hadim, taşkent, kuş yuvası ve alanya gezimiz,

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Öncelikle hepinize selamlarımı sunuyorum.
Biz de Konya mt olarak bir gezi yapalım dedik. Ama katılım üç tane cbf ve birde salcano ile gerçekleşti, rotamız ben bozkırdan yola çıkacaktım, arkadaşlarda konyadan gelecekti , hadim de buluşup kuşu sonra Taşkent üzeri kuş yuvası denen mevkiden dönecektik ama kuş yuvasına varınca birde Alanya yapalım deyip Alanya Manavgat Seydişehir üzerinden arkadaşlar Konya ya bende bozkıra geri döndüm. Belki mt ailesi için küçük ama biz ler için büyük bir gezi idi. Sonucta Pazar günü vakit dar gidilecek yol uzun ama motosikletlerimiz küçük hacimli idi. Birde bunun üzerine akşam yolculuk yapmayı sevmeyen forum ve Konya mt nin aktif üyesi Mbüyük eklenince kuş yuvasından sonraki dönüş yolu tekrar aynı yoldan değil Alanya üzeri yapma fikri aralık vermeden geri dönmek üzerine hesaplanınca dönüş yolu durmaksızın oldu. Bu arada yine forum üyeleri fat280 alanyaya gelince bizi beklediği bildirmişti. Ama hemen geri dönmek için vakit kaybetmemiz gerekiyordu. Bu yüzden fat280 yanına ugrayamadığız için özür diliyorum kusurumuza bakmasın.
Gezimizden birkaç foto eklemek istiyorum kusurlarımız varsa affola,,,

Sabah giderken yollar hep böyle idi. Bol vırajlı.
IMG_6829+%2528Kopyala%2529.JPG

Yol üzeri bozkır baraj çalışmaları Konya ovasına gıdecek olan mavi tunel projesının devamı
IMG_6837+%2528Kopyala%2529.JPG


[imghttps://lh4.googleusercontent.com/-QyEe_AK5PAo/Ub_0wz__ZaI/AAAAAAAACBQ/rtFeRyxL5PU/w800-h533-no/IMG_6846+%2528Kopyala%2529.JPG][/img]
Dedemli belediyesi yol ayrımı
IMG_6851+%2528Kopyala%2529.JPG

Korualan kasabası.
IMG_6858+%2528Kopyala%2529.JPG

Hadim ilçesine girdik burada arkadaşlarla buluşacagım.


IMG_6859+%2528Kopyala%2529.JPG

Hadimde Hz. Hadimi hazretleri bulunmakta ve adına yapılmış bir cami
IMG_6866+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6867+%2528Kopyala%2529.JPG


IMG_6869+%2528Kopyala%2529.JPG

10 dakika gibi bir beklemeden sonra Konya mt den gelen arkadaşlarda cbf leri ile geliyorlar

Arkadaşın bırınde kask fılan yok abi kullanmıyorum dıyor bıze göre sıkıntı yok.
Arkadaş 500 km kask kullanmadan yaptı…kızmayın sonra bızede onada kımseye zorla bır şey yaptıramayız.

IMG_6870+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6872+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6875+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6876+%2528Kopyala%2529.JPG


Akşam yolculugu sevmeyen arkadaşım forum uyesı mbuyuk.
IMG_6878+%2528Kopyala%2529.JPG

Daha sonra taşkentte mola verıyoruz…
IMG_6879+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6882+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6883+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6888+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6903+%2528Kopyala%2529.JPG

Çeşmenın hıkayesınını anlatan heykel…
IMG_6913+%2528Kopyala%2529.JPG

Daha sonra taşkentı ızlemek ıcın kıble dagı dıye tabır edılen daga cıkıyoruz.
IMG_6916+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6917+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6918+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6919+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6922+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6927+%2528Kopyala%2529.JPG

Yol bıttı parmaklıklar benım salconun yolunu kestı ama manzara harıka
IMG_6928+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6929+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6930+%2528Kopyala%2529.JPG

Adı Taşkent ama harbidende Taşkent…
IMG_6937+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6950+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6952+%2528Kopyala%2529.JPG

Benden hatıra fotosu
IMG_6968+%2528Kopyala%2529.JPG

Torosların yuksek rakımında oksıjen manyagı olan salco saşırdı ben enduroyum çekılın yoldan dedı tabelada hatıra fotosu cektırdı.
IMG_6969+%2528Kopyala%2529.JPG

Yavaş yavaş kuş yuvası geçidine doğru gitmek istiyoruz yükselti fazlalaşıyor yollar bozuluyor,,,
İlk defa gideceğim kuş yuvasına üc beş yıldır her sene gidecem deyip karar verip tek başıma yola çıkamazdım kısmet bu seneymiş,


IMG_6972+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6976+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_6981+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7008+%2528Kopyala%2529.JPG

Yolda taşlar dagdan yuvarlandı bız gecmeden hemen once neysekı bızde bır zarar yok.
IMG_7027+%2528Kopyala%2529.JPG

Bırımız yayan gectık once otekı arkadaşlara gel gel yaptık bu arkadaş hala taş düşermi diye baka baka zor gecti.

IMG_7031+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7052+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7057+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7081+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7087+%2528Kopyala%2529.JPG

Yol üzerinde kuş yuvası gecıdınden once son bır köy var burada lokanta bakkal mevcut bızde bır atıştırma yapıp yola devam edıyoruz.
Sırada beklenen yer kuş yuvası var buyurun resımler
IMG_7088+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7096+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7097+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7098+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7099+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7100+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7101+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7102+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7105+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7106+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7109+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7114+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7119+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7130+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7131+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7132+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7133+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7135+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7136+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7137+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7142+%2528Kopyala%2529.JPG

Bulutlar daglardan gecıyordu
IMG_7150+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7173+%2528Kopyala%2529.JPG

Bu arkadaş cross yapa yapa gidiyordu bizi gördü bir ara gaz daha vardi pati attırdı
Virajı bir alışı var sanarsınız uçacak biz korkumuzdan zorlan gidiyoz araba gelince duruyoz yol veriyoz
Arkadaş tapa gaz helal olsun demekle beraber inşallah uçmaz uçarsa kimsede bulamaz dedik bu arkadaşı yüzümüzde bir tebessüm güldük moralimiz yerine geldi,,
Çünkü burada bir kaza yapan araç 7 kişinin ölümüne sebeb olmuş ve cenazeler bir haftada zor çıkartılmış diye anlatıldı yolda gelen bir dayıdan az sonra onunda fotoları var.
IMG_7194+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7195+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7207+%2528Kopyala%2529.JPG


Dayımız Alanya dan bize geçit hakkında bilgiler verdi ölenleri kalanları motorları sordu 7 kişi vurmuş 28 sene ceva evinde kalmış benda muz tarlası para çok bu motorlardan alayım madem dedi, yedik içtik anlattı eğlendik ve yola devam etmeye karar verdik Konya ya aynı yoldan dönmektense Alanya üzeri dönmeye karar verdik,
u
IMG_7203+%2528Kopyala%2529.JPG

calışmalar vardı heralde tunel yapılacak.
IMG_7211+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7216+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7224+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7227+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7228+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7231+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7237+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7240+%2528Kopyala%2529.JPG

Ve alanyadayız. Yolda hıc durmadık alanyada durmadık yokla bir cbf li abi daha geldi muhabbet ettik,
Burada kırmızı işikların süresi 2 dakika devamlı kırmızıya yakalandık her duruşta muhabbet devam etti öteki abiyle yolda kırmızı işikta fotolar bile çektik…x

IMG_7247+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7248+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7249+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7250+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7253+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7254+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7256+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7257+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7259+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7262+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7265+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7266+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7268+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7273+%2528Kopyala%2529.JPG

Pılakam denız havasına dayanmadı cıvatalar dökulmeye başladı
IMG_7274+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7277+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7288+%2528Kopyala%2529.JPG

Ve dönüş yolu
IMG_7293+%2528Kopyala%2529.JPG

Ve ötekı vıdedada düştü salco döküldü yolda…
IMG_7296+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7297+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7299+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7310+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7311+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7312+%2528Kopyala%2529.JPG

Konyanın havası adamı böyle üşütür işte alanyada yanıyıdık
IMG_7313+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7315+%2528Kopyala%2529.JPG

Vede salco benı yolda komadı plaka harıc artık sona geldık
IMG_7317+%2528Kopyala%2529.JPG

IMG_7318+%2528Kopyala%2529.JPG

Ve ayrılış onlar konyaya ben bozkıra dödndum…
IMG_7328+%2528Kopyala%2529.JPG


Kazasız belasız döndük sıkıntı motorların cc kücüktü rampalarda yetmez oldu,
E haliylen bizde kıloluyuz,,,
Toplamda 500 yaptık,
Şu an bu yazıyı okuyorsanız demekki sonuna kadar bakmaşsınız ,,
Zaman ayırıp incelediğiniz için tşk ederim,,,
Resimler yüklenirken sorun olabilir, kusura bakmayın
Sağlıcakla kalın tekeriniz düz bassın,,,,
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Güzel gezi olmuş. Taşkent manzarası hoşuma gitti. inşallah bize de gitmek nasip olur.
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Çok güzel bir gezi olmuş manzaralar da harika elinize emeğinize sağlık:thumleft:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tek tek bütün fotoları detaylı inceledim manzaralar harika...özellikle kanyon fotoları...sağolasın...

çeşme arkasındaki heykeli altın diye kazma küreklerle parçalamasınlar...:p


o dayıda pek 7 kişi vurmuş tipi yoktu ya neyse ...:p
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
tek tek bütün fotoları detaylı inceledim manzaralar harika...özellikle kanyon fotoları...sağolasın...

çeşme arkasındaki heykeli altın diye kazma küreklerle parçalamasınlar...:p


o dayıda pek 7 kişi vurmuş tipi yoktu ya neyse ...:p

eyvallah mete abi,,, tşk ler incelediğin için,,, bu kadar cbf nin arasında kaldım,
benide yoldan çıkardılar ,,,,

dayı öyle dedi, videosunu çekelim dedim kızdı,,,
beni internete filan atarsınız dedi,,,
çeşme ardındaki heykel yaşanmış bir olayı canlandırıyor,,,
HİKAYE BU mete abi.
Dönem Sultan Alaeddin Keykubad’ın iktidarda olduğu dönemdir. Hikaye bu ya, Anadolu Selçuklu Sultanı Alaeddin Keykubad (1192-1237) ile Alaiye (Alanya) Beyi arasında oluşan sınır anlaşmazlığını çözmek için elçiler şöyle bir anlaşmaya varır: Her iki kumandan da saraylarından, horoz ötümü vaktinde yola çıkacaklar ve karşılaştıkları yer sınır olacaktır. Gerek Selçuklu hükümdarı gerek Alanya Beyi birer elçilerini tam horoz ötümünde yola çıkılmasını kontrol etmek için karşılıklı olarak görevlendirirler. Selçuklu Sultanı Alaeddin Keykubad’ın mihmandarı horozun erken ötmesini sağlamak için akşamdan horoza baharatlı ve acılı yiyecekler yedirir. Durum böyle olunca, horozu erkenden öten Alaeddin Keykubad alacakaranlıkta atlar atına düşer yola. Yağız at rüzgar misali bayırlar, tepeler aşar, yollar dürülür. Bir hayli yol alır. Sultan kan ter içinde kalır. Susuzluktan dudakları çatlamış, boğazı kurumuş haldedir. Bir yamaçta şırıl şırıl çağlayan bir pınar görür. Atını mahmuzlar varır pınar başına. Bir de ne görsün, bir dağ güzeli testisini doldurmakta…

Sultan, “Bir su ver bacım” der. Kadın kim olduğunu bilmediği, kan ter içindeki yolcuyu şöyle bir süzer ve kalaylı, pırıl pırıl tasını doldurur. Sonra pınarı gölgeleyen çam dallarından bir tutam yaprak koparır, su dolu tasa serper ve öylece Sultan’a uzatır. Sultan tası alır, ama içindeki yapraklara bir anlam veremez. Suyu döker, tası geri uzatır. Güzel kadın tası buz gibi suyla doldurur, çam yapraklarını üzerine yine serper ve verir. Sultan kadına, “Niçin bu çam yapraklarını suyun üzerine serpiyorsun” diye sorar. “Yiğidim; hava sıcak, siz de terlisiniz. Çam yaprağı suya koku verir, hem siz birdenbire değil de süze süze içeceğiniz için soğuk su size dokunmaz” der. Sultan suyu kana kana içer ve kadına, “Adını bağışla bacım” der. Kadın başını öne eğer, utangaç bir tavırla, “Adım başkasına bağışlandı, sen kusurumu bana bağışla” der. Sultan, “Burası neresidir?” diye sorar. Kadın, “Pirlerkondu derler buraya. Köyümüz, şu yamacın ötesindedir” diye cevaplar. Alaeddin Keykubad, “Ben Anadolu sultanıyım. Dile benden ne dilersin” der. Dağ güzeli Yağız atın üzerinde heybetle duran bahadırın sultan olduğunu anlayınca şaşırır. Yerinden fırlar, atının gümüş üzengilerini öper. “Sultanım sağlığını dilerim” der. Alaeddin Keykubad ısrar edince, dileğini söyler: “Biz İçel’in pamuğunu eğirir, iplik yapar, bez dokur, pazarda satar, geçimimizi sağlarız. Bezlerimize damga vururlar. Bir top bezden tam üç akçe vergi alırlar. Ferman buyurun da almasınlar.” Alaeddin Keykubad, “Dileğin olacak, benim de niyazım odur ki; çamlarınız kurumasın, güzeliniz farımasın (güzelliğinden bir şey kaybetmesin), suyunuz ılımasın, bezinizden öşür akçe alınmasın” der. Bu iyi dileklerin sahibinin bir aksakal ya da bir pir olduğu da söylenir.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
eyvallah ganga...mutlak bir motor değişim muhabbeti olmuştur...cbfler hakkında ne düşündün...biraz konforlu dimi...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Len hayın panda zehirleme tertemiz güzelim anadolu insanını :p tabi bunları sana yaptıran arkandaki yağ karteli değilmi :p

Ramazan kanma sen bu hayın panda ve etrafındakilere Salco candır :cat::queen:


Bu arada dayıda gelinlik kız varmıki Ramazan :p bizim yeğenlere alak :queen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
METE abi bana piskolojik baskı uyguladılar,,, sanada cbf alalım bak sende rahata er filan dediler,,,
birde ben cbf kullanırken m büyük salco kullanamadı arkalarda kaldı bu bisiklet gibi filan dedi,,,
bende onun etkisiylen cbf alacam dedim,,,,
ama şunuda dediler ağa bu kaçlık 125 deyince iyi gidiyor valla virajlara da ne biçim giriyon filan dediler,,,
iniş aşağı hız denemelerinde aynı hızlardaydılar fark yoktu,
ama cbf görünüş olarak daha değişik daha kaslı ,,,,idi

ahmet abi dayıya sormadık ama beni kime sorsanız söyler dedi vahit dayı idi heralde adı,,,
sallamıyorsa bende mal çok tarla çok, dedi ama oda honda alacam kanuni kesmiyor deyiverdi,,,
onada piskolojik baskı uyguladılar,,,
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
abi dur şimdi direnme zamanımı,,, adamlar kanımıza girdi,,,
sabah akşam sahibinden cbf ilanları inceler oldum,,,
direniş kelimeleri bu aralar tehlikeli gaz filan atarlar,,,,
;)
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
teşekkürler ramazan :rendeer:
aslında kuşyuvası-alanya arasındaki 40 km o kadar keyifliydi ki inanın fotoğraf çekmek için bile durmaya kıyamadık o virajlarda, ben durolarla cbf nin ramazan da salconun hakkını verdi yani helal olsun :)
gece yoculuğu taraftarı olmadığım için biraz acele ettirdim ekibe ama doğru bir karar vermişim hava kararınca diğer arkadaşlarda hak verdiler bana :cat:
ve bir kere daha anladım ki bu cbf nin duro lastikleri uzun yolda ve ısındıktan sonra çok ta kötü değilmiş bir kez daha test edildi onaylandı :)
ayrıca ramazanda yağ yakmayan bir cbf görmüş oldu canlı canlı taze taze :p
herşeye rağmen kazasız belasız yaklaşık 13 saatte 540 km lik keyifli bir yolculuğumuz oldu, katılan, okuyan,rapor hazırlayan ve yorumlayan herkese teşekkürler.
mutlu kalın. :rendeer:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
teşekkürler ramazan :rendeer:
aslında kuşyuvası-alanya arasındaki 40 km o kadar keyifliydi ki inanın fotoğraf çekmek için bile durmaya kıyamadık o virajlarda, ben durolarla cbf nin ramazan da salconun hakkını verdi yani helal olsun :)
gece yoculuğu taraftarı olmadığım için biraz acele ettirdim ekibe ama doğru bir karar vermişim hava kararınca diğer arkadaşlarda hak verdiler bana :cat:
ve bir kere daha anladım ki bu cbf nin duro lastikleri uzun yolda ve ısındıktan sonra çok ta kötü değilmiş bir kez daha test edildi onaylandı :)
ayrıca ramazanda yağ yakmayan bir cbf görmüş oldu canlı canlı taze taze :p
herşeye rağmen kazasız belasız yaklaşık 13 saatte 540 km lik keyifli bir yolculuğumuz oldu, katılan, okuyan,rapor hazırlayan ve yorumlayan herkese teşekkürler.
mutlu kalın. :rendeer:

eyvallah mbüyük ben tşk ederim geziye katıldığınız için,,,,
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Harika bir gezi olmuş,
tüm kareleri imrenerek inceledim.
Ayrıca heykelin öyküsü içinde teşekkürler.
keyifli nice gezilere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst