- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 1,788
- Konu Yazar
- #61
aslında maltepede tanışmış,muhabbet etmiştik zamanında..
şöyle söyleyeyim hatırlarsın...
hani sen yabancı birini evinde misafir etmiştin...uğurlamıştın..
ondan sonra da maltepede bir toplantı yapılmıştı..çok eski olduğundan ne konuyu bulabilirim nede fotoları..ama Erhan (bycerrahi) çekmişti...
bunca senedir çok şükün yan yatma çamura batmam bile olmadı ama şimdilik motor kullanamam..iş kazası geçirdim ve bir parmağımın bir kısmını kaybettim..iyileşince ,inşallah...
Oncelikle cok gecmis olsun abi.
Ben maltepede hic bulusmaya katilmadim abi, o arkadasi misafir eden de baskasi
Sanirim baskasi ile karistirdin
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------
Bisikletlerin sirasinda, eski tvs apache gri. Daha ehliyeti halledemedigim icin ara sokakalarda gezip yerine koyuyorum. Siz rampadan yukari cikmistiniz bende yesil alandan rampaya dogru yuruyordum. Nefis bir motor ama ortu almalisiniz, cok toz oluyor motorlar.
Bugun farketmedim malesef hocam sizi ya.
Bi dahaki sefere tanisiriz insallah. Gorursen gel yanima mutlaka
Ortu konusunda haklisiniz. Ilk firsatta bir cozum bulcam.