Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2011-trafige-cikisli-enjeksiyonlu-motor-cok-temiz-hysung-gt-250-121136793/detay
Bu ilan forumdan mı ? Bi ara ilan yayından kalkmıştı birkaç hafta sonra tekrar koydular ilanı ? Acaba motorun bi sıkıntısı falan mı var ?
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2011-trafige-cikisli-enjeksiyonlu-motor-cok-temiz-hysung-gt-250-121136793/detay
Bu ilan forumdan mı ? Bi ara ilan yayından kalkmıştı birkaç hafta sonra tekrar koydular ilanı ? Acaba motorun bi sıkıntısı falan mı var ?

ilana koyulacak fotoğrafları bile tamircide çekilmiş motordan bence hayır gelmez..
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
orası otomobil tamircisi:) muhtemelen arızadan dolayı orada değil. tamirhanede çalışan birinin motoru diye düşünüyorum.

Hiç belli olmaz. Memlekette anahtarı eline alan genelde "herşeyin" tamircisi oluyor.
Zaten şahsi fikrimdir, ben böyle bir motoru hayatta almam. :) Hele sahibi tamirci(!) ise..
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
Hiç belli olmaz. Memlekette anahtarı eline alan genelde "herşeyin" tamircisi oluyor.
Zaten şahsi fikrimdir, ben böyle bir motoru hayatta almam. :) Hele sahibi tamirci(!) ise..

valla doğru diyosun insan baya kıllanıyor şahsen ama belli de olmaz belki gerçekten temiz motordur : )
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2011-trafige-cikisli-enjeksiyonlu-motor-cok-temiz-hysung-gt-250-121136793/detay
Bu ilan forumdan mı ? Bi ara ilan yayından kalkmıştı birkaç hafta sonra tekrar koydular ilanı ? Acaba motorun bi sıkıntısı falan mı var ?

motorun üzerindeki egsoz akrapoviç değil 80 TL satıyorlar. orjinal egsozu veriyor mu ?

far grenajı nerde ? gidon da değişmiş gibi duruyor.. onu dışında motoru oldukça temiz ..
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
motorun üzerindeki egsoz akrapoviç değil 80 TL satıyorlar. orjinal egsozu veriyor mu ?

far grenajı nerde ? gidon da değişmiş gibi duruyor.. onu dışında motoru oldukça temiz ..

motor önden hafif kaza yapmış camurluk orjinaliyle değişmiş, depo boyanmış , gidon değişmiş dediğiniz gibi o far grenajını da kazada gitmiş herhalde adam takmamış yenisini.Bildiklerim bunlar . Ne düşünüyorsunuz motor hakkında ? Ederi ne kadardır alınır mı , alınmaz mı ?
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
Merhabalar gene ben bir sorum olacaktı cometlerde vitesi 1 den 2 ye atarken herhangi bir sorun var mı acaba ? İlk baş boşa atması gibi? Biraz sert mi atmak gerekiyor ?
Biraz acil cevap verebilirseniz çok iyi olur benim için
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
1 den 2 ye atarken arada boş vites olduğundan bilek hareketin biraz daha yukarıya doğru uzun olacak. ekstra sertlik, geçememe gibi bir durum yok yani.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
cevaplar için teşekkürler ben de aranıza katıldım artık :) ama motoruma kavuşmam yaklaşık bir ay sürecek şu an uzağındayım kullanamıyorum :p
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
Teşekkürler :D motoru benim yerime bi arkadaş aldı şu an İstanbulda.Ben de öğrenciyim şehir dışında malum :)
şu yaklaşık bir ayı iple çekiyorum zaten sonra bikaç fotoyla canlandırırız buraları :D
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
109
Herkese merhaba,

Comet'le ayrılığımızdan bu yana süre gelen sancılı süreç bugün itibariyle son buluyor. "Sıfır mı? ikinci el mi?" ikilemi başta olmak üzere karar vermek gerçekten zormuş. Sonuç olarak arayış 2013 Honda NC700X ile son buldu. Bir aksilik olmazsa bu akşam beyaz atımı teslim alacağım :)

İstanbul'a ilk adım, ilk buluşma !

Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Herkese merhaba,

Comet'le ayrılığımızdan bu yana süre gelen sancılı süreç bugün itibariyle son buluyor. "Sıfır mı? ikinci el mi?" ikilemi başta olmak üzere karar vermek gerçekten zormuş. Sonuç olarak arayış 2013 Honda NC700X ile son buldu. Bir aksilik olmazsa bu akşam beyaz atımı teslim alacağım :)

İstanbul'a ilk adım, ilk buluşma !

[url]http://img824.imageshack.us/img824/3155/nc700x1.jpg[/URL]Uploaded with ImageShack.us

hayırlı olsun. çok güzelmiş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst