Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
yükselişe götürdüm motoru 6000 bakımına. yakınlarda başka servis bulamadım. ama ilgilendiler çok hiç ilgisiz davranmadılar. bakalım akşam motoru alınca görücez artık.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
yükselişe götürdüm motoru 6000 bakımına. yakınlarda başka servis bulamadım. ama ilgilendiler çok hiç ilgisiz davranmadılar. bakalım akşam motoru alınca görücez artık.
motorun basında neden beklemedın??? ben bırakmam motoru filan serviste :) benım önümde yapsın napacaksa.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
113
Cx571 ve diğer motosiklet alan arkadaşlara hayırlı olsun,kazasız belasız diyelim..
Ne zamandır ne foruma girebildim,ne de motosikletime binebildim!
Ev değiştirme,iş-güç ve gezi parkı olayları neticesinde yaklaşık 1 ay uzak kaldım..
Geçmişe dönük okumadığım bütün sayfaları tek tek okudum..wolrath(Barış) uzun zamandır mesaj yazmamış..
Görev icabı bir yerlerde diye mi yazamıyor,600rr'a geçti diye bizle muhattap mı olmuyor :)p) ?
@barodi motosikletine verdigin emekten anlaşılıyor,sevdiğin kişiye de nasıl kıymet vereceğin..
Umarım gönlüne göre verir Allah..
Tekrar herkese kazasız sürüşler dilerim..
Not:suadiye tarafında istediğim zaman giriş çıkış yapabileceğim motosiklet park yeri bilen var mı?
Para vermeye vericez,buldum bikaç yer ama gece 00:00 dan önce gelmen lazım,sabah 08:30 dan önce çıkamazsın gibi kuralları var!
Bikaç otoparkı olan siteye sordum,yönetim karar almış sitede oturmayanın aracını alamayız demişler.
Daha önce almış,sorun yaşamışlar..Doğrudur haklılık payları var,bir şey diyemedim..
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
aradılar şimdi. ses debriyaj takozundan geliyormuş. elimizde yok dediler. getirtebiliriz falan dediler. debriyaj takozu ne ola ki :)
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
selam değerli dostlar, yarın salihli yükselişten alıyorum motorumu hayırlısıyla, izmir yükseliş honda hakkında duyduklarım üzerine salihliden almaya karar verdim, inş yarın motoru getirirken, bi kaç foto çekebilirsem paylaşırım, izmirdeki arkadaşlardan destek bekliyorum, bu arada urla merkezde var bi tane siyah cbr sahibi buralardamıdır ? :)
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
ayın 30 una haberleşelim bi gezi yapalım diyorum izmirliler? ayrıca yeni motorunu alan arkadaşlarda gelirse tanışırız .
bu arada Atizm arkadaş hayırlısı olsun bence iyi yapmışsın manisadan almakla zaten 40-50 km yol bildiğim kadarıyla çok uzak değil
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Merhaba,

Buğu olayı full yağışta oluyor ama yaz zamanı pek denk gelmedim.

Yıkadıktan sonra bile buğu sorunu olmadı yaz başladığından beri.

Şimdiye kadar hiç basınçlı su kullanmadım, hortumu bile sıkmadım; yine de her yıkamadan sonra 1-2 gün buğu yapıyor. Zarar verecek diye çok endişeleniyorum.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Şimdiye kadar hiç basınçlı su kullanmadım, hortumu bile sıkmadım; yine de her yıkamadan sonra 1-2 gün buğu yapıyor. Zarar verecek diye çok endişeleniyorum.

Korkma hacı, zarar verirse de sittiret. Canını sıkmaya, endişelenmeye değmez.

Ben Ankara'da Kocaeli'ye sağanak yağış altında geldim. Otobandaki Kızılcahamam yol ayrımından sonra başlayan yağış 300 Km boyunca sürdü. O yağışa rağmen 155-160 Km hızla geldim Kocaeli'ye.

Benim sinyallere, fara ve stop lambasına bir şey olmadıysa seninkine hiçbir şey olmaz merak etme ;) :D

Bi de dikkat et; malını hayvan gibi kullananların mallarına hiçbir şey olmaz. Ama malına gereğinden fazla dikkat edip önem verenlerin malına küçücük bir şeyde zarar gelir.

Ben makinenin canını çıkar demiyorum ama gerçekten de "sakınan göze çöp batıyor".

Bu arada ben hep basınçlı suyla yıkıyorum. Tabi dibinden sıkmıyorum suyu, olması gerekenden biraz daha uzaktan sıkıyorum ama sonuçta basınçlı su yani ;)
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
298
Beyler buda benim kız 2.600 kmde fazla binmiyorum karbon fiber ve double cam yaptırdım nasıl olmuş sizce
0o6u.jpg
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Beyler buda benim kız 2.600 kmde fazla binmiyorum karbon fiber ve double cam yaptırdım nasıl olmuş sizce

Volkan, karbon fiber parçaları bayiden aldın mı yoksa muhtelif parçaları "sulu karbonfiber kaplama" tekniğiyle mi kaplattın?

Ben en çok kalitesiz siyah plastik olan yerleri karbon kaplatmak istiyorum.

Şöyle;
cbr250carbon.png
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
Turuncu metal kısımları bir yerden mi aldın, yoksa boyattırdın mı kardeşim ?

Onları kendim florasan turuncu sprey alarak boyadım.Güzel tarafı ise,göründüğünün aksine boya,reflektif değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------

Beyler buda benim kız 2.600 kmde fazla binmiyorum karbon fiber ve double cam yaptırdım nasıl olmuş sizce
http://img35.imageshack.us/img35/3259/0o6u.jpg

Bence güzel olmuş kardeşim güle güle kullan.Bi de egzost korumayı gri karbon düşünebilirsin belki yakışabilir.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Volkan, karbon fiber parçaları bayiden aldın mı yoksa muhtelif parçaları "sulu karbonfiber kaplama" tekniğiyle mi kaplattın?

Ben en çok kalitesiz siyah plastik olan yerleri karbon kaplatmak istiyorum.

Şöyle;
http://www.aksiyonwebtasarim.com/cbr250carbon.png

merhaba kocaeli topiğinde bir türlü karşılaşamadık malesef. Benim 250 likte ben kapladım yanları karbon görüşürsek inceleyebilirsin fikir edinirsin bana sorarsan vakit kaybetmeden yaptır derim çok hoş hava katıyor motora. Kapladığım zaman foto çekmiştim buyur

nht3.jpg


nht5.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst