Yeni motosikletim "İHTİYAR DELİKANLI"

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
aslında maltepede tanışmış,muhabbet etmiştik zamanında..
şöyle söyleyeyim hatırlarsın...

hani sen yabancı birini evinde misafir etmiştin...uğurlamıştın..

ondan sonra da maltepede bir toplantı yapılmıştı..çok eski olduğundan ne konuyu bulabilirim nede fotoları..ama Erhan (bycerrahi) çekmişti...

bunca senedir çok şükün yan yatma çamura batmam bile olmadı ama şimdilik motor kullanamam..iş kazası geçirdim ve bir parmağımın bir kısmını kaybettim..iyileşince ,inşallah...

Oncelikle cok gecmis olsun abi.
Ben maltepede hic bulusmaya katilmadim abi, o arkadasi misafir eden de baskasi :)
Sanirim baskasi ile karistirdin :) ama olsun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------

Bisikletlerin sirasinda, eski tvs apache gri. Daha ehliyeti halledemedigim icin ara sokakalarda gezip yerine koyuyorum. Siz rampadan yukari cikmistiniz bende yesil alandan rampaya dogru yuruyordum. Nefis bir motor ama ortu almalisiniz, cok toz oluyor motorlar.

Bugun farketmedim malesef hocam sizi ya.
Bi dahaki sefere tanisiriz insallah. Gorursen gel yanima mutlaka :)
Ortu konusunda haklisiniz. Ilk firsatta bir cozum bulcam.
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
İnsallah karsilasiriz. Sitede cok guzel motorlar var. Ama suren gormuyorum. Hep yatiyorlar. Belki yaza canlanir. :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Oncelikle cok gecmis olsun abi.
Ben maltepede hic bulusmaya katilmadim abi, o arkadasi misafir eden de baskasi :)
Sanirim baskasi ile karistirdin :) ama olsun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------



Bugun farketmedim malesef hocam sizi ya.
Bi dahaki sefere tanisiriz insallah. Gorursen gel yanima mutlaka :)
Ortu konusunda haklisiniz. Ilk firsatta bir cozum bulcam.
bak yahu karıştırdık mı şimdi..?? ihtiyarladık sanırım kusuruma bakma...
ama onun da nicki thomas tı sanırım.....

hıııı thomas ve tomass...çaktım köfteyi...:pl:
olsun ihtiyarlığıma ver...:joker:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
bak yahu karıştırdık mı şimdi..?? ihtiyarladık sanırım kusuruma bakma...
ama onun da nicki thomas tı sanırım.....

hıııı thomas ve tomass...çaktım köfteyi...:pl:
olsun ihtiyarlığıma ver...:joker:


Esagfurullah abi ne yaslanmasi :)
Olur oyle seyler. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------

İnsallah karsilasiriz. Sitede cok guzel motorlar var. Ama suren gormuyorum. Hep yatiyorlar. Belki yaza canlanir. :)


Aslinda cogu kullaniliyor, belki size denk gelmemistir.
Bizim otoparktakilerin cogunu goruyorum ben.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

Gerçek asillik budur :D beyaz yanak lastikler ise işi almış götürmüş :D


Tesekkurler Hocam :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
ne yaptın pagusa işini halledebildinmi ?


Kürsad Hocam sinavim nedeni ile motorla ilgilenemedim bir turlu,
sadece gidon, ayna vs.leri degistirdim, aralarda da bol bol turladim :)
Sinavim da bu hafta bitti. Bu hafta da sizin o trafalara geliyorum.
Artik bundan sonra daha rahat ilgilenecegim.
Pagusa isini de ancak bu haftadan sonra halledebilirim gibi :)


Şu motora sahip olmak için nelerimi vermezdim ahh ahh :salut:
Insallah siz de en yakin zamanda istediginiz motosiklete sahip olursunuz.




Cesaretinizi ayakta alkışlıyorum.. Efsane iyidir be abi :)

Tesekkurler Kürşat Hocam :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
çok eskiymiş abi, acık daha üstüne koyup 65 model filan alaydın ya :)

hayırlı olsun.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Motor mükemmel birşey :) Hayırlı olsun , kazasız belasız sürüşler.

Teşekkürler.

Hayırlısı olsun. Allah kaza bela göstermesin...Motor da pek temizmiş.

Teşekkürler.

çok eskiymiş abi, acık daha üstüne koyup 65 model filan alaydın ya :)

hayırlı olsun.

Üstüne acık daha koyup 600lük alacaktım ,
olmadı bu paraya araba alacaktım :) ama olmadı :) :)
Teşekkürler :thumleft:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Hocam musait oldugunuz bir zamanda surus karakteri hakkinda bilgi verirseniz, boyle bir kraliceye sahip olmak isteyebilecek arkadaslara oncu olursunuz..
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Hocam musait oldugunuz bir zamanda surus karakteri hakkinda bilgi verirseniz, boyle bir kraliceye sahip olmak isteyebilecek arkadaslara oncu olursunuz..


Kürşat Hocam adam akilli mekanik olarak elden geçirilmis bir motosiklet uzun yillar daha kullanilabilir diye dusunuyorum.
En son yaptigim bakim ve tadilattan sonra sorunsuz olarak kullaniyorum.
Tikir tikir adeta saat gibi calisiyor diyebilirim :)
Ben en cok 40-60km hizlarda gezinmeyi seviyorum.
Agir agir geziyorum, dusuk devirde ve hizda cikan sesi hosuma gidiyor.
Bir gunde en fazla 100 km civarinda kullandim,
kullanimi oldukca zevkli ama titresim hissedilir derecede var :)
55 yasinda bir motosikletten beklenebilecek bir durum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------

harika klasik masallah allah nazarlardan saklasin..


Çok tesekkurler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------

Gecen gunden bir kare :)

20130520190024annecorne.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
Motorunuz ve seçiminiz fedakarlık ister,her şey gönlünüzce olsun.Kazasız belasız yoluculuklar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst