- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 1,788
- Konu Yazar
- #1
Uzun süre aradan sonra tekrar motosiklet sahibi oldum.
Hep almak isteyip de almaya cesaret edemediğim
eski BMW modellerinden bir tanesini yaklaşık 10 gün önce
83 yaşında bir amcadan satın aldım.
bu gün havanın güzel olması nedeni ile bir kaç tur atıp,
MT için de birkaç fotoğraf çektim.
Karşınızda
1958 model BMW R26
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Hep almak isteyip de almaya cesaret edemediğim
eski BMW modellerinden bir tanesini yaklaşık 10 gün önce
83 yaşında bir amcadan satın aldım.
bu gün havanın güzel olması nedeni ile bir kaç tur atıp,
MT için de birkaç fotoğraf çektim.
Karşınızda