Hekesi cagırdık gelemeyen gelmediğine yansın![]()
Benim katılamadığım her gezi lanetlenir...
Az kaldı sabredin alakasız bir motorla aranızdayım![]()
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2011-trafige-cikisli-enjeksiyonlu-motor-cok-temiz-hysung-gt-250-121136793/detay
Bu ilan forumdan mı ? Bi ara ilan yayından kalkmıştı birkaç hafta sonra tekrar koydular ilanı ? Acaba motorun bi sıkıntısı falan mı var ?
ilana koyulacak fotoğrafları bile tamircide çekilmiş motordan bence hayır gelmez..
orası otomobil tamircisimuhtemelen arızadan dolayı orada değil. tamirhanede çalışan birinin motoru diye düşünüyorum.
Hiç belli olmaz. Memlekette anahtarı eline alan genelde "herşeyin" tamircisi oluyor.
Zaten şahsi fikrimdir, ben böyle bir motoru hayatta almam.Hele sahibi tamirci(!) ise..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2011-trafige-cikisli-enjeksiyonlu-motor-cok-temiz-hysung-gt-250-121136793/detay
Bu ilan forumdan mı ? Bi ara ilan yayından kalkmıştı birkaç hafta sonra tekrar koydular ilanı ? Acaba motorun bi sıkıntısı falan mı var ?
motorun üzerindeki egsoz akrapoviç değil 80 TL satıyorlar. orjinal egsozu veriyor mu ?
far grenajı nerde ? gidon da değişmiş gibi duruyor.. onu dışında motoru oldukça temiz ..
cevaplar için teşekkürler ben de aranıza katıldım artıkama motoruma kavuşmam yaklaşık bir ay sürecek şu an uzağındayım kullanamıyorum
![]()
Aramıza hoş geldin tez zamanda güzel fotolar paylaşırsın artıkcevaplar için teşekkürler ben de aranıza katıldım artıkama motoruma kavuşmam yaklaşık bir ay sürecek şu an uzağındayım kullanamıyorum
![]()
Uploaded with ImageShack.usHerkese merhaba,
Comet'le ayrılığımızdan bu yana süre gelen sancılı süreç bugün itibariyle son buluyor. "Sıfır mı? ikinci el mi?" ikilemi başta olmak üzere karar vermek gerçekten zormuş. Sonuç olarak arayış 2013 Honda NC700X ile son buldu. Bir aksilik olmazsa bu akşam beyaz atımı teslim alacağım![]()
İstanbul'a ilk adım, ilk buluşma !
[url]http://img824.imageshack.us/img824/3155/nc700x1.jpg[/URL]Uploaded with ImageShack.us
hayırlı olsun. çok güzelmiş![]()