iponu ben geçen yaz vstroma koydum bundan sonra değil motora kamyona bile koymam sözde motulla aynı firmalar ne iş anlamadım, ben de hep 10-40 kullandım, 1-2 geçiş biraz kemikli bazen. castrol var şu an içinde. 10-30 yarı sentetik motul denicem bi dahakine görecez.
onu bilmiyorum, hiç garantili motorum olmadı :salut:
Son testim en üstteki: http://www.fuelly.com/driver/inzell/cbf1000fa
100-150 arası kullandım. Çantalı çadırlı, iki kişi, tur camı en üstte ve %25 trafikli. Sonuç 4.6 litre

tolga kardeşim vergi yaşa göre değişiyor 1-3 yaş arası yıllık 450 mi ne, sonrası 260 gibiArkadaşlar herkese merhabalar;
2006 honda cbr 600f, 2005 suzuki v strom dl 650,2005 yamaha fazer fz6 , 2006 honda vfr 800,2005 suzuki gsx r600 kullandım.şimdi cbf1000 gözüme takılır oldu.
2006 model buldum bi iki güne bitirmeyi planlıyorum.
6 aylık vergisi nedir?
cihazda kaç litre ve hangi numara yağ kullanılıyor,
son sürati nedir?
ilk aklıma gelen sorular bunlar,yanıtlarınızı bekliyorum.
özellikle kombine ve abs fren ilgimi çekti.vfr 800 kullanmıştım aynı sistem sanırım
herkese kazasız keyifli sürüşler dilerim...
bu da sabah serini basmalarından, bıkmışım sıcaktan ilaç gibi geldi. motul 5100 10-30 konusundaki ısrarım devam ediyor, akıyor alet
[url]http://l1306.hizliresim.com/1b/w/pnzfz.jpg[/url]
---------- Post added at 10:33 ---------- Previous post was at 10:19 ----------
tolga kardeşim vergi yaşa göre değişiyor 1-3 yaş arası yıllık 450 mi ne, sonrası 260 gibi
yağ filtreyle beraber 3,5 litre, 12bin kmde 1 filtreyle beraber değişim (hayatta bırakmam ben 12bine) yarı sentetik 10-30 diyor kitap, yağ numarası biraz keyfe keder, ben motul 10-30 koydum bu sefer çok memnunum
son sürat 250 gibi ben 230dan fazla basmadım daha gidiyodu, son süratlerin basmaların motoru değil pek zaten
fren sistemi aynı kombine, amörtisörleri çok yumuşak (ilk kasa, yeni kasa nasıl bilmiyorum) orası kötü, her devir güç zahmetsiz yırtınmadan gidiş o bakımdan çok memnun eden bir motor
evet road 3 ün 160 lık lastiği yok . Bende 170 i kullandım. hiç bir sıkıntı olmadı , hatta daha iyi bile oldu diyebilirim. Özellikle yağışlı havalarda yol tutuş ve viraj almada mükemmel.şimdi road 3 lastikleri sorayım ilana bakınca. 160 arka yoktu bildiğim kadarıyla o lastiğin bunlar kaç?