iyi eğlenceler size . valla benim oraya gelmem zaten 7 8 haziranı bulacak kısa yoldan gelmek istemiyorum :queen::queen::queen::queen::queen: . hayırlısı gelince bi tur atarız

.
birde benim motor yeni bir huy edindi. 1 2 haftadır bı tekleme söz konusu. 4500-7000 devirleri arasında elektrik kesiyo gibi gaz kesiyo gibi bi sallıyor gazı acmaya başlayınca toparlıyor. sürekli yapmıyor. pazar günüde 200 km lik bir gezi ardından küçük bir duraklamadan sonra kalkışta gaz yemedi. 2 3 kere motoru stop edip çalıştırdım düzeldi. 1 ustaya götürdüm emme itiş lerde sorun olabilir dedi. pistona bakmalıymış. başkası buji dedi. bujiyi değiştim takım olarak 1 gün güzeldi dün yeniden tekledi. yola cıkmadan buna çözüm bulmak lazım .
şimdi 10 puanlık uzmanlık sorusunu soruyorum. arıza ne olabilir

l:

l:

l:

l:

l: