RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 May 2013
Mesajlar
11
Selamlar.Yeni Rks 200 sahibiyim,yeni üyeyim.Bu motorun 0-100 hızlanması kaçtır ,bilen var mı acaba?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Başlığı baştan başlayıp okuduğumda bu motorun titreşimi konusunda ikna olamıyorum. Hiç titreşim olmadığını söyleyenler var ancak Makseli'nin motoru titreşimden zırıltı yapıyormuş ve aynalar düzgün göstermiyormuş. Şu işi birisi baştan bir anlatsın lütfen. Titreşim var mı, yok mu ? CBF veya YBR' ye kıyasla durum nedir ? Anasını satayım, test motoru yok ki binip deneyelim...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Kendi sorduğum sorunun cevabını yine kendim vereyim. Bugün bayiye uğrayıp motoru inceledim. Şansıma bir müşteri için hazırlanmış sıfır (sıfır ama 17 km'de) bir tane teslim edilmek üzere bekliyordu. Izin alıp çalıştırdım ve ben Titanic 150 gibi pürüzsüz çalışan bir makina beklerken acayip bir titreşimle karşılaştım. Bana dün telefonda sorduğumda "sıfır titreşim, hiç yok" diyen Bursa Yıldırım Motor'un üç kağıtçı sahibi bile titreşimi görünce "yolda giderken hissedilmez o" diye gevelemeye başladı. Motor boştayken gaz verdiğinizde 4 bin devirden itibaren zangır zangır titremeye ve ön taraftan zırıltılar yükselmeye başlıyor. Devir arttıkça depo olduğu gibi titriyor. Bunu gördükten benim için bu motorun bütün karizması yerle bir oldu. Kesinlikle bu motoru listemden çıkardım. Bunları ayrıca fabrikasına da yazacağım.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Kendi sorduğum sorunun cevabını yine kendim vereyim. Bugün bayiye uğrayıp motoru inceledim. Şansıma bir müşteri için hazırlanmış sıfır (sıfır ama 17 km'de) bir tane teslim edilmek üzere bekliyordu. Izin alıp çalıştırdım ve ben Titanic 150 gibi pürüzsüz çalışan bir makina beklerken acayip bir titreşimle karşılaştım. Bana dün telefonda sorduğumda "sıfır titreşim, hiç yok" diyen Bursa Yıldırım Motor'un üç kağıtçı sahibi bile titreşimi görünce "yolda giderken hissedilmez o" diye gevelemeye başladı. Motor boştayken gaz verdiğinizde 4 bin devirden itibaren zangır zangır titremeye ve ön taraftan zırıltılar yükselmeye başlıyor. Devir arttıkça depo olduğu gibi titriyor. Bunu gördükten benim için bu motorun bütün karizması yerle bir oldu. Kesinlikle bu motoru listemden çıkardım. Bunları ayrıca fabrikasına da yazacağım.
Benim 150'lik mondial'im içi açılmış ellenmiş zorlanmış olduğu halde 7 bin devire kadar titremiyo :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bundan sonra titreşim denemesini her zaman boşta yapacağım ve eğer boşta iyiyse o motorda titreşim yok diyeceğim. Boşta titreyen bir motorun yolda titrememesi mümkün değil. Titanic 150 boşta bile titremiyordu.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bundan sonra titreşim denemesini her zaman boşta yapacağım ve eğer boşta iyiyse o motorda titreşim yok diyeceğim. Boşta titreyen bir motorun yolda titrememesi mümkün değil. Titanic 150 boşta bile titremiyordu.
Orta sehpada boşta titremiyosa yolda da titremez.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
11
(Izin alıp çalıştırdım ve ben Titanic 150 gibi pürüzsüz çalışan bir makina beklerken acayip bir titreşimle karşılaştım.)
Saçma...
 
Katılım
1 May 2013
Mesajlar
107
bende 5 aydır titanic 200 var. titreşimide yamaha ybr 125 den bir tık fazla o kadar giderken çok rahat titreşim yok su gibi akıyor 5-6 bin devirden sonra motor titremeye başlıyor ama ne kadar titreşimi hissedicek ama bundan rahatsız olmıyacak kadar sadece bunu diyim apache gibi deprem olur gibi değil yani. bence sizi rahatsız etmez titreşimi onu diyeyim motor güçlü makine güçlü bakınız bizim burda şehitler tepesi denen bir tepe var yokuşu meşhurdur yamaha esd 125 ( 2012 model ) apache rtr 150 ( 2011 mode ) bu tepeyi çıkarken boğuldu devir düşürdü dinlenip çıktı cbf kısmen boğuldu ama tepeyi gördü bu rks 200 titanic sanki su soğutma gibi tık demeden 2 kişi 1. 2. viteste takır takır asıldı ve çıktı motorun titreşimi çin mallarından az honda yamahadan çok onu diyim :D
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
11
Arka çanta demiri bulamıyorum.Demirsiz bir çanta modeli tavsiye edecek arkadaş var mı acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst