Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
( motorumda bir arıza var usta hava akış metresi selenoid diyor) bu parça nedir arkadaşlar.450 lira felan diyor.

hava filtresi kutusunun sağ kısmında bulunur.

big_754000815hr.jpg


hyosung source üzerinden kargo ile 100 120 TL tutar
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Kardeş motor şuan ustada,beni telefonla aradılar.hava akış metresi selenoid diyor.motor 2009 model enjeksiyonlu.bumu oluyor o parça.birde burdan siparişi nasıl veriyoruz.şimdiden teşekkürler.

selenoid parça denilen bu oluyor.. sipariş verme kısmını arkadaşlar üzerinden yaptırdığım için bilgim yok açıkçası.
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
18
http://www.hyosungsource.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1737 bu site çok uygun ama nasıl alış veriş yapılıyor?
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
arka kampana :):) ? kendin halletsen çok daha ucuza gelirdi ayrıca kampana derken balata demek istedin heralde . yada disk. çok almışlar ben şahsen bu yaptıklarını servisin kullandıgı malzemelerin daha kalitesini kullanarak hallederdim. ayrıca taktıkları balatalarda ne marka belli degil. en iyisi ebc alıp kendiniz takmanız yada taktırmanız.

Balata balata yanlış yazdım kendim yapsamda zaten 200 210 tl tutuyordu bende hesapladım kendim yapacaktım fakat hiç vaktim yoktu işe giderken moturu bırakıp akşam almak zorunda kaldım yoğun çalıştığımdan hiç fırsat bulamıyorum motora vakit ayırmaya 70 80 tl için uğraşmayayım dedim gittiğim yer merkez yedek parça gayet kaliteli parçalar kullanıyor bilindik parçalar sorun yok yani o servise gözüm kapalı bırakırım motoru
 
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
5
İyi akşamlar bende bir gt 250r almak istiyorum sıfır 2013 model ama aklımda bazı sorular var eğer yardım ederseniz çok sevinirim motoru alırsam eğer 4-5 yıl sıkıntısız bi şekilde kullana bilirmiyim motorun kronik sorunları varmı? yakıt sarfiyatı nedir? hız meraklısı değilimdir oyüzden de motoru zorlamam sıkıntı yaşatırmı yinede servisle uğraşmak hiç istemem öğrenciyim çıkacak masrafların altından kalkamaya bilirim. yeni kasa ile eski kasa arasında farklar nedir teknolojik olarak. son olarakta eğer moturu alırsam hangi marka egzoz önerirsiniz çoğu yerde en uyumlusu tiger diye duymuştum. iyi forumlar
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
Maxim diyor ki;
Yalan söylediğini bilsen dahi inanacaksın insanoğluna, yani dinleyeceksin onu, niçin yalan söylediğini anlamaya çalışacaksın
şimdi arkadaş motorunu koymuş ilana eyvallah iyi de fiyat çekmiş ona da eyvallah, e canını yediğim piyasada komple 85 tl ye satılan egsozu takıp da motora neden 500 tl lik yoshimura diyerek yalan söylüyorsun ufacık detaylar için akşam akşam konuşturuyorsun beni
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-daha-temizi-yok-sifir-ayarinda-125369284/detay
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
12 model motoru model yükseltmek için satıyormuş:) 7bindeki motorun disklerini baskı balatayı vs. ne varsa değiştirmiş:) eğer gerçekten değiştirmişse değişmesini gerektirecek neler yaptı acaba. adamlar hava filtresi gibi debriyaj balatası, fren balatası gibi disk değiştiriyor. hey alllahım yaa:) dur ben şuna bi alabalık yavrusu teklif edeyim:queen:
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Aranızda Marushin kask kullanan varmı? Bugün Okemydanı, Perpa'nın orda ağır ağır gidiyordu biri kırmızı gt250r ile. Plakasını almak aklıma gelmedi. Kask dikkatimi çekti. Birde shark kısa egzoz vardı motorda.
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
12 model motoru model yükseltmek için satıyormuş:) 7bindeki motorun disklerini baskı balatayı vs. ne varsa değiştirmiş:) eğer gerçekten değiştirmişse değişmesini gerektirecek neler yaptı acaba. adamlar hava filtresi gibi debriyaj balatası, fren balatası gibi disk değiştiriyor. hey alllahım yaa:) dur ben şuna bi alabalık yavrusu teklif edeyim:queen:

lapistes dolu bir akvaryumum var yarın öbür gün ben de bir teklif atarım :queen:
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
12 model motoru model yükseltmek için satıyormuş:) 7bindeki motorun disklerini baskı balatayı vs. ne varsa değiştirmiş:) eğer gerçekten değiştirmişse değişmesini gerektirecek neler yaptı acaba. adamlar hava filtresi gibi debriyaj balatası, fren balatası gibi disk değiştiriyor. hey alllahım yaa:) dur ben şuna bi alabalık yavrusu teklif edeyim:queen:

"SATMA SEBEBİM MODEL YÜKSELTMEK HONDA YAMAHA KAWASAKİ SUZİKİ 600F VEYA 600 R TAKAS OLUR." Demiş. adam model yükseltmek derken model yükseltmeyi değil, CC yükstmeyi kastetmiş.
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
Aranızda Marushin kask kullanan varmı? Bugün Okemydanı, Perpa'nın orda ağır ağır gidiyordu biri kırmızı gt250r ile. Plakasını almak aklıma gelmedi. Kask dikkatimi çekti. Birde shark kısa egzoz vardı motorda.

Marushinin hangi modeli olduguna bagli, ben 999 istiyordum, turkiyede disturbitor 2 tane var, ucuk fiyatlar istiyorlar.

999 modeli, guvenlik testinden 4 yildiz almis ve bu derece ile kapali kasklar aradinda en hafif kask olma ozelligini tasiyor, yurtdisinda bi arai kadar populer denilebilir. Ama turkiye sartlarinda ulasmak cok zor..
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Marushinin hangi modeli olduguna bagli, ben 999 istiyordum, turkiyede disturbitor 2 tane var, ucuk fiyatlar istiyorlar.

999 modeli, guvenlik testinden 4 yildiz almis ve bu derece ile kapali kasklar aradinda en hafif kask olma ozelligini tasiyor, yurtdisinda bi arai kadar populer denilebilir. Ama turkiye sartlarinda ulasmak cok zor..

Benim düşündüğüm orta kalitede bir bir kask. Maddi imkanların kısıtlı öğrenci olduğum için. Dün gt250r kullanan birinde gördüm Motoru kırmızı renk 2011-2012 modeldi yanılmıyorsam, birde shark kısa egzoz vardı. Otobana bağlanıp Mecidiyeköy tarafına doğru gitti ağır ağır. Kendisi burda olsa Marushin'in hangi modelini kullandığını, memnun olup olmadığını sorucaktım.
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
209
Maxim diyor ki;
Yalan söylediğini bilsen dahi inanacaksın insanoğluna, yani dinleyeceksin onu, niçin yalan söylediğini anlamaya çalışacaksın
şimdi arkadaş motorunu koymuş ilana eyvallah iyi de fiyat çekmiş ona da eyvallah, e canını yediğim piyasada komple 85 tl ye satılan egsozu takıp da motora neden 500 tl lik yoshimura diyerek yalan söylüyorsun ufacık detaylar için akşam akşam konuşturuyorsun beni
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-daha-temizi-yok-sifir-ayarinda-125369284/detay

biz egzoz takamıyoruz garantı bozulacak dıye ama masaşşalh arkadaşın daha bır yıl daha devam edıyormuş.nerden yaptırdıysa bızde yaptıralım 500lıralık arantı bozmayan sanayımuro egzoz
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
18
arkadaşlar bana hava akış selenoidi lazım...(2009 hyosung gt 250r ) st kanuninin sitesinde 450 civarı....http://merkezyedekparca.com/detay.asp?urunid=2421&p=Hyosung%20Gt250R%20Selenoid%20Sens%F6r buradada 180tl bunu alsam uyum sağlarmı? yardımcı olurmusnuz
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
Bu hava sensörü neden bozulur ? sık sık soruluyor burada bozdum nereden alayım vs. Ne zikkim bisedir bu nasıl bozulur?
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
18
marş basıyor fakat motor çalışmıyor gaz yemiyor. usta bunu değişecez dedi.değiştikten sonrada kesin çözümde değil.düzelmezse beyinde sıkıntı gaiba.hava selenoidi 450 lira felan dedi usta.bende burada 180tl gorunce sorayım dedim.???
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
marş basıyor fakat motor çalışmıyor gaz yemiyor. usta bunu değişecez dedi.değiştikten sonrada kesin çözümde değil.düzelmezse beyinde sıkıntı gaiba.hava selenoidi 450 lira felan dedi usta.bende burada 180tl gorunce sorayım dedim.???

öyle olmaz hadi aldın diyelim sorun ondan değilse ne olucak servis manuele baktınmı hata konudndan nerden kaynaklandıgı bellı olur...yada varsa cevrende aynı motorlu bir arkadaşın sökün onunkini sizinkine takın sorun düzelirse alın yoksa almayın ben öyle yapmıştım ustanın keyfıne kalırsa boşyere 180 yada 450 para ödersiniz.(ustan servis mi yoksa normal herhangi bir motorcumu daha önce hyo tamırı yapmısmı)
bu arada fiyat dogrudur çeşidi cık ama işlevı ayynı

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------

Kardeş motor şuan ustada,beni telefonla aradılar.hava akış metresi selenoid diyor.motor 2009 model enjeksiyonlu.bumu oluyor o parça.birde burdan siparişi nasıl veriyoruz.şimdiden teşekkürler.

arka kuyruk kısmında koltuk altında soket var ordan hata koduna baktırdınızmı emınmısınız arızanın ordan olduguna bence yakında bır servıs varsa o baksın daha önce bu motoru hiç görmemiş ustaya elletmeyin deneme yanılma veya parça denemeyle bu iş olmaz....
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
18
öyle olmaz hadi aldın diyelim sorun ondan değilse ne olucak servis manuele baktınmı hata konudndan nerden kaynaklandıgı bellı olur...yada varsa cevrende aynı motorlu bir arkadaşın sökün onunkini sizinkine takın sorun düzelirse alın yoksa almayın ben öyle yapmıştım ustanın keyfıne kalırsa boşyere 180 yada 450 para ödersiniz.(ustan servis mi yoksa normal herhangi bir motorcumu daha önce hyo tamırı yapmısmı)
bu arada fiyat dogrudur çeşidi cık ama işlevı ayynı

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------



arka kuyruk kısmında koltuk altında soket var ordan hata koduna baktırdınızmı emınmısınız arızanın ordan olduguna bence yakında bır servıs varsa o baksın daha önce bu motoru hiç görmemiş ustaya elletmeyin deneme yanılma veya parça denemeyle bu iş olmaz....



KARDEŞ NEVŞEHİRDE SERVİSİ YOK BU MOTORDAN KULLANANDA YOK.NORMAL BİR MOTORSİKLET TAMİRCİSİ.SOKETTEN HATA KODUNA NASIL BAKACAK :s
 
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
5
İyi akşamlar bende bir gt 250r almak istiyorum sıfır 2013 model ama aklımda bazı sorular var eğer yardım ederseniz çok sevinirim motoru alırsam eğer 4-5 yıl sıkıntısız bi şekilde kullana bilirmiyim motorun kronik sorunları varmı? yakıt sarfiyatı nedir? hız meraklısı değilimdir oyüzden de motoru zorlamam sıkıntı yaşatırmı yinede servisle uğraşmak hiç istemem öğrenciyim çıkacak masrafların altından kalkamaya bilirim. yeni kasa ile eski kasa arasında farklar nedir teknolojik olarak. son olarakta eğer moturu alırsam hangi marka egzoz önerirsiniz çoğu yerde en uyumlusu tiger diye duymuştum. iyi forumlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst