Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
161
Motorun debriyaş topuzu başı kopmuş, Camurluk yok, egzoz icler acısı, zincir koruması yok, lastik keötü durumda bunlar gözüme takılan kötü yanları, İyi yanları orjinal aynalar duruyor ve solda debriyaj topuzu kopuk olmasına rağmen vites pedalı sağlam ya ciddi düşmedi yada vites pedalını değişti. Tramer kaydına baktır derim güvendiğin biri varsa objektif olcak sekilde baktır anlamıyorsa bile bir ustaya gostersin sesini dinlemeden birsey demek yanlış olur.

Olada bilir olmayada bilir sorunlarıda egzantik kacmış olabilir arka süspansiyon ömrünü tamamlamış olabilir.
Debriyaj maneti topuzunu hiç farketmemiştim.Motorun yatmasıyla ilgili bi bilgi vermedi sahibi.Arka amortisör gv 250ninkiyle değiştirilmiş orjinalinin çok sert olduğundan bahsetti.Egzantrikle ilgili ne gibi problem olabilir onu tam anlamadım da.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Debriyaj maneti topuzunu hiç farketmemiştim.Motorun yatmasıyla ilgili bi bilgi vermedi sahibi.Arka amortisör gv 250ninkiyle değiştirilmiş orjinalinin çok sert olduğundan bahsetti.Egzantrikle ilgili ne gibi problem olabilir onu tam anlamadım da.

motor bu kadar vasat durumdayken (kontak,egsoz borusu,lastikler,fren merkezi vs vs) ön çamurluğun,göstergenin ve farın bu kadar gıcır gıcır durması açıkçası şüphe uyandırıyor. depo zaten yandan darbeli. yeniden toplanmış gibi duruyor
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
25
Motosikleti
2012 Softail Slim FLS
Arkadaşlar herkese öncelikle iyi akşamlar. Motosiklet kullanamaya başlamadan önce türden türe atlayarak (sırasıyla cross,racing,chopper hevesleri) naked tarzında karar kıldım. İlk motosiklet için de Hyosung Gt250 Comet görünüş ve fiyat olarak (4-6.000 TL) gayet hoş ve mantıklı geldi. 1.93 boyunda 88 kg ağırlığındayım 125 cc ler direk bana saplanmış gibi bir görüntü veriyor ve ufak geliyor. Acaba genel itibari ile hyosung gt250 comet i başlangıç olarak tavsiye edermisiniz?
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
49
oncelıkle vıteslı motor kullandınmı bende 250 lıkle yenı baslayan bırı olarak guzel motor ama tecrubesız olunca bındıgınde kullanırken motorun aslında hıcte kucuk olmadıgını anlayacaksın eger vıteslı kullandıysan daha once rahat kullanacagından emınım ama hıc kullanmadıysan trafıge cıkmadan evvel bol bol bos alanlarda calısarak motorunu tanıman gerek ve mumkunse egıtım alma ımkanın vrsa surus egıtımı almanı tavsıye ederım benım boyumda 186 kılo 95 motor altında tam gelecektır ama hersey goruntu degıl oncelık kendını korumak olmalı motor araba gıbı degıldır hata yapmaya hıc gelmez
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
161
motor bu kadar vasat durumdayken (kontak,egsoz borusu,lastikler,fren merkezi vs vs) ön çamurluğun,göstergenin ve farın bu kadar gıcır gıcır durması açıkçası şüphe uyandırıyor. depo zaten yandan darbeli. yeniden toplanmış gibi duruyor

Tramaer kaydı sorgulasam kazası varsa çıkar sanırım ordan.Kazasız olduğu söyleniyor ama.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
ne o. nc700 mü almış yoksa bu?




layn! motosiklet mi aldın sen?
:p

Valla hacı ben hariç herkes motor aldı :) Bizim müdüre NC 700S aldık, bugün de başka bir arkadaşa ER-6F alıyoruz.Valla benim parayı 4 tekere yatırdım.Satılmasını bekliyorum.Güzel bir tane 600f buldum onun peşindeyim bende.Alırsam zaten önce senin haberin olur aykut.Muhtemelen senle gitip bakarız zaten :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Valla hacı ben hariç herkes motor aldı :) Bizim müdüre NC 700S aldık, bugün de başka bir arkadaşa ER-6F alıyoruz.Valla benim parayı 4 tekere yatırdım.Satılmasını bekliyorum.Güzel bir tane 600f buldum onun peşindeyim bende.Alırsam zaten önce senin haberin olur aykut.Muhtemelen senle gitip bakarız zaten :)

Valla bir motor alda sende kurtul bizde :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Valla hacı ilk sahibinden bu modelde kazasız araç bulmak hakkaten zor.Motosiklet davası olmasa satılacak araç değil aslında.Hafta sonu ne yapıyorsunuz?
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
1-2 Haziran gibi İğneada'da olcaz dönüşünde görüşürüz inşallah ;)

iyi eğlenceler size . valla benim oraya gelmem zaten 7 8 haziranı bulacak kısa yoldan gelmek istemiyorum :queen::queen::queen::queen::queen: . hayırlısı gelince bi tur atarız :D.

birde benim motor yeni bir huy edindi. 1 2 haftadır bı tekleme söz konusu. 4500-7000 devirleri arasında elektrik kesiyo gibi gaz kesiyo gibi bi sallıyor gazı acmaya başlayınca toparlıyor. sürekli yapmıyor. pazar günüde 200 km lik bir gezi ardından küçük bir duraklamadan sonra kalkışta gaz yemedi. 2 3 kere motoru stop edip çalıştırdım düzeldi. 1 ustaya götürdüm emme itiş lerde sorun olabilir dedi. pistona bakmalıymış. başkası buji dedi. bujiyi değiştim takım olarak 1 gün güzeldi dün yeniden tekledi. yola cıkmadan buna çözüm bulmak lazım .
şimdi 10 puanlık uzmanlık sorusunu soruyorum. arıza ne olabilir :pl::pl::pl::pl::pl:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
iyi eğlenceler size . valla benim oraya gelmem zaten 7 8 haziranı bulacak kısa yoldan gelmek istemiyorum :queen::queen::queen::queen::queen: . hayırlısı gelince bi tur atarız :D.

birde benim motor yeni bir huy edindi. 1 2 haftadır bı tekleme söz konusu. 4500-7000 devirleri arasında elektrik kesiyo gibi gaz kesiyo gibi bi sallıyor gazı acmaya başlayınca toparlıyor. sürekli yapmıyor. pazar günüde 200 km lik bir gezi ardından küçük bir duraklamadan sonra kalkışta gaz yemedi. 2 3 kere motoru stop edip çalıştırdım düzeldi. 1 ustaya götürdüm emme itiş lerde sorun olabilir dedi. pistona bakmalıymış. başkası buji dedi. bujiyi değiştim takım olarak 1 gün güzeldi dün yeniden tekledi. yola cıkmadan buna çözüm bulmak lazım .
şimdi 10 puanlık uzmanlık sorusunu soruyorum. arıza ne olabilir :pl::pl::pl::pl::pl:

Sorun yok Hyo nun genel sorunu belirli bir km ye gelen hyolarda ki genel sorun yolda bırakmaz marj basmaz ateşlemezse beyni sok tak yada kuyruktaki yeşil sigortayı sok tak düzelri devam eder :D Beyin falan diyen olur inanma beyinle alakası yok... Daha sebebini bulan buna vakıf bir servis yok :D 5500-6000 devirde kullan motoru sorunla karşılaşlmazsın ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst