Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
yag filtresi kapağından yag akitabiliyor. ya oringinde sikinti vardir ya iyice sikilmamistir ya da vidalar kaçmistir.

motor blogundan siziyorsa ki hic zannetmiyorum durum vahim. motoru calistirmadan yani bi kamyon sırtında servise götür. ama yok canim olamaz bu sifir acilmamis motorda
 
Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
153
Rodajda hiç birşey yoktu nezaman 1000lik bakımı yaptırdım 1 hafta içinde damlattığını farkettim yarın gideceğim servise
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
10 dakkaya disari cikiyom, kartaldan kadikoy, ordan cadde daha sonra sahil yolu ustunden geri kartal yapacam. varmi takilmak isteyen pesime:)
 
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
6
slm arkadaşlar ben yeni bir üyeyim.2013 model hyosung almayı düşünüyorum fakat size bir soru sormak istiyorum cevap verirseniz sevinirim.1,66 cm boyum var daha önce 150 lik kullanmıştım.sizce bu motoru kullanabilirmiyim.bu benim ilk motorum olacak.kendim beden eğitimi öğretmeniyim,motorlara çok hevesim olduğu için düşünüyorum.yardımcı olursanız sevinirim...açıkçası tek korkum boy motor baya kaslı çünkü.yakından hiç görmediğim için çekiniyorum...
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
slm arkadaşlar ben yeni bir üyeyim.2013 model hyosung almayı düşünüyorum fakat size bir soru sormak istiyorum cevap verirseniz sevinirim.1,66 cm boyum var daha önce 150 lik kullanmıştım.sizce bu motoru kullanabilirmiyim.bu benim ilk motorum olacak.kendim beden eğitimi öğretmeniyim,motorlara çok hevesim olduğu için düşünüyorum.yardımcı olursanız sevinirim...açıkçası tek korkum boy motor baya kaslı çünkü.yakından hiç görmediğim için çekiniyorum...

oturuş pozisyonundan dolayı biraz zorlanabilirsin. amortisörü en yumuşak ayara getirmen belki kullanım açısından biraz kolaylık sağlar. tabi birazda kendini eğitmen gerekiyor.
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
slm arkadaşlar ben yeni bir üyeyim.2013 model hyosung almayı düşünüyorum fakat size bir soru sormak istiyorum cevap verirseniz sevinirim.1,66 cm boyum var daha önce 150 lik kullanmıştım.sizce bu motoru kullanabilirmiyim.bu benim ilk motorum olacak.kendim beden eğitimi öğretmeniyim,motorlara çok hevesim olduğu için düşünüyorum.yardımcı olursanız sevinirim...açıkçası tek korkum boy motor baya kaslı çünkü.yakından hiç görmediğim için çekiniyorum...

1.65 boyunda bir arkadaşım var motora biraz meraklı. Geçenlerde denedi motoru yanımda. Yarım kıç oturup bir ayak askıda diğer ayak yere değiyor. Bana hiç güven vermedi anca çok tecrübeli ve güçlü biri kontrol eder o boyla. Çünkü motorun ağırlığını diğer tarafa kaçırsa tutması imkansız. Şehir içinde yada düşük hızlarda her zaman olabilecek bişey buda. 1.65 boyla cross sürenler var ama tecrübeli kişiler. Açıkcası ben size ilk motor olarak gt250r önermem. Gv250 çok daha mantıklı bir seçim olur.
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
slm arkadaşlar ben yeni bir üyeyim.2013 model hyosung almayı düşünüyorum fakat size bir soru sormak istiyorum cevap verirseniz sevinirim.1,66 cm boyum var daha önce 150 lik kullanmıştım.sizce bu motoru kullanabilirmiyim.bu benim ilk motorum olacak.kendim beden eğitimi öğretmeniyim,motorlara çok hevesim olduğu için düşünüyorum.yardımcı olursanız sevinirim...açıkçası tek korkum boy motor baya kaslı çünkü.yakından hiç görmediğim için çekiniyorum...

hocam sansin varsa uzerine cikmani tavsiye ederim, sorunun cevabini en guzel bu sekilde alabilirsin.

edit: halil dogru diyor.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
Furkaninda dedigi gbi en guzeli uzerind binerek bakmak ama ayaginiz yere saglam basmiyosa tavsiye etmem agir motor yana falan kacarsa dusurebilir dusebilirsiniz hyosung gtr bulamassaniz r6 honda cbr 600 vs bu tip motorlara bi oturup bakin assa yukari aynidir yukseklikleri die dusunuyorum
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
selam arkadaşlar sıfır gt 250 r alacaktım , 8.000 tl tutarlı 31/10/2013 tarihli çekim var ve kalanını da nakit ödeyeceğim ama kimse kabul etmedi, acaba etrafında bu şekilde motor alabileceğim bir bayii veya herhangi biri olan varmıdır. 3 senedir motorum yok kafayı yiyecem :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
çünkü bayiler 600 700tl para kazanıyor satıştan.sen 6 ay sonradan bahsediyorsun. fakat onlar fabrikaya parayı ödemek zorunda. ee nasıl olacak.
kredi çek yada bekle
 
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
6
teşekkür ederim arkadaşlar önerileriniz için.en güzeli dediğiniz gibi kendim test edip öyle almak galiba...
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
Yağ hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler için güzel bi paylaşım.

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/22974-honda-cbf-150-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1561.html#post2951529

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

bu ilan da motor düşünenlere, ben kıllandım biraz ama aklınızda olsun :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-2012-gt-250r-7200km-two-brothers-egsoz-uzerinde-servis-bakimli-120201308/detay
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Egzosla beraber çok uygun fiyata veriyor bence. Ciddi düşünen gitsin alsın. Eğer akarı kokarı yoksa fiyat cazip. Şahsen ben o fiyata vermem motorumu.
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Yağ hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler için güzel bi paylaşım.

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/22974-honda-cbf-150-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1561.html#post2951529

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

bu ilan da motor düşünenlere, ben kıllandım biraz ama aklınızda olsun :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-2012-gt-250r-7200km-two-brothers-egsoz-uzerinde-servis-bakimli-120201308/detay

motorun sahibi de forum üyesi zaten bence de two bro. ile güzel fiyat
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
selam arkadaşlar sıfır gt 250 r alacaktım , 8.000 tl tutarlı 31/10/2013 tarihli çekim var ve kalanını da nakit ödeyeceğim ama kimse kabul etmedi, acaba etrafında bu şekilde motor alabileceğim bir bayii veya herhangi biri olan varmıdır. 3 senedir motorum yok kafayı yiyecem :)

Ben sana yardımcı olmak isterim, yanlız özel mesaj seceneğin kapalı.

https://www.facebook.com/gorkem.saka.18?ref=tn_tnmn

Burdan ekle beni, konuşuruz.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
Arkadaslar dun 1000 bakimina girdm bugn 150 kmlik bi uzun yola cktm bi bakaym artk son hiza dedim 150 km yo gecmio :/ siz nasl 170 180 goruyosunuz motlr masl aciliyo oyle birden
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
Arkadaslar dun 1000 bakimina girdm bugn 150 kmlik bi uzun yola cktm bi bakaym artk son hiza dedim 150 km yo gecmio :/ siz nasl 170 180 goruyosunuz motlr masl aciliyo oyle birden

bu rodajdan kaynaklı işte, motorun daha açılmamış senin, benim motor 9.500 devirde 152km gibi bi sürat yapıyor şu anda hesabını sen yap:)
Devirli kullandıkça kendine gelecektir sıkıntı yapma
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Arkadaslar dun 1000 bakimina girdm bugn 150 kmlik bi uzun yola cktm bi bakaym artk son hiza dedim 150 km yo gecmio :/ siz nasl 170 180 goruyosunuz motlr masl aciliyo oyle birden
Bir kere rodajın bitmedi. Rodaj 1000mil yani 1600km.

Artık gazı 2/3 kadar açmalısın ve sürekli sabit devirde gitmemeye devam etmelisin. Bu da 8000 devir yapıyor. yani 125- 130km hızı geçme.

Motosiklet neredeyse her şartta 150km hızı görüyor. Şuan aşırı rüzgar falan yok. Rodajın bitmiş olsaydı düz yolda çok rahat 155km görmesi ve biraz yavaş 170leri zorlaması lazım
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
vites gecislerim yine kendinden gecti. bosa almak ayri mesai ister oldu.

tel ayarini usta guzelce yapmisti 2000 km kadar önce sıkıntım kalmamisti. neden bozuldu yine? hic kurcalanmadi bile
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst