak ıcın soruyorum.

uzun yolda performansı güzel.yalnız rüzgardan çık etkileniyor.uzun cam takılırsa belki faydası olur.ama oda hız ve yakıtı etkileyecektir.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
İstanbul'da hiçbir bayiide sıfır PCX bulamadık arkadaşlar.
Bildiğiniz bir yer var mı?
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Beyler honda servisinde ilginç kilometrede motor sahipleri vardı...

2011 28.000 km yol yapmış 50 yaşlarında bir abi vardı. satıp sıfır esp'li PCX alıcam dedi.

2012 25.000 km yapmış DC700 İntegra vardı. Oda satıp sıfır 2013 alma niyetindeydi:) Yalnız yan grenaj 1350 tl çift kavramalı debriyaj seti 2500 tl imiş:)

Bu Pcx te aynı dizaynda 250 lik kardeş gelse artık yahu. Veya ebatlar joyride200 gibi daha kalıplı olup 16 hp olaymış keske. Benim anladığım kadarıyla PCX satmaya da kıyılamıyor ama tek motor olarak biraz yetersiz kalıp ikilem yapıyor biraz
 
Katılım
16 Haz 2013
Mesajlar
13
Ya millet Pcx için stepboard ve egsoz koruma gibi ürünleri nereden bulabiliriz?
 
Katılım
28 Nis 2013
Mesajlar
3
Merhabalar,

Dün 3 hafta öncesinden siparişini verdiğim pcx'im geldi. motorumu 6200tl peşin anahtar teslim olarak alıyorum. Hafta başında işlemleri bitmiş olur. KONŞUK MOTOR İstanbul(Anadolu Yakası) / Maltepe
Tugay Yolu Caddesi No:55 Cevizli - MALTEPE
0216 441 29 29
0216 352 13 89
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
9
Bu Pcx te aynı dizaynda 250 lik kardeş gelse artık yahu. Veya ebatlar joyride200 gibi daha kalıplı olup 16 hp olaymış keske. Benim anladığım kadarıyla PCX satmaya da kıyılamıyor ama tek motor olarak biraz yetersiz kalıp ikilem yapıyor biraz

Aynen öle :) 2012 aralık başı ilk motorumu (pcx) aldım. Bandırmada okuyorum ufak bir yer çok rahat motor ama şehirler arası yola çıkınca 110 olan max hız yetmiyor öküz otobüs ve kamyon şoförlerini sollayamıyorum sol şerit bomboşken bile. 5500 de şu an kız arkadaşımı sınava balıkesire getirdim yoldada motorun ufaklığı biraz çektirdi :) 200 lük bile olsa yeter.

Birde arkadaşlar iphone 4 için su geçirmez tutucu kullanan varmı ve araç şarjı için çakmak girişini nereye taktırmak mantıklı olur? Torpidoya taktırmayı düşünmüştüm fakat kablo dışarı çıkarırken sıkışır diye düşümdüm
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
Aynen öle :) 2012 aralık başı ilk motorumu (pcx) aldım. Bandırmada okuyorum ufak bir yer çok rahat motor ama şehirler arası yola çıkınca 110 olan max hız yetmiyor öküz otobüs ve kamyon şoförlerini sollayamıyorum sol şerit bomboşken bile. 5500 de şu an kız arkadaşımı sınava balıkesire getirdim yoldada motorun ufaklığı biraz çektirdi :) 200 lük bile olsa yeter.

Birde arkadaşlar iphone 4 için su geçirmez tutucu kullanan varmı ve araç şarjı için çakmak girişini nereye taktırmak mantıklı olur? Torpidoya taktırmayı düşünmüştüm fakat kablo dışarı çıkarırken sıkışır diye düşümdüm

img_5920.jpg

img_5775.jpg

pcx değil ama ;

Fizy'de ben deldirip yaptım. Yağmurda vs'dede etkilenmiyor.
Resimdeki anahtarın yanındaki 12V yazılı plastik kapağı ,
diğer fotoğraftada Kameranın bağlı olduğu yeri görüyorsunuz.

Çinde: Buradan almıştım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Arkadaşlar şu sıralar pcx alan var mı ?

Sormadığımız bayi kalmadı kırmızı renk sıfır pcx bulamadık Kocaeli ve çevre illerde.

Telefon numarası verdik hala arayacaklar. Ne biçim iştir anlamadım :silent:

Yeni alan varsa bayii adı verirse cok makbule gecer,belki gozden kacırmısımdır...
 
Katılım
2 Ara 2009
Mesajlar
34
selamlar...yaklaşık 15bin km lik enduro ve naked motorlar tecrübesi(acemiliği) sonrasında dünyamı değiştiren bir kızım oldu ve ben bir süre kocaman motorlarla uzun turlar atamayacağıma kanaat getirdim. e motorsuz da yaşanmaz bari işe motorla gidip geleyim hevesimi alayım dedim. pcx ise ilk baktığım motordu. beyazı için ölüp biterken siyahını gördüm ve (bence) bu aletin rengi budur deyip gemiyi beklemeye koyuldum. parasını yatırıp motorunu bekleyenler aldıktan sonra bir kırmızı bir de siyah kalmıştı ve dün itibarıyla motoruma kavuştum. ilk kez otomatik bir motor kullanıyorum ve insan zinciri tahrikten ayırabilmeyi istiyor tabi. o da ne!! kullanması "endişe verecek kadar kolay". hani 200-250 kg bir motoru kullanırken ekstra tedbirli olunur ya. işte bunda da o kadar tedbirli olmak gerek. skutır diye giyinmezsem başıma bir şey geldiğinde sonuç aynı: üzüntü, acı vs...
neyse ilk izlenimlerim: nefis gidon genişliği, oturma pozisyonu ve sele. selektörsüz, dörtlüsüz, saatsiz oluşu ve kornanın yeri herhalde zamanla aşılır sorunlar. tek kelime ile HARİKA bir alet.
ondan dünyaları beklemeyin nihayetinde125 cc ama ne büyüklükte motorunuz olursa olsun, şehirde vazgeçilmez.
fiyatı yurtdışından ucuz: http://www.ebay.co.uk/bhp/used-honda-pcx-125 ikinci eli 6000 tl civarı.
fiyat artmasın diye herhalde ucuz lastik takılmış, değiştirmek iyi olur gibi. michelin city grip ön arka montaj dahil 320 tl civarı.
izmir yükselişten 2200 peşin 4000 tl 12 taksitle aldım. ruhsat masrafları 200 tl sigorta 150 tl civarı tutuyor.
benim ev-iş arası yakın. araba yerine motorla hareket ettiğimde hesaplamalarıma göre 15 yılda da kendini amorti edecek. :p
neyse, herkese kazasız sürüşler. tedbiri elden bırakmayın...
 
Katılım
2 Ara 2009
Mesajlar
34
burası pek hareketsiz ama sormak isterim, branda ve alarm önerileriniz var mıdır?

saygılar...
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
3
s.a. 2012 ve 2013 modellerin hepsinde esp var mı? honda'nın kendi sitesinde sadece bir seçenek var. 6200tl nakit diyor. Opsiyon esp diye bir şey yok.Yardımcı olabilir misiniz?
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Esp: Energy Smart Power (akıllı enerji gücü)

bu özelliğinden pek forumda bahsedilmiyor. asıl beni merkalandıran bu oldu.. hepsinde standart varmı varsa nasıl sıkıntısız çalışıyormu.?
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
51
2012'nin 2. yarısından itibaren hepsinde var diye biliyorum. yakıt tüketimini azaltmaya yönelik bir özellik olduğundan işe yarayıp yaramadığı somut olarak anlaşılabilecek bir şey değil ne yazık ki. start-stop sistemi gibi kullanıcı insiyatifinde bir özellik değil. yani açılıp kapatılamıyor.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
Beyler honda servisinde ilginç kilometrede motor sahipleri vardı...

2011 28.000 km yol yapmış 50 yaşlarında bir abi vardı. satıp sıfır esp'li PCX alıcam dedi.

2012 25.000 km yapmış DC700 İntegra vardı. Oda satıp sıfır 2013 alma niyetindeydi:) Yalnız yan grenaj 1350 tl çift kavramalı debriyaj seti 2500 tl imiş:)

Bu Pcx te aynı dizaynda 250 lik kardeş gelse artık yahu. Veya ebatlar joyride200 gibi daha kalıplı olup 16 hp olaymış keske. Benim anladığım kadarıyla PCX satmaya da kıyılamıyor ama tek motor olarak biraz yetersiz kalıp ikilem yapıyor biraz

honda pcx in abisi honda forza modeli. honda firması getirirmi bilmem. çok zayıf bir ihtimal.

http://powersports.honda.com/2014/forza.aspx

bazı avrupa ülkelerinde 150 cc modelleri gelmeye başlamış.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
8
sevgili arkadaşlar ben pcx ile wave110i arasında kaldım bu konuda yardım istiyorum pcx'in artılarını zaten biliyorsunuz wave'nin artısı pcx den 100km de 0,5 litre az yakması kaporta olarak cup'ların scooterlardan daha dayanıklı olması ve tekerlerinin büyük olması ikisi arasında 2500-2700 tl gibi fark olması wave de pcx gibi çok uzun kmler gidebilmekte hava soğutmalı olmasına rağmen ama wave de beni korkutan şey şu ben uzun süre istanbulda scooter kullandım trafikte bazı araçlar yüzünden az daha kaza yapıyordum ve beni kurtaran şey el refleksimdi ayakta firenin olması beni endişelendiriyor ve vites atma trafikte kullanılacağı için beni yorabilir mi çünkü 3-4 aylığına vitesli motor kullandım kesinlikle berbat bir deneyimdi bileklerimi çok ağrıttı. ve düşüncelerimden bir tanesi şu motosiklet için özel bir kutu yapıp mesela 1000km öteye otobüsle gidip bagaldan motoru indirip doğu gezisi yapmak istanbuldan erzuruma gitmek gibi pcx'e 5500- 6000 veripte onu otobüsün bagazına koyabileceğimi sanmıyorum ne tavsiye edersiniz:pale::pale::pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst