Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
tel zamanla hava sıcaklığına da bağlı olarak uzar kısalır. Elektirik telleri kışın gergin yazın salar aşağı doğru mesela. Elciğin oradaki vidadan ayarlanması lazım gerektiğinde.
Fakat boşa alma problemi bizim motosikletlerde 25-20binkm ye kadar var olmaya devam eder. Şanzıman ile alakalı bir durum tel bir yere kadar kurtarır.
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
209
34 BR PLAKASI OLUP BEYAZ GTR SAHIBI BIR ARKADASIN DUN GAYRETTEPEDE GORDUM AMA SAHIBINI BULAMADIM
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
bu rodajdan kaynaklı işte, motorun daha açılmamış senin, benim motor 9.500 devirde 152km gibi bi sürat yapıyor şu anda hesabını sen yap:)
Devirli kullandıkça kendine gelecektir sıkıntı yapma
Ya benimde 9.500 e glio mesela 145 150 km. Goruyorm hani dahada devir ibresi ilerlemiyo kaliyo rodajdayken hep 5.500 6000 devir gttim smdi uzun yolda ortalama 8000 devir 125 130 gtsem acilirmi kndi kendine dersiniz
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Arkadaşlar çok abartıyorsunuz, rodaj dediğiniz şeyi çok kötü bile yapsanız bu motorun en ölüsü yine yine 175 km yapar. Ayrıca motorun hangi devirde kaç km hız yapacağının rodaj ile alakası yok. Sıfır aldığınız motorda 9 bin devirde aynı hızı yapar 10 bin km de ki motorda. Ama o devire ne kadar sürede çıkacağı elbet motorun bakımlılığına, temizlğine göre değişir. Rodajda etki eder ancak bence 1 sn bile kadar etkisi yoktur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

Yakın zamanda istanbul'a gelme planım var. İstanbul Ankara yada otobüsün yol istikametinde alıcı olursa motoru getirebilirim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-servis-bakimli-sifir-ayarinda-gt250r-121856475/detay/
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
vites gecislerim yine kendinden gecti. bosa almak ayri mesai ister oldu.

tel ayarini usta guzelce yapmisti 2000 km kadar önce sıkıntım kalmamisti. neden bozuldu yine? hic kurcalanmadi bile

motora motul 7100 10w 40 yağı koydum koyalı vitesin boşa geçme derdi ortadan kalktı castrol yağa tövbe demekle çok iyi yapmışım tel ayarı undocapın dediği gibi biraz gerdirmen gerekebilir motoru satarsam alacağım makineyi de bulmuş bulunmaktayım gün sayıyorum müşterilerle anlaşmaya çalışıyorum ama olmuyor :))
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-doktordan-uclu-cantali-er-6n-110642562/detay/
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
bende castrol kullanıyorum motor 3bin küsür kmde vitesi boşa almada sıkıntı yok siz beceremiyorsunuz bence :)
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
motul bizim gibi beceriksizleri düşünüp yapmış olabilir neticede gözle görülür bir etki var motor kendine geldi :)
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
motora motul 7100 10w 40 yağı koydum koyalı vitesin boşa geçme derdi ortadan kalktı castrol yağa tövbe demekle çok iyi yapmışım tel ayarı undocapın dediği gibi biraz gerdirmen gerekebilir motoru satarsam alacağım makineyi de bulmuş bulunmaktayım gün sayıyorum müşterilerle anlaşmaya çalışıyorum ama olmuyor :))
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-doktordan-uclu-cantali-er-6n-110642562/detay/

Aha bir er6 cı daha :) Hacı bende makineyi satınca bir er6 alıcam ama ilanlara bakmayı bıraktım artık. Satılsın sonra, her satılan motor benden bir parça götürüyor :) Bu ilanı hiç görmemiştim, inceleyince bana çok mantıklı gelmedi ancak içine sindiyse şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
Aha bir er6 cı daha :) Hacı bende makineyi satınca bir er6 alıcam ama ilanlara bakmayı bıraktım artık. Satılsın sonra, her satılan motor benden bir parça götürüyor :) Bu ilanı hiç görmemiştim, inceleyince bana çok mantıklı gelmedi ancak içine sindiyse şimdiden hayırlı olsun.

bazen km ye bakıp direkt vazgeçiyoruz ya hani motorlardan, bence kmye bakmadan önce kullanıcısının yaşına ve motorlar hakkındaki bilgisine bakmak gerekiyor anlıyorum seni de ama nedense içimde bu motora karşı bir şeyler kıpraştı :)
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
bazen km ye bakıp direkt vazgeçiyoruz ya hani motorlardan, bence kmye bakmadan önce kullanıcısının yaşına ve motorlar hakkındaki bilgisine bakmak gerekiyor anlıyorum seni de ama nedense içimde bu motora karşı bir şeyler kıpraştı :)
fazla kmli motorlarin en buyuk handikapi elden cikarma meselesinde olsa gerek. dedigin motor 67 binde 20 bin de sen yapsan kolay satamazsin..
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
Arkadaşlar çok abartıyorsunuz, rodaj dediğiniz şeyi çok kötü bile yapsanız bu motorun en ölüsü yine yine 175 km yapar. Ayrıca motorun hangi devirde kaç km hız yapacağının rodaj ile alakası yok. Sıfır aldığınız motorda 9 bin devirde aynı hızı yapar 10 bin km de ki motorda. Ama o devire ne kadar sürede çıkacağı elbet motorun bakımlılığına, temizlğine göre değişir. Rodajda etki eder ancak bence 1 sn bile kadar etkisi yoktur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

Yakın zamanda istanbul'a gelme planım var. İstanbul Ankara yada otobüsün yol istikametinde alıcı olursa motoru getirebilirim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-servis-bakimli-sifir-ayarinda-gt250r-121856475/detay/

motoru aldigimda su an gordugum hicbir surati veya devirlenmeyi goremiyordum, 11k devirde 153km yapan motor su anda 9-9.5k devirde 150-152ye cikiyor. ben bariz fark yasadim
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
bazen km ye bakıp direkt vazgeçiyoruz ya hani motorlardan, bence kmye bakmadan önce kullanıcısının yaşına ve motorlar hakkındaki bilgisine bakmak gerekiyor anlıyorum seni de ama nedense içimde bu motora karşı bir şeyler kıpraştı :)

Bu konuyu konştuk ancak burdanda yazayım, bence bu motor maks 9 eder oda çok temizse :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------

motoru aldigimda su an gordugum hicbir surati veya devirlenmeyi goremiyordum, 11k devirde 153km yapan motor su anda 9-9.5k devirde 150-152ye cikiyor. ben bariz fark yasadim

Açıkcası inanmak istemiyorum :) Ama öyle diyorsan öyledir canlı yaşamak ayrı. Bu fark kaç km de oluştu ? ilk 100 km falan mı yoksa daha uzun bir süreç mi ?
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
750-800km deydi, adapazarindan istanbula gelirken uzunyolda degisti, adapazarina giderken mesela cok sikinti cektiydim, gelirken daha agresif kullanimda, oncesinde mac 150 gordugum motor 177 leri gormeye basladiydi
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Dün servise gittim motora 275 tl sıkışmış :p yağı değişti yağ filtesi hava filtresi değişti ön ve arka kampanalar değişti bujileri değiştirdim zinciri gerdirdim 275 tl cik ama motor kendine geldi sesi bile değişti maşallah :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Dün servise gittim motora 275 tl sıkışmış :p yağı değişti yağ filtesi hava filtresi değişti ön ve arka kampanalar değişti bujileri değiştirdim zinciri gerdirdim 275 tl cik ama motor kendine geldi sesi bile değişti maşallah :)

arka kampana :):) ? kendin halletsen çok daha ucuza gelirdi ayrıca kampana derken balata demek istedin heralde . yada disk. çok almışlar ben şahsen bu yaptıklarını servisin kullandıgı malzemelerin daha kalitesini kullanarak hallederdim. ayrıca taktıkları balatalarda ne marka belli degil. en iyisi ebc alıp kendiniz takmanız yada taktırmanız.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
8. Ay sonunda bendde motoru satmayi düşünüyorum ;) forumdan bi arkadasa gitmesini isterim motorumun. Gerci daha cokkk var ama
 
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
275
Arkadaşlar motorun 1 ila 2. vitesi arasındayken ön camdan gelen sesi nasıl önleyebiliriz. Bu ses yüksek hızlarda da oluyor camı elimle tutuyorum titreşimi kesiliyor. Acaba ön tarafın vidalarını söküp camın vidalarını sıklasam bu ses kesilir mi?.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar motorun 1 ila 2. vitesi arasındayken ön camdan gelen sesi nasıl önleyebiliriz. Bu ses yüksek hızlarda da oluyor camı elimle tutuyorum titreşimi kesiliyor. Acaba ön tarafın vidalarını söküp camın vidalarını sıklasam bu ses kesilir mi?.

vidaları sök aralarına conta koy tahminim düzelir. eger sesin kesinlikle cam ile kafa grenajı baglantı noktasından geldigine emin isen farklı çözümlerden bulabilirsin sıvı conta sünger parçası hayal gücüne kalmış :) abartmamak gerek tabiki conta koy sen :)

---------- Post added at 12:26 ---------- Previous post was at 12:21 ----------

cem1.jpg

cem2d.jpg

cem3.jpg

cem4.jpg

cem5c.jpg


arkadaşlar topigi biraz canlandırmak istedim uzun zamandır hyo kullanıcısıyım aslında eskilerden bilenler bilir fazla yazmıyorum genelde geziyorum velkelam hyo ile enduromu yapmadık virajmı denemedik bunlarda fotolar herkeze sevgiler :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
Arkadaşlar motorun 1 ila 2. vitesi arasındayken ön camdan gelen sesi nasıl önleyebiliriz. Bu ses yüksek hızlarda da oluyor camı elimle tutuyorum titreşimi kesiliyor. Acaba ön tarafın vidalarını söküp camın vidalarını sıklasam bu ses kesilir mi?.
Motorum 2013 0 aldm 1.100 km de belli devirlerde zirrrr yapio hafif o ibre gostergesini tutnca yada cami tutnca kesiliyo siyah bi kuck ayakkabi sungeri alip ufak bi ara var oraya sokup denicem buyuk bi ihtimal keser vidalarda kevseklik varmi bilmiyorm olablir bi sktirrm olmassa sunger
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
18
( motorumda bir arıza var usta hava akış metresi selenoid diyor) bu parça nedir arkadaşlar.450 lira felan diyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst