Yeni motosikletim "İHTİYAR DELİKANLI"

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Uzun süre aradan sonra tekrar motosiklet sahibi oldum.
Hep almak isteyip de almaya cesaret edemediğim
eski BMW modellerinden bir tanesini yaklaşık 10 gün önce
83 yaşında bir amcadan satın aldım.
bu gün havanın güzel olması nedeni ile bir kaç tur atıp,
MT için de birkaç fotoğraf çektim.
Karşınızda :) 1958 model BMW R26

45548229.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

img5598shinecornered.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

55596375.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

78290094.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

26609969.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

51034142.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
ses 10 numara olmalı yer maltepe sahil sanırım hayırlı uğurlu olsun :flower:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayırlı olsun güle güle kullanın diyeceğim ama insan kullanmaya kıyamaz ki bunu :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
hocam buna asıl bmw orjinali solo selle taktınmı havasından ve dadından yinmez... Aşk üç harrflidir BMW :rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
hocam buna asıl bmw orjinali solo selle taktınmı havasından ve dadından yinmez... Aşk üç harrflidir BMW :rendeer:

Önumuzdeki gunlerdeki planlarim arasinda ilk sirada yer aliyor solo (pagusa) sele.
Hatta yapmak istediklerimi de yazayim :)
Pagusa sele
Düz gidon
Gidon sinyali
Arka koltuk yerine takilan izgara
Arka çanta.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Harika bir iş yapmışsın, herkes cesaret edemezdi. İleride başka bir motor alsan da bunu kenarda tutmaya çalış :cat:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Önumuzdeki gunlerdeki planlarim arasinda ilk sirada yer aliyor solo (pagusa) sele.
Hatta yapmak istediklerimi de yazayim :)
Pagusa sele
Düz gidon
Gidon sinyali
Arka koltuk yerine takilan izgara
Arka çanta.


Hocam solo sele ve arka ızgara yeterli olur arka basaklarıda sök ama sarkmasınlar diğer yapacaklarıın orjinallik sınırından çıkmaya başlar. Ama kromaja kimse hayır diyemez motorblokunu vs parlatma yollarına gidiniz bence.:cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Harika bir iş yapmışsın, herkes cesaret edemezdi. İleride başka bir motor alsan da bunu kenarda tutmaya çalış :cat:

Tesekkürler. Zaten satmamak düsüncesi ile aldim.
Allah nasip ederse torunlarima bile birakmak isterim :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Gerçek bir motosiklete binmenin verdiği duyguyu
kazasız, belasız, arızasız, doya doya
yaşaman dileğiyle...
Hayırlı uğurlu olsun :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Gerçek bir motosiklete binmenin verdiği duyguyu
kazasız, belasız, arızasız, doya doya
yaşaman dileğiyle...
Hayırlı uğurlu olsun :)


Tesekkurler hocam.
Insallah siz de en yakin zamanda istediginiz motora kavusursunuz.

NEFİS İYİ BAKIMLI KAÇA MAL OLDU GÜLE GÜLE KULLAN
Tesekkurler hocam. 5000e yaklasti maliyeti. Tam hesaplamadim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------

Hocam solo sele ve arka ızgara yeterli olur arka basaklarıda sök ama sarkmasınlar diğer yapacaklarıın orjinallik sınırından çıkmaya başlar. Ama kromaja kimse hayır diyemez motorblokunu vs parlatma yollarına gidiniz bence.:cat:


Hakli olabilirsiniz :)
Ilk amacim pagusa sele ve izgara, sonrasini dusunuruz artik :)
Bazi krom parcalarin ve boyanin elden gecmesi gerekli.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
amcaya da helal olsun güzel saklamış bu güne kadar:cat:

güle güle kullanın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst