Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"sen 16 yaşındamısın la ben 50 yaşındayım" bu cümle sana ait. "la" hayatta kullanmadığım bir kelime. 44 üm 50 yazmadım. sen "böyle kullanırsan birkaç bine motor dökülecek " deyince dökülmeyeceğine eminim senden çok daha tecrübeliyim demek istedim sadece. yani salak değilim ilkkezde yola çıkmıyorum ilk kezde motor açmıyorumu en iyi alaşılır halde söylemek için yazdım yaş kısmını. 16 daki 1 i "l" gibi gördüm inan. o konuda haklısın. özür. motor dökmedim daha. amerikan klasik ayrıca cj 5 ( jeep )ve eski bmw ler vs de toplamışlığım var. yani tanımadığın birine motoru dökeceğini söylerken kedin konuşma bence. makseli o kadar kurcalayıp dökmediyse ben sanmıyorum dökeyim. en azından kesin değil.
.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:26 ----------
http://www.ebay.com/itm/RC-2290-K-N-Universal-Chrome-Filter-GENUINE-K-N-PART-/380349796782?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item588e9d51ae
bu aldığım filtre...
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:28 ----------
http://www.ebay.com/itm/111043520360?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
buji
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:31 ----------
http://www.ebay.com/itm/310649375532?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
kopyayı yanlış almadıysam buda pz30....gelsinler bakalım. filtreyi direk carb. bağlayıp kutuyu iptal edeceğim. karbüratörün acc. pump lı olanı denk gelmedi o olsa süper olacaktı. egsoz değişmeyecek %90.yoshi vs çok pahalı .değmez (sattığım motorda takım yoshi r1 vardı. keşke birini vermeseymişim). getiriside yok gibi zaten.ayrıca geri besleme zarar verebilir valflere. malzemeler 1 ay gibi gelir. hiç kimse olumlu bakmasa ve orjinalini bozma desede ben illaki artacak diye düşünüyorum. öncelikle en azından carb. uyumlu, videosu var. bujide etkili olur daha önce çok taktım. patlama sesleri daha tok oluyor, gücü 4 silindirde hissediliyordu tekte o kafar olmaz ama psikolojik değil. k&n filtre eğer carb ayarı jeti düzgün tutarlı olursa çok verimli olur.yinede fazla gelirse bantlarız bir kısmını, lpg li araçlarda yapıldığı gibi. daha önceki motorlardan birinde (1100 xx) hazır gelmişti iridyum+kn+devil egsoz ve ayrıca onda power com. da vardı yaklaşık 25 bg. kazandırılmıştı.
yani bence iyi ayarla biraz deneme yanılmayla ayar tutar. tutarsa dişliler değişir. motor daha düşük, orta devirde güçlenebilirse yakıt artmayıp azaladabilir . yoksa böyle 9000 ler de gitmenin yolu yok. ömür azalır. 200-250 tl civarı olacak toplam harcama. hepsinden sonra %10 artış alırsam büyük başarı olur. ayar tutmazsa hepsini orjinaline çeviririm zorlamadan, şehir içi motoru olarak kalır. makseli durum bu merkezde şimdilik.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:26 ----------
http://www.ebay.com/itm/RC-2290-K-N-Universal-Chrome-Filter-GENUINE-K-N-PART-/380349796782?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item588e9d51ae
bu aldığım filtre...
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:28 ----------
http://www.ebay.com/itm/111043520360?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
buji
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:31 ----------
http://www.ebay.com/itm/310649375532?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
kopyayı yanlış almadıysam buda pz30....gelsinler bakalım. filtreyi direk carb. bağlayıp kutuyu iptal edeceğim. karbüratörün acc. pump lı olanı denk gelmedi o olsa süper olacaktı. egsoz değişmeyecek %90.yoshi vs çok pahalı .değmez (sattığım motorda takım yoshi r1 vardı. keşke birini vermeseymişim). getiriside yok gibi zaten.ayrıca geri besleme zarar verebilir valflere. malzemeler 1 ay gibi gelir. hiç kimse olumlu bakmasa ve orjinalini bozma desede ben illaki artacak diye düşünüyorum. öncelikle en azından carb. uyumlu, videosu var. bujide etkili olur daha önce çok taktım. patlama sesleri daha tok oluyor, gücü 4 silindirde hissediliyordu tekte o kafar olmaz ama psikolojik değil. k&n filtre eğer carb ayarı jeti düzgün tutarlı olursa çok verimli olur.yinede fazla gelirse bantlarız bir kısmını, lpg li araçlarda yapıldığı gibi. daha önceki motorlardan birinde (1100 xx) hazır gelmişti iridyum+kn+devil egsoz ve ayrıca onda power com. da vardı yaklaşık 25 bg. kazandırılmıştı.
yani bence iyi ayarla biraz deneme yanılmayla ayar tutar. tutarsa dişliler değişir. motor daha düşük, orta devirde güçlenebilirse yakıt artmayıp azaladabilir . yoksa böyle 9000 ler de gitmenin yolu yok. ömür azalır. 200-250 tl civarı olacak toplam harcama. hepsinden sonra %10 artış alırsam büyük başarı olur. ayar tutmazsa hepsini orjinaline çeviririm zorlamadan, şehir içi motoru olarak kalır. makseli durum bu merkezde şimdilik.