Cx571 ve diğer motosiklet alan arkadaşlara hayırlı olsun,kazasız belasız diyelim..
Ne zamandır ne foruma girebildim,ne de motosikletime binebildim!
Ev değiştirme,iş-güç ve gezi parkı olayları neticesinde yaklaşık 1 ay uzak kaldım..
Geçmişe dönük okumadığım bütün sayfaları tek tek okudum..wolrath(Barış) uzun zamandır mesaj yazmamış..
Görev icabı bir yerlerde diye mi yazamıyor,600rr'a geçti diye bizle muhattap mı olmuyor

p) ?
@barodi motosikletine verdigin emekten anlaşılıyor,sevdiğin kişiye de nasıl kıymet vereceğin..
Umarım gönlüne göre verir Allah..
Tekrar herkese kazasız sürüşler dilerim..
Not:suadiye tarafında istediğim zaman giriş çıkış yapabileceğim motosiklet park yeri bilen var mı?
Para vermeye vericez,buldum bikaç yer ama gece 00:00 dan önce gelmen lazım,sabah 08:30 dan önce çıkamazsın gibi kuralları var!
Bikaç otoparkı olan siteye sordum,yönetim karar almış sitede oturmayanın aracını alamayız demişler.
Daha önce almış,sorun yaşamışlar..Doğrudur haklılık payları var,bir şey diyemedim..