Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
bende 2 saat önce 1.000 bakımından çıktım ilk bakıma 70tl verdim :) biraz geç olsada sonunda bakıma girdim :cherry:
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
75
Dün akşam motorum sağa yattı. Kaldırdım. Elcik topuzu hariç tek sıyrık yoktu. Ama sevinemeden gaz kolunun barbar konan sertliğinde olduğunu ve gazı çektiğimde geri atmadığını farkettim. Benim gaz kolu arabalardaki hız sabitleyicilerine evrimleşti yani. Elcik topuzunu çıkartmaya çalıştım ama o vidayı peygamber duası tutuyo heralde, milim kımıldamadı. 1 saat sonra servise götüreceğim. sanırım tel elciğin içine sıkıştı. inşallah büyük bişey değildir. Aranızda başına böyle bişey gelmiş olan var mı acaba. sorunun boyutunu anlamama yardımcı olabilecek biri?

geçmiş olsun benimde motor dün akşam sağ yana yattı
saolsun bi arkadas biniyim dedi binemeden motoru yana devirdi nasıl oldu bitti anlamadım içim cıssss etti :( motoru kaldırdım fren maneti ,elcik topuzu çizilmiş ve eksoz koruması çizilmiş .
ön frende sertlik var benimde 1000 km bakıma az kaldı artık orda baktırcam ve eksoz korumasını deiştirmeyi düşünüyorum çirkin gözüküyor
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
geçmiş olsun benimde motor dün akşam sağ yana yattı
saolsun bi arkadas biniyim dedi binemeden motoru yana devirdi nasıl oldu bitti anlamadım içim cıssss etti :( motoru kaldırdım fren maneti ,elcik topuzu çizilmiş ve eksoz koruması çizilmiş .
ön frende sertlik var benimde 1000 km bakıma az kaldı artık orda baktırcam ve eksoz korumasını deiştirmeyi düşünüyorum çirkin gözüküyor
Acaip küfür edesim var biliyon mu ? Anasını satayım motoru bende aldım hemen anahtarı ver bı bakayım dıyenı mı dersın uyuz oldum arkadaş vermesen bır türlü versen bi türlü ya.Kendı motoruna bınsın. Motoru yoksa alsın. alacak gücü yoksa benı bi gezdir desin. Nedir bu Milletteki yüzsüzlük anlamş değilim...
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
takozlar değişince motor kendine geldi ya oh dünya varmış

HADİ HAYIRlI olsun :) benımkının 1000 bakım yapılınca açıldı benım motorda. Füze hiç :) 125 R den sonra 250 R vallaha acaip fark ettiriyo merak eden arkadaslar 3000 fazla wersın 250 alsın. keske öncedne böle yapsaymısım mal kafam de :)
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
188
Kaç km hız yapıyor bu cbr 250R en iyi siz kullanıcılar bilirsiniz.... Ben naked tarzı motor seviyorum bu yüzden megelli 250 naked almayı düşünüyorum top speed 160 dediler aklımda CBR 250R da.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Kaç km hız yapıyor bu cbr 250R en iyi siz kullanıcılar bilirsiniz.... Ben naked tarzı motor seviyorum bu yüzden megelli 250 naked almayı düşünüyorum top speed 160 dediler aklımda CBR 250R da.
Topspeed denemedım ama deneyen arkadaslar var. ben yenı 1000 bakımdan cıktım bı deneyem dedım 155 vurdu bıraktım.
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
75
Acaip küfür edesim var biliyon mu ? Anasını satayım motoru bende aldım hemen anahtarı ver bı bakayım dıyenı mı dersın uyuz oldum arkadaş vermesen bır türlü versen bi türlü ya.Kendı motoruna bınsın. Motoru yoksa alsın. alacak gücü yoksa benı bi gezdir desin. Nedir bu Milletteki yüzsüzlük anlamş değilim...

vermeyince binme deyincede sen kötü olursun motor sahibi olmakta zor
düştükten sonrada nolcak bi kaç çizik demezmi küfrü bastım bende zaten gene kötü olduk .
motordan anlıyan insanın motoru istemesini anlarımda, genelde motordan hiç anlamayan adamın motora bınmeye calısması uyuz edıyor beni
iyi bi ders oldu bu olay bana o seleye benden başka kimsenin götü deymecek bundan sonra
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Ben valla darlmaca gucenmece yok babam disinda(cocuklugundan beri motor kullaniomus) kimseye vermiyorum malım kıymetlidir benim deyip geçiyorum.sonradan kötü olcağıma baştan kötü olayım.Usta biri olmadıktan sonra kimseye vermeyin bunu bilir bunu sölerim :)
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
75
4 gün önce 1000 bakımını yaptırdım. 2 lt motul yağı kargo dahil 61.90 tl'ya Feyizoğlu'ndan sipariş ettim. Servis 15 tl yağ filitresi değişimi ücreti aldı. Toplamda 1000 bakımı 77 tl'ya maloldu.
benımde 1000 bakımı geldi, yağı 10w40 mı aldın kardeşim? ve 2 lt mi yag giriytor bizim motora
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Arkadaşlar elinde çanta demiri olupra BENİM ÇANTA DEMİRİ PROJEM İÇİN gönderebilecek arkadaşlar varmı aynısından yaptırayım dedim tabi yardımcı olursanız alıcam sanayiye verircem aynısı yapılacak geri adrese göndericem
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
47
benımde 1000 bakımı geldi, yağı 10w40 mı aldın kardeşim? ve 2 lt mi yag giriytor bizim motora

Evet 10w40. 2 lt bırakmıştım, yağı koyarlarken başında değildim. Artmışsa da haberimiz olmadı :) Motoru tekrar götürüyorum servise. 5500 devir sonrası zırıltı kesilmedi. Şans ya beni buldu bu sıkıntı. Servis sorun olmaz ama rahatsızlık veriyorsa 1 hafta burada kalacak bakacağız parça siparişini verir hallederiz dedi. Önümüzdeki Salı götürmeyi düşünüyorum. 1 hafta kmt çelik cup ile takılacağız mecburen.
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
75
saol ödemiş dostum :cat:
o zırıltı olayı bende yok yada var ben duymuyorum :) inş çözülür sorunun
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
114
geçmiş olsun benimde motor dün akşam sağ yana yattı
saolsun bi arkadas biniyim dedi binemeden motoru yana devirdi nasıl oldu bitti anlamadım içim cıssss etti :( motoru kaldırdım fren maneti ,elcik topuzu çizilmiş ve eksoz koruması çizilmiş .
ön frende sertlik var benimde 1000 km bakıma az kaldı artık orda baktırcam ve eksoz korumasını deiştirmeyi düşünüyorum çirkin gözüküyor
saolasın cem. servise götürdüm plastik sıkışmış. az yağladılar yeni gibi oldu
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
İzmirde bu aksam deep far isimli arkadasla ben aksam 7~8 civari bulusacagiz gelmek isteyenler bana ozelden msj atsin herkesi bekleriz

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:54 ----------

Bulut diye bir arkadas dha gelecek forumdaki adini hatirlayamadim suan :) 3 kisiyiz gelmek isteyenler olursa msj atsn bana
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
İzmirliler akşam 8.15-8.30 arası üçyol pizza pizzanın önünde 3 kişi buluşup bornova küçük parka gideceğiz.Farklı motor sahipleri de küçük parkta bize dahil olacaklar diye haber aldım arkadaştan 600 lük vs gelcekmiş.gelmek tanışmak isteyenleri üçyolda bekleriz
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
İzmirliler akşam 8.15-8.30 arası üçyol pizza pizzanın önünde 3 kişi buluşup bornova küçük parka gideceğiz.Farklı motor sahipleri de küçük parkta bize dahil olacaklar diye haber aldım arkadaştan 600 lük vs gelcekmiş.gelmek tanışmak isteyenleri üçyolda bekleriz

o saatte hala çalışıyorum :salut:

bide evim de urlada :pale:

siz gelin bu tarafa hep üçyol hep üçyol :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst