- Katılım
- 8 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,471
( motorumda bir arıza var usta hava akış metresi selenoid diyor) bu parça nedir arkadaşlar.450 lira felan diyor.
hava filtresi kutusunun sağ kısmında bulunur.
hyosung source üzerinden kargo ile 100 120 TL tutar
( motorumda bir arıza var usta hava akış metresi selenoid diyor) bu parça nedir arkadaşlar.450 lira felan diyor.
hava filtresi kutusunun sağ kısmında bulunur.
http://image5.sahibinden.com/photos/40/00/81/big_754000815hr.jpg
hyosung source üzerinden kargo ile 100 120 TL tutar
Kardeş motor şuan ustada,beni telefonla aradılar.hava akış metresi selenoid diyor.motor 2009 model enjeksiyonlu.bumu oluyor o parça.birde burdan siparişi nasıl veriyoruz.şimdiden teşekkürler.
arka kampana? kendin halletsen çok daha ucuza gelirdi ayrıca kampana derken balata demek istedin heralde . yada disk. çok almışlar ben şahsen bu yaptıklarını servisin kullandıgı malzemelerin daha kalitesini kullanarak hallederdim. ayrıca taktıkları balatalarda ne marka belli degil. en iyisi ebc alıp kendiniz takmanız yada taktırmanız.
12 model motoru model yükseltmek için satıyormuş7bindeki motorun disklerini baskı balatayı vs. ne varsa değiştirmiş
eğer gerçekten değiştirmişse değişmesini gerektirecek neler yaptı acaba. adamlar hava filtresi gibi debriyaj balatası, fren balatası gibi disk değiştiriyor. hey alllahım yaa
dur ben şuna bi alabalık yavrusu teklif edeyim:queen:
12 model motoru model yükseltmek için satıyormuş7bindeki motorun disklerini baskı balatayı vs. ne varsa değiştirmiş
eğer gerçekten değiştirmişse değişmesini gerektirecek neler yaptı acaba. adamlar hava filtresi gibi debriyaj balatası, fren balatası gibi disk değiştiriyor. hey alllahım yaa
dur ben şuna bi alabalık yavrusu teklif edeyim:queen:
Aranızda Marushin kask kullanan varmı? Bugün Okemydanı, Perpa'nın orda ağır ağır gidiyordu biri kırmızı gt250r ile. Plakasını almak aklıma gelmedi. Kask dikkatimi çekti. Birde shark kısa egzoz vardı motorda.
Marushinin hangi modeli olduguna bagli, ben 999 istiyordum, turkiyede disturbitor 2 tane var, ucuk fiyatlar istiyorlar.
999 modeli, guvenlik testinden 4 yildiz almis ve bu derece ile kapali kasklar aradinda en hafif kask olma ozelligini tasiyor, yurtdisinda bi arai kadar populer denilebilir. Ama turkiye sartlarinda ulasmak cok zor..
Maxim diyor ki;
Yalan söylediğini bilsen dahi inanacaksın insanoğluna, yani dinleyeceksin onu, niçin yalan söylediğini anlamaya çalışacaksın
şimdi arkadaş motorunu koymuş ilana eyvallah iyi de fiyat çekmiş ona da eyvallah, e canını yediğim piyasada komple 85 tl ye satılan egsozu takıp da motora neden 500 tl lik yoshimura diyerek yalan söylüyorsun ufacık detaylar için akşam akşam konuşturuyorsun beni
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-daha-temizi-yok-sifir-ayarinda-125369284/detay
marş basıyor fakat motor çalışmıyor gaz yemiyor. usta bunu değişecez dedi.değiştikten sonrada kesin çözümde değil.düzelmezse beyinde sıkıntı gaiba.hava selenoidi 450 lira felan dedi usta.bende burada 180tl gorunce sorayım dedim.???
Kardeş motor şuan ustada,beni telefonla aradılar.hava akış metresi selenoid diyor.motor 2009 model enjeksiyonlu.bumu oluyor o parça.birde burdan siparişi nasıl veriyoruz.şimdiden teşekkürler.
öyle olmaz hadi aldın diyelim sorun ondan değilse ne olucak servis manuele baktınmı hata konudndan nerden kaynaklandıgı bellı olur...yada varsa cevrende aynı motorlu bir arkadaşın sökün onunkini sizinkine takın sorun düzelirse alın yoksa almayın ben öyle yapmıştım ustanın keyfıne kalırsa boşyere 180 yada 450 para ödersiniz.(ustan servis mi yoksa normal herhangi bir motorcumu daha önce hyo tamırı yapmısmı)
bu arada fiyat dogrudur çeşidi cık ama işlevı ayynı
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
arka kuyruk kısmında koltuk altında soket var ordan hata koduna baktırdınızmı emınmısınız arızanın ordan olduguna bence yakında bır servıs varsa o baksın daha önce bu motoru hiç görmemiş ustaya elletmeyin deneme yanılma veya parça denemeyle bu iş olmaz....