zincirde bilemem fakat biz oringleri pinomatik sistemlerde kullanıyoruz O şeklinde conta kenarsız köşesiz ısıya dayanıklı. superboyu alalı iki hafta oldu 390 km yaptım honda cbf 150 den titreşimli fakat aynalar ibreler falan titremiyor dik motor ister büyültürsün ister orjinal bırakırsın sana kalmış üzerine otur motorun boyuna göre zevkine göre farkı fark edersin grenajlar falan ses yapmıyor yeterince kalın civata kullanılmış zaten çin motoru alıyorsun vergisiz diyorsan superboy tek geçer vergili diyorsan çinlilere yanaşma honda, yamaha ,kymco,hyosung başkasına zaten güç yeteceğini sanmam cc leri çok yüksek düşük ccli üretmiyor adamlar aşmış artık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:52 ----------
hem sigorta hem vergi ,muayene derken birde arızasıyla uğraşacaksın...ne gereği var alacaksın 100cc silindir piston değiştir 1 yıllık vergi parasına devam et yakıtıda cabası yada enjeksiyonlu iyi bişey al yolda kalırsan zor biraz markalılarda ya servis gelmesini yada çekici gelmesini bekle heryere gösteremezsin motorunu .derimki al bir superboy bin tutub tub tuurrrbbbb tub tub hızlı gidipte ne yapacaksın tam korumalı kıyafetini alabilecekmisin bot da dahil herşeyi hesapla hız yapacaksan motorun ağır koruman tam olacak hesapla evir çevir gene superboya dönersin.