Dün akşam motorum sağa yattı. Kaldırdım. Elcik topuzu hariç tek sıyrık yoktu. Ama sevinemeden gaz kolunun barbar konan sertliğinde olduğunu ve gazı çektiğimde geri atmadığını farkettim. Benim gaz kolu arabalardaki hız sabitleyicilerine evrimleşti yani. Elcik topuzunu çıkartmaya çalıştım ama o vidayı peygamber duası tutuyo heralde, milim kımıldamadı. 1 saat sonra servise götüreceğim. sanırım tel elciğin içine sıkıştı. inşallah büyük bişey değildir. Aranızda başına böyle bişey gelmiş olan var mı acaba. sorunun boyutunu anlamama yardımcı olabilecek biri?
Acaip küfür edesim var biliyon mu ? Anasını satayım motoru bende aldım hemen anahtarı ver bı bakayım dıyenı mı dersın uyuz oldum arkadaş vermesen bır türlü versen bi türlü ya.Kendı motoruna bınsın. Motoru yoksa alsın. alacak gücü yoksa benı bi gezdir desin. Nedir bu Milletteki yüzsüzlük anlamş değilim...geçmiş olsun benimde motor dün akşam sağ yana yattı
saolsun bi arkadas biniyim dedi binemeden motoru yana devirdi nasıl oldu bitti anlamadım içim cıssss ettimotoru kaldırdım fren maneti ,elcik topuzu çizilmiş ve eksoz koruması çizilmiş .
ön frende sertlik var benimde 1000 km bakıma az kaldı artık orda baktırcam ve eksoz korumasını deiştirmeyi düşünüyorum çirkin gözüküyor
takozlar değişince motor kendine geldi ya oh dünya varmış
Topspeed denemedım ama deneyen arkadaslar var. ben yenı 1000 bakımdan cıktım bı deneyem dedım 155 vurdu bıraktım.Kaç km hız yapıyor bu cbr 250R en iyi siz kullanıcılar bilirsiniz.... Ben naked tarzı motor seviyorum bu yüzden megelli 250 naked almayı düşünüyorum top speed 160 dediler aklımda CBR 250R da.
Acaip küfür edesim var biliyon mu ? Anasını satayım motoru bende aldım hemen anahtarı ver bı bakayım dıyenı mı dersın uyuz oldum arkadaş vermesen bır türlü versen bi türlü ya.Kendı motoruna bınsın. Motoru yoksa alsın. alacak gücü yoksa benı bi gezdir desin. Nedir bu Milletteki yüzsüzlük anlamş değilim...
benımde 1000 bakımı geldi, yağı 10w40 mı aldın kardeşim? ve 2 lt mi yag giriytor bizim motora4 gün önce 1000 bakımını yaptırdım. 2 lt motul yağı kargo dahil 61.90 tl'ya Feyizoğlu'ndan sipariş ettim. Servis 15 tl yağ filitresi değişimi ücreti aldı. Toplamda 1000 bakımı 77 tl'ya maloldu.
benımde 1000 bakımı geldi, yağı 10w40 mı aldın kardeşim? ve 2 lt mi yag giriytor bizim motora
saolasın cem. servise götürdüm plastik sıkışmış. az yağladılar yeni gibi oldugeçmiş olsun benimde motor dün akşam sağ yana yattı
saolsun bi arkadas biniyim dedi binemeden motoru yana devirdi nasıl oldu bitti anlamadım içim cıssss ettimotoru kaldırdım fren maneti ,elcik topuzu çizilmiş ve eksoz koruması çizilmiş .
ön frende sertlik var benimde 1000 km bakıma az kaldı artık orda baktırcam ve eksoz korumasını deiştirmeyi düşünüyorum çirkin gözüküyor
selam arkadaşlar, izmir var mı bi faaliyet ?
İzmirde bu aksam deep far isimli arkadasla ben aksam 7~8 civari bulusacagiz gelmek isteyenler bana ozelden msj atsin herkesi bekleriz
İzmirliler akşam 8.15-8.30 arası üçyol pizza pizzanın önünde 3 kişi buluşup bornova küçük parka gideceğiz.Farklı motor sahipleri de küçük parkta bize dahil olacaklar diye haber aldım arkadaştan 600 lük vs gelcekmiş.gelmek tanışmak isteyenleri üçyolda bekleriz