honda cbr 250r 2013 renk yeni motosikletim

Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bugün sabahtan akşama kadar 125 ve 250 cc yeni kasayı ilanlarda taradım durdum.
250 cc beni aşar ama 125 cc ile bu yaza merhaba demek istiyorum. 4- 4.5 lt yakıt tüketimi zaten benim ocağıma incir ağacı dikmek olur :p
Motorun rengi çok güzel. Allah kaza bela vermesin. Gözükmeyen bir yerine nazar boncuğunu tak kardeşim. Darısı bizim başımıza
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok saolun darısı olmayanların başına dualarınız için teşekkür ederim.motosikletimi cuma dediler ama süpriz oldu bugün aldım işlemler bitmiş ve yeni kaskım yeni mont eldivenim ve yeni motosikletimden işyerinin otoparkında çektirmiş olduğum bir kaç resim


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Beyaz kasa çok daha spor duruyor, ondan dolayı sordum, sanki geçen seneki kasadan çok küçük farklar var gibi özellikle kafa grenajında. Ama büyük ihtimal sadece rengin yanıltması...
 
Katılım
24 Şub 2013
Mesajlar
240
Allah kazasiz belasiz aman bayan sürücülerden uzak dur motorun viteslerine ve gaz tepkimesine alışmadan sıkı trafiğe cıkma sıkı derken kalabalık
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Hayırlı olsun.Güle güle binin kazasız belasız:)
Adamlara tekeriniz düz bassın diyosunuz sonra adam geliyo burda tekerin şu kısmınında asfaltla temas etmesini istiyorum diyo :p :cherry: (şaka tabi)
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
hayırlı olsun bu yeni tricolor çok güzelmiş beğendim.Tekerin düz bassın.jantıda siyah yapmışlar 10 numara olmuş
ön camı renklendir
bide tigerin falan egzozunu al ama rodajdan sonra yap bunları.10 numara görünür
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok teşekkürler herkese siyah cam 250 tl dedi vazgeçtim acaba kendimiz camı film yaptırsak olmazmı daha ucuza gelir böyle bi imkan varmı arabalara yapılan filmler motosiklet camınada yapılıyorsa gidim hemen yarın 50 tl ye film yaptırım ön cama ?
 

KNC

Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
13
Hayirli olsun.Allah kaza bela vermesin.yalniz 4. Foto terslenmis egzos ve disk solda olmus.bu foto 180 derece donmus.simetrik olarak.motor 2013 gorunumlu 2012 model sanirim.
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
60
hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin bende almayı düşünüyorum arkadaşlar senelik bandrolü ne kadar ??
 
Katılım
15 May 2013
Mesajlar
5
Hayırlı olsun kardeş... Bende bunun siyahını beğendim alacağım ama bu benim ilk deneyimim olacak... Ehliyetim şuan için yok ama en kısa zamanda kursa başlayacağım. Sizde böyle bir motor ilk kullanıcılar için şdaal midir? Altın elbiseli adam bizim gibilere ö eriyor ama yinede fikir sahibi olmam gerekecek... Bu arada fiyatı 10.500 gözüküyor internet sayfasında fiyat bu mudur? Satış plaka ruhsat v.s ne kadara mal olur? Herkesin yardımına ihtiyaccım var saygılar...
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun kardeş... Bende bunun siyahını beğendim alacağım ama bu benim ilk deneyimim olacak... Ehliyetim şuan için yok ama en kısa zamanda kursa başlayacağım. Sizde böyle bir motor ilk kullanıcılar için şdaal midir? Altın elbiseli adam bizim gibilere ö eriyor ama yinede fikir sahibi olmam gerekecek... Bu arada fiyatı 10.500 gözüküyor internet sayfasında fiyat bu mudur? Satış plaka ruhsat v.s ne kadara mal olur? Herkesin yardımına ihtiyaccım var saygılar...
10.500 fiyatı herşey dahil plaka ruhsat
ilk kullanıcılar için ideal kullanımı kolay ve basit 2 günde alışırsın
honda güvenli sürüş 1 eğitimine git çok faydasını görüceksin.
 
Katılım
21 May 2013
Mesajlar
1
hayırlı olsun . görünür görünmez kazalardan allah korusun ;) bir sorum olacak benzin kapağı 2011'lerde olduğu gibi hala elde mi kalıyor yani tutturulmamış mı bi yere ?
 
Katılım
13 Haz 2013
Mesajlar
2
hayırlısı olsun bende almayı düşünüyorum honda ne varsa onda var güle güle kullan
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Motora yakışmayan ender insanlardansin kardeşim kazasız günler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst